7 - Ferran Torres

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 19 - Ferran Torres

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ialocin skrev:
tirs mar 01, 2022 6:12 pm
SpillerSomMESSI skrev:
tirs mar 01, 2022 2:01 pm
Der er mere end blot "finishing" der mangler, men netop det mangler han også
Zzzzzz :roll:
Zzzzzz selv!

Igen det der med at der må gerne postes positive ting omkring denne spiller, men ve den der gør det modsatte… kunne være fedt med samme konsekvens med posts omkring Demb feks.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 19 - Ferran Torres

Indlæg af Magnus Frost »

Jeg synes også han mangler øje for medspillere når han er lige omkring at have en halvåben målchance ( men det tror jeg naturligt kommer når han begynder at ramme målet)

Jeg synes han mister bolden for meget når han dribler, (men han mangler ikke ret meget før det bliver rigtig godt og når han mister bolden er det altid højt oppe på banen så det aldrig rigtigt bliver farligt. )

Han laver meget få gode indlæg ( men han er selvfølgelig også mere indadvendt og giver plads til især Alba der kommer på ydersiden)

Han er IKKE en færdig udviklet spiller!
Men han gør allerede sine medspillere bedre og der skal ikke mange ekstra procenter på før han virkelig er en kvalitets spiller og han er jo stadig ung og lige startet.

SpillerSomMESSI, der er vist ingen der er i tvivl om at Dembele spillede sidste kamp bedre end Ferran! Jeg håber virkelig dembele forlænger, men jeg tvivler stærkt.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 19 - Ferran Torres

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Magnus Frost skrev:
tirs mar 01, 2022 6:50 pm
Jeg synes også han mangler øje for medspillere når han er lige omkring at have en halvåben målchance ( men det tror jeg naturligt kommer når han begynder at ramme målet)

Jeg synes han mister bolden for meget når han dribler, (men han mangler ikke ret meget før det bliver rigtig godt og når han mister bolden er det altid højt oppe på banen så det aldrig rigtigt bliver farligt. )

Han laver meget få gode indlæg ( men han er selvfølgelig også mere indadvendt og giver plads til især Alba der kommer på ydersiden)

Han er IKKE en færdig udviklet spiller!
Men han gør allerede sine medspillere bedre og der skal ikke mange ekstra procenter på før han virkelig er en kvalitets spiller og han er jo stadig ung og lige startet.

SpillerSomMESSI, der er vist ingen der er i tvivl om at Dembele spillede sidste kamp bedre end Ferran! Jeg håber virkelig dembele forlænger, men jeg tvivler stærkt.
Jeg har skrevet dette før, men det blir ofte ignoreret: efter Ferran er begyndt at spille ser det ud til at holdet er mere homogent, og det kan meget vel tilskrives Ferrans gode og diciplinerede lød med og uden bold, så på den led mener jeg at det er valid at han giver holdet noget som er svær at måle på ratings feks. Så man kan sige at han måske gør de andre angribere bedre …

Det er nok så langt som jeg kan strække mig i ros af spilleren. Jeg elsker Barca og håber af hele mit hjerte at alt det potentiale som alle andre ser i ham forløses og han bliver en kæmpe gevinst for os.

Han har i hvertfald fremtiden for sig, ligesom Gavi, Pedri, Nico, Ansu etc.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 19 - Ferran Torres

Indlæg af Isageren »

SpillerSomMESSI skrev:
tirs mar 01, 2022 7:04 pm
Magnus Frost skrev:
tirs mar 01, 2022 6:50 pm
Jeg synes også han mangler øje for medspillere når han er lige omkring at have en halvåben målchance ( men det tror jeg naturligt kommer når han begynder at ramme målet)

Jeg synes han mister bolden for meget når han dribler, (men han mangler ikke ret meget før det bliver rigtig godt og når han mister bolden er det altid højt oppe på banen så det aldrig rigtigt bliver farligt. )

Han laver meget få gode indlæg ( men han er selvfølgelig også mere indadvendt og giver plads til især Alba der kommer på ydersiden)

Han er IKKE en færdig udviklet spiller!
Men han gør allerede sine medspillere bedre og der skal ikke mange ekstra procenter på før han virkelig er en kvalitets spiller og han er jo stadig ung og lige startet.

SpillerSomMESSI, der er vist ingen der er i tvivl om at Dembele spillede sidste kamp bedre end Ferran! Jeg håber virkelig dembele forlænger, men jeg tvivler stærkt.
Jeg har skrevet dette før, men det blir ofte ignoreret: efter Ferran er begyndt at spille ser det ud til at holdet er mere homogent, og det kan meget vel tilskrives Ferrans gode og diciplinerede lød med og uden bold, så på den led mener jeg at det er valid at han giver holdet noget som er svær at måle på ratings feks. Så man kan sige at han måske gør de andre angribere bedre …

Det er nok så langt som jeg kan strække mig i ros af spilleren. Jeg elsker Barca og håber af hele mit hjerte at alt det potentiale som alle andre ser i ham forløses og han bliver en kæmpe gevinst for os.

Han har i hvertfald fremtiden for sig, ligesom Gavi, Pedri, Nico, Ansu etc.
Jeg tror at Ferrans ceiling er prime Pedro over en længere periode end Pedro selv. Jeg tror ikke vi skal tænke ham som ubestridt starter de næste 8 år, men kan nemt være starter nogle sæsoner og 4. Mand i angrebet.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 19 - Ferran Torres

Indlæg af Madameskrald »

SpillerSomMESSI skrev:
tirs mar 01, 2022 6:40 pm
Madameskrald skrev:
tirs mar 01, 2022 5:13 pm
SpillerSomMESSI skrev:
tirs mar 01, 2022 2:01 pm
Der er mere end blot "finishing" der mangler, men netop det mangler han også
Kan du ikke oplyse os omkring, hvad han ellers mangler?
Du mener han har hele pakken, og kun lige mangler at score? Hvilken pakke render han rundt med?
Når man er kritisk, så kan man vel også godt specificerer den kritik, eller? Det er trods alt et diskussionsforum. Alternativt bliver kritikken lidt tom tangerende ligegyldig.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 19 - Ferran Torres

Indlæg af Antimadridista »

Syntes nu nok Spiller@ har nævnt hvad han mener mangler.


Men lad os se hvad foråret bringer. Han har foreløbigt et beundringsværdigt gåpåmod. Lad os håbe det udmønter sig, så det ikke for alvor begynder at sætte sig :|

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 19 - Ferran Torres

Indlæg af Ialocin »

SpillerSomMESSI skrev:
tirs mar 01, 2022 6:43 pm
Ialocin skrev:
tirs mar 01, 2022 6:12 pm
SpillerSomMESSI skrev:
tirs mar 01, 2022 2:01 pm
Der er mere end blot "finishing" der mangler, men netop det mangler han også
Zzzzzz :roll:
Zzzzzz selv!

Igen det der med at der må gerne postes positive ting omkring denne spiller, men ve den der gør det modsatte… kunne være fedt med samme konsekvens med posts omkring Demb feks.
Dine kommentarer er trættende, fordi der ikke går en dag uden, at du skal skrive en ny negativ kommentar om Ferran Torres, selvom samtlige brugere på forum må have forstået, hvad du mener om ham. Hvis det ikke er en hetz imod ham, så ved jeg ikke, hvad der er. Deraf min kommentar. Det er fuldstændig fair, at du ikke mener, at Ferran Torres er god nok. Men vi har fattet det.

Og selvfølgelig skal du have lov til at ytre dig som du vil. Det er et frit forum. Men jeg må også have lov at ytre, hvor irriterende jeg synes det er, at du skal skrive det hver eneste dag

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 19 - Ferran Torres

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ialocin skrev:
tirs mar 01, 2022 10:10 pm
SpillerSomMESSI skrev:
tirs mar 01, 2022 6:43 pm
Ialocin skrev:
tirs mar 01, 2022 6:12 pm
SpillerSomMESSI skrev:
tirs mar 01, 2022 2:01 pm
Der er mere end blot "finishing" der mangler, men netop det mangler han også
Zzzzzz :roll:
Zzzzzz selv!

Igen det der med at der må gerne postes positive ting omkring denne spiller, men ve den der gør det modsatte… kunne være fedt med samme konsekvens med posts omkring Demb feks.
Dine kommentarer er trættende, fordi der ikke går en dag uden, at du skal skrive en ny negativ kommentar om Ferran Torres, selvom samtlige brugere på forum må have forstået, hvad du mener om ham. Hvis det ikke er en hetz imod ham, så ved jeg ikke, hvad der er. Deraf min kommentar. Det er fuldstændig fair, at du ikke mener, at Ferran Torres er god nok. Men vi har fattet det.

Og selvfølgelig skal du have lov til at ytre dig som du vil. Det er et frit forum. Men jeg må også have lov at ytre, hvor irriterende jeg synes det er, at du skal skrive det hver eneste dag

Zzzzz :roll:
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 19 - Ferran Torres

Indlæg af whidgee »

Giv ham nu lidt tid præcis lige som at Luis Suárez fik tid da han startede elendigt. Torres laver rigtig meget godt i kampene, men mangler selvtillid foran mål. Når han scorer de første par mål bliver han vanvittig er jeg sikker på

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 19 - Ferran Torres

Indlæg af SpillerSomMESSI »

whidgee skrev:
tirs mar 01, 2022 10:55 pm
Giv ham nu lidt tid præcis lige som at Luis Suárez fik tid da han startede elendigt. Torres laver rigtig meget godt i kampene, men mangler selvtillid foran mål. Når han scorer de første par mål bliver han vanvittig er jeg sikker på
Ja og det positive ved Ferran, selv om jeg kritiserer ham ofte, er at holdet virker mere som en enhed når han spiller, så hans arbejdspensum og de løb han laver gavner holdet. Det er jo meget positivt, og samtidig får vi store sejre som vi ikke har fået i lang tid, med dette genpres.

Så ja han skal have tid. Jeg ville dog foretrække en anden type end ham. Men det tror jeg alle på forum har forstået.

Men det kollektive fungerer jo med ham, og vi vinder kampene, det er det vigtigste lige nu.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 19 - Ferran Torres

Indlæg af Isageren »

SpillerSomMESSI skrev:
tirs mar 01, 2022 11:05 pm
whidgee skrev:
tirs mar 01, 2022 10:55 pm
Giv ham nu lidt tid præcis lige som at Luis Suárez fik tid da han startede elendigt. Torres laver rigtig meget godt i kampene, men mangler selvtillid foran mål. Når han scorer de første par mål bliver han vanvittig er jeg sikker på
Ja og det positive ved Ferran, selv om jeg kritiserer ham ofte, er at holdet virker mere som en enhed når han spiller, så hans arbejdspensum og de løb han laver gavner holdet. Det er jo meget positivt, og samtidig får vi store sejre som vi ikke har fået i lang tid, med dette genpres.

Så ja han skal have tid. Jeg ville dog foretrække en anden type end ham. Men det tror jeg alle på forum har forstået.

Men det kollektive fungerer jo med ham, og vi vinder kampene, det er det vigtigste lige nu.
Ja, og så lad os ikke tale mere om det lige foreløbigt, nu har vi hørt sangen om Ferran Torres.

I må selvfølgelig tale så meget I vil, men I ved hvad jeg mener
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 19 - Ferran Torres

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 19 - Ferran Torres

Indlæg af EasyBuddhist »

Fantastisk artikel. Must read for alle fodboldelskere 🙌👏

https://barcafutbol.substack.com/p/ferr ... -elite?s=w
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 19 - Ferran Torres

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
ons mar 23, 2022 10:51 am
Fantastisk artikel. Must read for alle fodboldelskere 🙌👏

https://barcafutbol.substack.com/p/ferr ... -elite?s=w
Min yndlingsspiller lige nu, han har gjort en kæmpe forskel.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 19 - Ferran Torres

Indlæg af Rb88 »

EasyBuddhist skrev:
ons mar 23, 2022 10:51 am
Fantastisk artikel. Must read for alle fodboldelskere 🙌👏

https://barcafutbol.substack.com/p/ferr ... -elite?s=w
Rigtig fin artikel.
Det er meget sjældent man ser fodboldspillere være så gode til at time sine løb som ham.

Alba har også set bedre ud siden Torres er kommet til omend jeg stadig ikke kan døje manden

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster