24 - Eric García Martret

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af Magnus Frost »

Pis også det er dårlig timing. Jeg tror aldrig nogensinde han bliver en top 20 i verden cb. Men han har nu en del gode barca kvaliteter.

Tror i det er muligt vi går efter AC allerede i januar med den skade ?
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af Antimadridista »

Magnus Frost skrev:
søn jan 09, 2022 4:22 pm
Pis også det er dårlig timing. Jeg tror aldrig nogensinde han bliver en top 20 i verden cb. Men han har nu en del gode barca kvaliteter.

Tror i det er muligt vi går efter AC allerede i januar med den skade ?
Det har vi ikke råd til.

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af hackmann »

Nu er CB den plads vi har flest spiller. Så må nogle andre steppe op. Jeg vil gerne se Mingueza spille CB igen. Ellers er der interessante byd på B holdet måske Mika

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af EasyBuddhist »

hackmann skrev:
søn jan 09, 2022 11:16 pm
Nu er CB den plads vi har flest spiller. Så må nogle andre steppe op. Jeg vil gerne se Mingueza spille CB igen. Ellers er der interessante byd på B holdet måske Mika
Jep, Mika vil være interessant at se, specielt med det niveau de to franskmænd ligger for dagen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af Magnus Frost »

Jeg må indrømme jeg ikke kender noget som helst til b holdet. Men det kan godt være vi har mange cb men udover araujo som er skadet og pique som er gammel og langsom ( men som jeg faktisk stadig synes spiller rigtig godt) har vi absolut ingen GODE cb, mingueza og garcia er ikke dårlige rotations spillere men trods de er unge tror jeg bestemt ikke på de nogensinde bliver i nærheden af at være i top 20 af verdens bedste cb og det skal barca jo have hvis de engang skal kunne måle sig med real Bayern city og lignende.

Men ja hvis vi har gode cb på bholdet ville det selvfølgelig være oplagt at bruge dem, måske der er en ny puyol 😃
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror lige jeg ville vente lidt med at "melde garcia ude". Han er lige fyldt 21 år og spiller regelmæssigt for både Barca og landsholdet. Ja det startede ikke super i barcatrøjen men hvis han kan fortsætte som han har spillet i de seneste kampe under Xavi så har vi ikke bare et stort talent men en spiller der også kan levere nu.

Jeg er desuden ikke enig i at vi skal have top, top cb'er. Vi skal have cb'er der passer ind i systemet og som forstår hvad holdet vil/skal.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af Kvoller »

Så vidt jeg husker, så var Piqué også noget shaky i starten. Han blev sat MEGET på plads af Puyol dengang.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af Piquénbauer »

Og det er der ikke ret mange der opfatter. Jeg har lagt mærke til en del fremragende afleveringer frem i banen men vidste ikke at det var så flot. Det er vigtigt at vores cb’er kan den slags - det hjælper virkelig holdet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
man jan 10, 2022 11:27 pm
Og det er der ikke ret mange der opfatter. Jeg har lagt mærke til en del fremragende afleveringer frem i banen men vidste ikke at det var så flot. Det er vigtigt at vores cb’er kan den slags - det hjælper virkelig holdet.
Helt enig. Jeg synes, også i modsætning til andre, han har gjort det rigtig fornuftigt. Senest mod Granada, var han fremragende imø. Ærgerligt, han ikke lige har 5-10 cm mere i højden og en smule mere hurtighed, så kunne han blive meget komplet. Men lad os se, han har masser af tid til at udvikle sig og under alle omstændigheder, så kan han blive en meget vigtig trup spiller. Måske han ikke vil blive en spiller til idealopstillingen, men så den, der kommer næstefter og som alligevel spiller 40+ kampe om året.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har faktisk været en smule overrasket over hans fart. Bevares han er på ingen måder hurtig men han virker til at kunne følge med alligevel (måske fordi han er god til at læse spillet). Og når han tager sine rush frem i banen så er der også god fart i stængerne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af EasyBuddhist »

Piquénbauer skrev:
man jan 10, 2022 11:54 pm
Jeg har faktisk været en smule overrasket over hans fart. Bevares han er på ingen måder hurtig men han virker til at kunne følge med alligevel (måske fordi han er god til at læse spillet). Og når han tager sine rush frem i banen så er der også god fart i stængerne.
Enig, det er ikke en stor hæmsko, men én, der alligevel betyder lidt i det samlede billede.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af Piquénbauer »

Vigtigt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af Michman »

Synes han er begyndt at vise hvad han kan, jeg stoler på ham i forsvaret.. Ham og Araújo er altså ikke et dårligt par. Men forstil jer lige AC, Garcia, Araújo på højreback.. Det er altså et forsvar der vil noget.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster