7 - Ferran Torres

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

7 - Ferran Torres

Indlæg af Drake »

Velkommen til vores ny spiller fra Man City, håber han bliver en stor spiller for os! :smile:

Billede

Date of birth: Feb 29, 2000
Place of birth: Foios Spain
Age: 21
Height: 1,84 m
Citizenship: Spain
Position: Right Winger
Foot: right



Senest rettet af Drake tirs aug 09, 2022 8:14 pm, rettet i alt 2 gange.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Ferran Torres

Indlæg af Lopezzz »

Jeg har aldrig set ham før og kender ikke navnet så får mig det eneste positive ting er at han er kun 21 :thumbup:
Selvfølgelig håber jeg på at han vil gøre forskel i angrebet
MDCCCXCIX

DeanCassady
Indlæg: 1573
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 82 gange
Blevet takket: 215 gange

Re: Ferran Torres

Indlæg af DeanCassady »

Han var ellers relativt eftertragtet, da han var i Valencia.
Robert Zimmerman

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ferran Torres

Indlæg af EasyBuddhist »

Ferran Torres has reduced his salary to join Barcelona. It will be around €5.5m gross per season.


@sport
Det er godt nok nogle andre lønninger, end dem Bartomeu stangede ud. Ferran får mindre end Braithwaite :think:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Ferran Torres

Indlæg af Nyhuus »

EasyBuddhist skrev:
man jan 03, 2022 11:53 am
Ferran Torres has reduced his salary to join Barcelona. It will be around €5.5m gross per season.


@sport
Det er godt nok nogle andre lønninger, end dem Bartomeu stangede ud. Ferran får mindre end Braithwaite :think:
Jeg gad godt at vi indførte en striks lønstruktur ala Bayern. Det virker klar som fremtiden IMO.
Så er der klare linjer for, hvad man kan opnå hvornår og ingen der på den måde kan føle sig snydt, udover hvis de selvfølgelig mener at de er bedre end det niveau de lønnes efter.

Kunne godt frygte at det stikker af igen, når økonomien er "ovenpå" om et år eller 2, fordi vi skal strække os for nogle stjerne-signinger.

sorens
Indlæg: 381
Tilmeldt: ons dec 29, 2021 6:46 pm
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 65 gange

Re: Ferran Torres

Indlæg af sorens »

Nyhuus skrev:
man jan 03, 2022 12:35 pm
EasyBuddhist skrev:
man jan 03, 2022 11:53 am
Ferran Torres has reduced his salary to join Barcelona. It will be around €5.5m gross per season.


@sport
Det er godt nok nogle andre lønninger, end dem Bartomeu stangede ud. Ferran får mindre end Braithwaite :think:
Jeg gad godt at vi indførte en striks lønstruktur ala Bayern. Det virker klar som fremtiden IMO.
Så er der klare linjer for, hvad man kan opnå hvornår og ingen der på den måde kan føle sig snydt, udover hvis de selvfølgelig mener at de er bedre end det niveau de lønnes efter.

Kunne godt frygte at det stikker af igen, når økonomien er "ovenpå" om et år eller 2, fordi vi skal strække os for nogle stjerne-signinger.
Har du god beskrivelse af Bayerns lønstruktur?

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Ferran Torres

Indlæg af Nyhuus »

sorens skrev:
man jan 03, 2022 1:43 pm
Nyhuus skrev:
man jan 03, 2022 12:35 pm
EasyBuddhist skrev:
man jan 03, 2022 11:53 am
Ferran Torres has reduced his salary to join Barcelona. It will be around €5.5m gross per season.


@sport
Det er godt nok nogle andre lønninger, end dem Bartomeu stangede ud. Ferran får mindre end Braithwaite :think:
Jeg gad godt at vi indførte en striks lønstruktur ala Bayern. Det virker klar som fremtiden IMO.
Så er der klare linjer for, hvad man kan opnå hvornår og ingen der på den måde kan føle sig snydt, udover hvis de selvfølgelig mener at de er bedre end det niveau de lønnes efter.

Kunne godt frygte at det stikker af igen, når økonomien er "ovenpå" om et år eller 2, fordi vi skal strække os for nogle stjerne-signinger.
Har du god beskrivelse af Bayerns lønstruktur?
Den er bl.a. beskrevet her:
https://www.bavarianfootballworks.com/2 ... mmich-sane

Altså det er selvfølgelig ikke noget jeg har indgående kendskab til. Men de er vel nok en af de bedste drevede klubber i europa, og det er ikke mindst takket være den struktur dér.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Ferran Torres

Indlæg af EasyBuddhist »

Nyhuus skrev:
man jan 03, 2022 2:34 pm
sorens skrev:
man jan 03, 2022 1:43 pm
Nyhuus skrev:
man jan 03, 2022 12:35 pm
EasyBuddhist skrev:
man jan 03, 2022 11:53 am
Ferran Torres has reduced his salary to join Barcelona. It will be around €5.5m gross per season.


@sport
Det er godt nok nogle andre lønninger, end dem Bartomeu stangede ud. Ferran får mindre end Braithwaite :think:
Jeg gad godt at vi indførte en striks lønstruktur ala Bayern. Det virker klar som fremtiden IMO.
Så er der klare linjer for, hvad man kan opnå hvornår og ingen der på den måde kan føle sig snydt, udover hvis de selvfølgelig mener at de er bedre end det niveau de lønnes efter.

Kunne godt frygte at det stikker af igen, når økonomien er "ovenpå" om et år eller 2, fordi vi skal strække os for nogle stjerne-signinger.
Har du god beskrivelse af Bayerns lønstruktur?
Den er bl.a. beskrevet her:
https://www.bavarianfootballworks.com/2 ... mmich-sane

Altså det er selvfølgelig ikke noget jeg har indgående kendskab til. Men de er vel nok en af de bedste drevede klubber i europa, og det er ikke mindst takket være den struktur dér.
Barca ligger et godt stykke under Bayern i lønbudget for nuværende. De ligger langt nede på listen takket være 4:1 reglen. Hvis de formår at komme af med de uønskede spillere og især Coutinho, Umtiti, Lenglet og Luuk, så vil de være utroligt godt stillede til sommer, hvor man må forvente et kæmpe hop opad i FFP budgettet, hvilket også er grunden til at Laporta drømmer stort om Haaland.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 47 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Ferran Torres

Indlæg af Nyhuus »

Men det er vel også takket være, at man har forhandlet de fleste af spillerne godt ned i løn.
Mange af dem forventer vel at stige pænt, når pengene ruller ind igen. Kunne også læse her om Ferran, at han får en lav løn det første år for så derefter at stige gevaldigt (hvad end det så betyder).

Jeg siger i hvert fald også bare, at jeg ikke håber at vi havner i denne situation igen.
At man tænker sig lidt mere om ift. lønninger og spillerindkøb.

Man kan jo skæve over til Real og se, hvordan det er gået dem.
De har det på ingen måde lige så hård økonomisk, som vi har lige pt.

Edit: Det skal selvfølgelig også nævnes, at Bayern har hele den tyske liga som deres butik, hvor de nærmest bare plukker de spillere de vil have. Det gør det selvfølgelig alt andet lige lidt nemmere.

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: Ferran Torres

Indlæg af Xavi6Smede »

Der ved at tegne sig et lidt kedeligt mønster. Først gjorde han sig upopulær hos Valencia, da han smuttede fordi han som 20 årig krævede at blive anfører og en af klubbens højst betalte, hvor efter han langede ud efter Parejo, klubbens daværende anfører. Så frustrerede han angiveligt Pep med det samme efter skiftet, da han kom med udtalelser om skiftet og Valencia. Og nu har han gjort sig upopulær blandt City fans, der ellers virkede ret forstående over skiftet, ved at udtale " I went to Manchester City to come back one day to a big club in Spain". Trods hans udtalelser om, at hans drøm var at gå i Davids Silva fodspor iført samme spillenummer.

Lad os håbe han viser sig lidt mere ydmyg.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 19 - Ferran Torres

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 19 - Ferran Torres

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Der er mere end blot "finishing" der mangler, men netop det mangler han også
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Madameskrald
Indlæg: 1232
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 19 - Ferran Torres

Indlæg af Madameskrald »

SpillerSomMESSI skrev:
tirs mar 01, 2022 2:01 pm
Der er mere end blot "finishing" der mangler, men netop det mangler han også
Kan du ikke oplyse os omkring, hvad han ellers mangler?

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 19 - Ferran Torres

Indlæg af Ialocin »

SpillerSomMESSI skrev:
tirs mar 01, 2022 2:01 pm
Der er mere end blot "finishing" der mangler, men netop det mangler han også
Zzzzzz :roll:

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 19 - Ferran Torres

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Madameskrald skrev:
tirs mar 01, 2022 5:13 pm
SpillerSomMESSI skrev:
tirs mar 01, 2022 2:01 pm
Der er mere end blot "finishing" der mangler, men netop det mangler han også
Kan du ikke oplyse os omkring, hvad han ellers mangler?
Du mener han har hele pakken, og kun lige mangler at score? Hvilken pakke render han rundt med?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster