Nicolás González Iglesias

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Nicolás González Iglesias

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Eftersom Nico fik debut i weekenden, synes jeg også at han skulle have sin egen tråd.

Billede

Fulde navn: Nicolás González Iglesias.
Fødselsdato: 3. Januar 2002.
Fødested: A Coruña, Spanien.
Position: Defensiv midtbanespiller.
Højde: 1.88 m.



Senest rettet af FCBarcelonaChr tors jan 20, 2022 9:35 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Nicolás González Iglesias

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Nicolás González Iglesias

Indlæg af FCBarcelonaChr »


EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: Nicolás González Iglesias

Indlæg af EasyBuddhist »

Hvor har Nico været fremragende i de to kampe under Sergi. Jeg er altså slet ikke sikker på, han skal spille 6ér. Han er Ilusionista og for mig minder hans bevægelser ikke så lidt om Laudrup. Han virker mere gennembruds- og afslutningsstærk, end de andre midtbanespillere. De Jong er bedre som 6ér og knap så god som 8ér, eller 10ér for den sags skyld og så synes jeg også at Gavi vil gøre sig bedre dernede, om end han er en anden type.

Men han har virkeligt løftet sit spil og måden det er gjort på lover godt for den udvikling, som holdet under Xavi skal igang med. For der er ingen tvivl om at det, vi har set under Sergi i de her to kampe, det kommer vi til at se langt mere af under Xavi.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Nicolás González Iglesias

Indlæg af Rb88 »

Jeg er sådan set enig. Jeg tror heller ikke Nico er god nok defensivt til at være 6'er. Han er mere en 8'er / box-to-box type.

og så er jeg enig i Frenkie som 6'er og han vil have godt af de omkringliggende 8'ere er mere dynamiske. Så Frenkie stadig kan udnytte hans bedste trademark i at tage mange meter op gennem kæderne og bryde spillet, men som kræver at der er nogle af de omkring liggende 8'ere som kan falde tilbage når han gør det

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 28 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af EasyBuddhist »

García Pimienta (former Barça B manager) in November: "Nico's best position is as a pivot. He's doing great as an interior, but he's a '6' naturally. I think we're looking at the perfect Busquets replacement."
Kan vi ikke få Pimienta tilbage? I sommers synes jeg, det gav mening med nyt blod på posten, men Barjuan har vist sig at være lige så elendig, som man på forhånd have frygtet. Pimienta havde bare taget på de unge og forstod, hvordan man udviklede dem.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 28 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
tors jan 20, 2022 10:39 am
García Pimienta (former Barça B manager) in November: "Nico's best position is as a pivot. He's doing great as an interior, but he's a '6' naturally. I think we're looking at the perfect Busquets replacement."
Kan vi ikke få Pimienta tilbage? I sommers synes jeg, det gav mening med nyt blod på posten, men Barjuan har vist sig at være lige så elendig, som man på forhånd have frygtet. Pimienta havde bare taget på de unge og forstod, hvordan man udviklede dem.
Barjuan er Laportas mand, ærgeligt nok :roll:

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: 28 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af hackmann »

Piquénbauer skrev:
tors jan 20, 2022 3:48 pm
Nico er blevet registreret på førsteholdet i dag!
Vil han så stadig spille med nr 28?

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 28 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 28 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af EasyBuddhist »

kklaus skrev:
tors jan 20, 2022 4:45 pm
Det er så fedt, han bliver guld værd de næste mange år. Han har bare evnen til altid at være i nærheden af bolden, lidt lige som Gavi og Pedro i øvrigt. Når de tre lige har fået en sæson mere, så bliver de et mareridt at spille overfor, både med og uden bold.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 14 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fedt at Nico er blevet rykket op, det har han i den grad fortjent.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 14 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af EasyBuddhist »



Nico har altså noget Iniesta/Laudrup over sig
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 14 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af ladislau »

Mest noget Fran

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 14 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af Dytrax »

Nico González: "A piece of advice from my dad, Fran González, that I've heard a thousand times is, 'In football you need three things to be successful. Work, work and work'." [fcb]

Nico: "I didn't play football until I was 6 or 7, because I didn't like it. I eventually started playing because of my cousin. That's when I started liking it a bit more."

Nico: "I'm a pretty versatile player who can adapt to different styles. I can play as a pivot, or more attacking. One piece of advice from Xavi is that we need to make more runs into the box."

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 14 - Nicolás González Iglesias

Indlæg af Isageren »

Dytrax skrev:
ons mar 16, 2022 8:11 pm
Nico González: "A piece of advice from my dad, Fran González, that I've heard a thousand times is, 'In football you need three things to be successful. Work, work and work'." [fcb]

Nico: "I didn't play football until I was 6 or 7, because I didn't like it. I eventually started playing because of my cousin. That's when I started liking it a bit more."

Nico: "I'm a pretty versatile player who can adapt to different styles. I can play as a pivot, or more attacking. One piece of advice from Xavi is that we need to make more runs into the box."
Jeg mener jo at han ville være bedre som pivot end De Jong
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster