Luuk de Jong

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Besvar
Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Luuk de Jong

Indlæg af Dytrax »

Gică Craioveanu (ex-Romania) "Luuk De Jong wouldn't even play for the University of Craiova, he wouldn't play for me."

"Barça signed a player who, with all due respect to him, is a Dutch international, but who was En-Nesyri's substitute at Sevilla."
Og således åbnes Lucky Luuks tråd. :mrgreen:

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Luuk de Jong

Indlæg af nosslo15 »

jeg troede det var "unlucky" Luuk. :glad:

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Luuk de Jong

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
tors okt 07, 2021 3:55 pm
Gică Craioveanu (ex-Romania) "Luuk De Jong wouldn't even play for the University of Craiova, he wouldn't play for me."

"Barça signed a player who, with all due respect to him, is a Dutch international, but who was En-Nesyri's substitute at Sevilla."
Og således åbnes Lucky Luuks tråd. :mrgreen:
Luuk tråden :lol: :lol:
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Luuk de Jong

Indlæg af Antimadridista »


Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Luuk de Jong

Indlæg af Kvoller »

Kan de sige nej? Det kan de måske godt. Men vi betaler vel hans løn, så det er nok derfor de ikke vil have ham igen.

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: Luuk de Jong

Indlæg af PuyolErGud »

Eftersigende skulle der være en aftale på trapperne som sender Luuk De Jong til Cadiz. Det ville da være glædeligt!

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Luuk de Jong

Indlæg af nosslo15 »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... barca.html

Jeg har sgu egentlig ikke så meget imod at han får det sidste halve år af sin kontrakt, hvis han kan komme ind engang imellem og bringe en trussel i luftrummet. Han er billig og har en god indstilling. Ja han blokerer for potentielle transfers i dette vindue, men hvem er det egentlig, at man vil erstatte ham med?

Hvis han kan holde målformen og med tanke på de indlæg som Alba og Alvez kan levere, så synes jeg egentlig, at det virker som en ok. løsning frem til sommer. Men selvfølgelig, hvis der er nogen, som man har i tankerne, som er et markant bedre alternativ og som kan erhverves meget billigt, så kan han selvfølgelig godt blive udskiftet.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6996
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Luuk de Jong

Indlæg af Dytrax »

🗣 Luuk De Jong: "Recently, Koeman sent me a message to congratulate me. I appreciate it.”

"I don't want to change cities again now. Even if I were to go back to being a regular substitute, I could still be valuable.”

"Relationship with Xavi? I think Xavi is a bit surprised at how I fit into his game. I can also be a number 9 for him with whom you can make triangles and thus play under pressure from an opponent.”

"Xavi wants his striker to be a meeting point, who holds balls and combines well with midfielders. He always tells me to attract defenders to leave spaces that others can take advantage of.”


"My advice to bench-warmers and upcoming young players? Never give up. You’ll always get a chance"
Jeg er ikke den største fan af Luuk, men tager hatten af for mentaliteten.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Luuk de Jong

Indlæg af Michman »

Havde ikke det store for De jong.. Men helt ærligt.. De mål er så røv vigtige. Og det er ALTID ham..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: Luuk de Jong

Indlæg af nosslo15 »

Michman skrev:
man feb 14, 2022 1:56 pm
Havde ikke det store for De jong.. Men helt ærligt.. De mål er så røv vigtige. Og det er ALTID ham..
Du har helt ret Mich, han har netop vist, at han kan være en meget vigtig brik for at kunne nå målet i denne sæson og med Adamas ankomst, så ser det ud til, at han godt kunne få endnu mere spilletid og forhåbentlig lave endnu flere mål i kampene fremover.

Men der var jo heller ingen, der havde set det komme, at vi skulle blive et hold, som i denne sæson slår så mange indlæg ind i boksen, som vi gør. :wtf:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster