Memphis Depay

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 9 - Memphis Depay

Indlæg af Dytrax »

❌ Memphis has injured the Biceps Femoris in his left hamstring. He is out and his recovery will determine his availability.

❌ Jordi Alba has right hamstring discomfort. His recovery will determine his availability.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 9 - Memphis Depay

Indlæg af EasyBuddhist »

Memphis Depay has deleted his photo with the Barça shirt on his Instagram profile. He has also removed that he is a Barça player. [via
@tjuanmarti
]
Really? :wtf:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 9 - Memphis Depay

Indlæg af Kvoller »

Arh. Tjekkede lige, og der ligger rigeligt med billeder af ham i Barca trøjer, et billede af klubbens 122 års jubilæum og et billede da han blev præsenteret sammen med Laporta. Tror der bliver kogt suppe på noget, der nok ikke er noget.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 9 - Memphis Depay

Indlæg af EasyBuddhist »

Kvoller skrev:
man jan 03, 2022 9:01 am
Arh. Tjekkede lige, og der ligger rigeligt med billeder af ham i Barca trøjer, et billede af klubbens 122 års jubilæum og et billede da han blev præsenteret sammen med Laporta. Tror der bliver kogt suppe på noget, der nok ikke er noget.
Ja, men man ved sgu aldrig i disse tider :crazy: Ikke fordi, jeg er kæmpe fan af Depay, men i min verden vil det være lidt tosset at skille sig med ham nu og endnu mere, hvis det er i bytte med knægten fra Madrid!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 9 - Memphis Depay

Indlæg af Dytrax »

‼️ Every day Depay is further away from Barça:

• Removes that he is a Barcelona player on Instagram.

• Receives criticism for his cameo against Granada.

• He will start from the bench in tomorrow's Clásico.

[@fansjavimiguel]

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 9 - Memphis Depay

Indlæg af Lopezzz »

Dytrax skrev:
ons jan 12, 2022 1:27 pm
‼️ Every day Depay is further away from Barça:

• Removes that he is a Barcelona player on Instagram.

• Receives criticism for his cameo against Granada.

• He will start from the bench in tomorrow's Clásico.

[@fansjavimiguel]
Han skal bare acceptere kritikken. Jutgla, Ansu, Abde og flere kommer ind og scorer mål.
Depay scorer et mål og så forsvinder han i næste 5 kampe.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 9 - Memphis Depay

Indlæg af Isageren »

Det bliver interessant at se Depay komme tilbage. Når man tænker på hvor lang snor I har givet Dembele, Griezmann og Coutinho, fandt jeg det mærkeligt hvordan I alle kritiserede en mand som stadig klart er vores topscorer, og som ofrede en del for at komme hertil. Kunne være interessant at se ham på kanten, tror umiddelbart ikke han kan fungere som angriber.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 9 - Memphis Depay

Indlæg af Kvoller »

Det kunne være fedt hvis Memphis kunne blive en del af fronten. Adama, Aubameyang, Memphis. Det kunne være ret spændende, hvordan det ville fungere.

Men man må også bare sige, at Januar-indkøbene har leveret, hvilket Memphis bestemt ikke gjorde i tiden op til sin skade. Ferran tror jeg stadig på, der er kvalitet at se, han mangler bare det sidste.
Dermed ikke sagt, at Memphis ikke stadig kan bruges, det tror jeg bestemt han kan.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 - Memphis Depay

Indlæg af Drake »

Hvis Memphis kan vise det niveau og helst også bedre, som han gjorde i starten, og som han gør for landsholdet. Så ville han være fantastisk af få tilbage i startopstillingen, og kan tage pladsen fra en elendig Ferran :smile:

Men jeg tvivler på at Memphis kan finde den form under Xavi, han det virker til at han ikke passer ind i den måde Xavi vil spille på, med sine kanter der skal holde bredden, eller at Memphis kan tilpasse sig :roll:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 9 - Memphis Depay

Indlæg af Ialocin »

Drake skrev:
søn feb 27, 2022 10:51 am
Hvis Memphis kan vise det niveau og helst også bedre, som han gjorde i starten, og som han gør for landsholdet. Så ville han være fantastisk af få tilbage i startopstillingen, og kan tage pladsen fra en elendig Ferran :smile:

Men jeg tvivler på at Memphis kan finde den form under Xavi, han det virker til at han ikke passer ind i den måde Xavi vil spille på, med sine kanter der skal holde bredden, eller at Memphis kan tilpasse sig :roll:
Men spiller Ferran Torres så bredt? Jeg synes ofte, han trækker ind i banen, hvor han finder rum bag Auba. Gavi spiller i øvrigt også OMV, hvor han trækker en del ind i banen som Ferran. Selvfølgelig skal de også holde bredden og skabe overtal i venstresiden, men der er stor forskel på OMV og OMH's roller. Lige den rolle tror jeg faktisk vil passe Depay udmærket. Som jeg ser det pt., er det primært Adama og Alba der skaber bredden på holdet. Jeg ser det lidt som, da vi havde Giuly, Pedro osv., der har været mere typiske "wings" på højrekanten, hvor der vi har haft typer som Henry, Villa osv. på OMV, der trak mere ind i banen og afsluttede.

Jeg glæder mig til at få ham tilbage. Det er altid godt med lidt konkurrence på holdet, og så kan vi rotere en lille smule mere i offensiven, når vi forhåbentlig når langt i EL. Det ville også være fint, hvis Dembele får lidt længere udsigter til spilletid. Han er alligevel væk til sommer, og så god er han sgu heller ikke. Et par gode indhop her og der, men det er sjældent, han har præsteret fra start.
Senest rettet af Ialocin man feb 28, 2022 12:09 am, rettet i alt 1 gang.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 - Memphis Depay

Indlæg af Drake »

Ialocin skrev:
søn feb 27, 2022 12:12 pm
Drake skrev:
søn feb 27, 2022 10:51 am
Hvis Memphis kan vise det niveau og helst også bedre, som han gjorde i starten, og som han gør for landsholdet. Så ville han være fantastisk af få tilbage i startopstillingen, og kan tage pladsen fra en elendig Ferran :smile:

Men jeg tvivler på at Memphis kan finde den form under Xavi, han det virker til at han ikke passer ind i den måde Xavi vil spille på, med sine kanter der skal holde bredden, eller at Memphis kan tilpasse sig :roll:
Men spiller Ferran Torres så bredt? Jeg synes ofte, han trækker ind i banen, hvor han finder rum bag Auba. Gavi spiller i øvrigt også OMV, hvor han trækker en del ind i banen som Ferran. Selvfølgelig skal de også holde bredden og skabe overtal i venstresiden, men der er stor forskel på OMV og OMH's roller. Lige den rolle tror jeg faktisk vil passe Depay udmærket. Som jeg ser det pt., er det primært Adama og Alba der skaber bredden på holdet. Jeg ser det lidt som, da vi havde Giuly, Pedro osv., der har været mere typiske "wings" på højrekanten, hvor der vi har haft typer som Henry, Villa osv. på OMV, der trak mere ind i banen og afsluttede.

Jeg glæder mig til at få ham tilbage. Det er altid godt med lidt konkurrence på holdet, og så kan vi rotere en lille smule mere i offensiven, når vi forhåbentlig når langt i EL. Det ville også være fint, hvis Dembele får lidt længere udsiger til spilletid. Han er alligevel væk til sommer, og så god er han sgu heller ikke. Et par gode indhop her og der, men det er sjældent, han har præsteret fra start.
Ja det er rigtig at når Ferran og Gavi spiller kanten, så trækker de naturligt ind i banen og skaber plads til en Alba.
Men Xavi vil gerne have de starter bredt, også trækker ind i banen der fra, når Alba ikke er oppe i offensiven og holde bredden.
Det er her at det ikke ligger naturligt for Memphis at starte bredt, og tror ikke det noget han kan tilpasse sit spil, det så vi også de første kampe under Xavi inden han blev skadet, han var helt væk og forstod ikke hvad han skulle gøre.
Jeg tror kun Memphis fungere optimalt når han er stjernen, og er i en fri rolle og kan komme ind i mellemrummet, som Messi havde det.
Men det bliver spænende at det :smile:

Under Guardiola havde kanterne også mere licens til at trække ind i banen, og det så var backerne der skulle skabe bredden, og her havde vi de bedste backs i verden. Spillet var også mere flydende under Pep, og i Xavis system er rollerne mere klare, med undtagelse at FDJ som har fået en fri rolle på midten som felt til felt spiller.
Xavi spiller og mere med side backs som en slags midtbanespillere, som trækker lidt in på midten. Alba kommer ikke i lige så mange overlaps som han gjorde tidligere, hvilken også kan forlænge hans karriere, men har nu fundet en god balance imellem dybdeløb og en kreativ back der ligger som en bredmidtbanespiller, som Xavi gerne vil have sine backs spiller.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 9 - Memphis Depay

Indlæg af Dytrax »

🗣 Antonio Cassano: "[Memphis Depay] is not up to Barcelona's level.”

"He feels like he is Messi and Cristiano [Ronaldo], you can tell from his attitude. He thinks so, but the reality is that it's hard for him to play at Barca, at that level.”
Jamen, du skal ikke holde dig tilbage, Cassano.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 9 - Memphis Depay

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 9 - Memphis Depay

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 9 - Memphis Depay

Indlæg af EasyBuddhist »



Må give dem fuldstændig ret. Depay har været et intet andet end positivt bekendtskab. Man havde måske sine tvivl, da han blev hentet, ikke kun sportsligt, men også på det mentale. Men Memphis er bare en utrolig cool fyr og en fremragende fodboldspiller. Jeg er fan 🙌🤘
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster