24 - Eric García Martret

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af EasyBuddhist »

Michman skrev:
fre apr 08, 2022 2:39 pm
Synes han er begyndt at vise hvad han kan, jeg stoler på ham i forsvaret.. Ham og Araújo er altså ikke et dårligt par. Men forstil jer lige AC, Garcia, Araújo på højreback.. Det er altså et forsvar der vil noget.
Ja, eller i et tremandsforsvar.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af Drake »

Jeg har lige præcis tænkt det samme, lige siden vi købe Erik, at bruge ham som DM.
Jeg tror ham ville kunne være vores fremtidige DM efter Bussi. Jeg synes ikke at han har for store mangler til at være fremtiden som CB, da hverken har hurtighed, fysisk styrke eller er stærk i luften, og kommer heller aldrig til at blive det. Minimum en af de kvaliteter synes jeg en CB skal have, og helst flere af dem, udover selvfølgelig at være stærk til at forsvare, være god på bolden.
Jeg er heller ikke overbevidst over Eriks mand mand dueller, da han tit bliver sat på hurtighed og styrke, men her vil det kunne forbedres eget ved at spille ham som DM, da han ikke skal være sidste man, og bedre kan bruge sin koghed og gode afleveringer, som er hans spidskompetencer.

Hvad tænker I andre?

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af Michman »

Drake skrev:
ons apr 20, 2022 5:37 pm
Jeg har lige præcis tænkt det samme, lige siden vi købe Erik, at bruge ham som DM.
Jeg tror ham ville kunne være vores fremtidige DM efter Bussi. Jeg synes ikke at han har for store mangler til at være fremtiden som CB, da hverken har hurtighed, fysisk styrke eller er stærk i luften, og kommer heller aldrig til at blive det. Minimum en af de kvaliteter synes jeg en CB skal have, og helst flere af dem, udover selvfølgelig at være stærk til at forsvare, være god på bolden.
Jeg er heller ikke overbevidst over Eriks mand mand dueller, da han tit bliver sat på hurtighed og styrke, men her vil det kunne forbedres eget ved at spille ham som DM, da han ikke skal være sidste man, og bedre kan bruge sin koghed og gode afleveringer, som er hans spidskompetencer.

Hvad tænker I andre?

Personligt har jeg ændret mening pga hans form.. Altså jeg stoler mere på ham end Langlet feks. Om han kan spille DM. Hvis det er det der skal til for at han kan spille, samt at vi får AC. Så er jeg klar på det. Jeg stoler på den knægt.. Han vil kæmpe røven ud af bukserne for klubben..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af nosslo15 »

Der sker vel ikke noget ved at prøve ham af, men er han hurtig nok?

Jeg har min tvivl.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af Isageren »

nosslo15 skrev:
tors apr 21, 2022 1:26 pm
Der sker vel ikke noget ved at prøve ham af, men er han hurtig nok?

Jeg har min tvivl.
Hahahaha, Busi er jo også et lyn. Der er altid dem som ser glasset halv tomt :crazy:
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af Isageren »

Jeg synes at nu hvor Franck kommer ind, og vi samtidig har Gavi, Nico og Pedri, så synes jeg vi burde sælge De Jong. Han er mange penge værd og har ikke gjort stort væsen ud af sig. Han har desuden en rigtig dårlig attitude. Så vil der også være råd til Rüdiger, Dembélé, Gavi og en striker, og vi ville kunne rykke Garcia op som reserve for Busi.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af A$AP »

nosslo15 skrev:
tors apr 21, 2022 1:26 pm
Der sker vel ikke noget ved at prøve ham af, men er han hurtig nok?

Jeg har min tvivl.
Selvfølgelig er han ikke hurtig nok, kan han overhovedet løbe fra Busquets i dag? Og så tænker han slet, slet ikke hurtigt nok til at kunne have så vigtig en rolle, ej besidder han teknikken eller fysikken. Han har dog også selv været ude og benægte, at det er en reel ting. Heldigvis.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af Dytrax »

Den her sæson er en gigantisk pose bæ.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af Barca80 »

Eric has been class this season so far.

Xavi was criticized for using Eric Garcia. Eric Garcia has now sent these haters back into their caves.

Eric Garcia's haters have been very quiet lately, right?

And remember he's just 21 years old. 🔥😯
Ja venligst husk lige at han stadig kun er 21 år!! Er begyndt at spille sig ind som fast starter. Og har allerede 17 landskampe for det spanske landshold 😲

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af EasyBuddhist »

Barca80 skrev:
man sep 05, 2022 8:22 pm
Eric has been class this season so far.

Xavi was criticized for using Eric Garcia. Eric Garcia has now sent these haters back into their caves.

Eric Garcia's haters have been very quiet lately, right?

And remember he's just 21 years old. 🔥😯
Ja venligst husk lige at han stadig kun er 21 år!! Er begyndt at spille sig ind som fast starter. Og har allerede 17 landskampe for det spanske landshold 😲
Imø er han så tæt på at være selvskreven til starteren, som man kan være, uden at være det. Hans pasningsspil er simpelthen så spitze og vigtig for holdet, man helt automatisk svaner det, når det ikke er der. Han har lagt godt på i det defensive også, hvor han timer sine indgreb langt bedre end i sidste sæson og positioneringen og duelspillet er også blevet bedre. Kan han lægge 20% mere på i det defensive, og det tror jeg han kan, så bliver han en top, top klasse CB.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af Madameskrald »

Der kan man se, hvad tillid fra træneren kan betyde…., med en lidt mere skrøbelig psyke kunne fanbasen dog have spoleret det.

Lidt mere tålmodighed med Torres også, tak!

Jeg kan forstå, at man har begrænset tålmodighed med decideret uhensigtsmæssig adfærd (Dembele), konsekvent manglende fodboldforståelse (Dembele) og/eller manglende tegn på læring (Dembele).. :angel:, men med folk, der åbenlyst har grund kompetencerne på plads, og lige er kommet ind på holdet - det forstå jeg ikke rigtigt.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af Isageren »

Madameskrald skrev:
man sep 05, 2022 9:16 pm
Der kan man se, hvad tillid fra træneren kan betyde…., med en lidt mere skrøbelig psyke kunne fanbasen dog have spoleret det.

Lidt mere tålmodighed med Torres også, tak!

Jeg kan forstå, at man har begrænset tålmodighed med decideret uhensigtsmæssig adfærd (Dembele), konsekvent manglende fodboldforståelse (Dembele) og/eller manglende tegn på læring (Dembele).. :angel:, men med folk, der åbenlyst har grund kompetencerne på plads, og lige er kommet ind på holdet - det forstå jeg ikke rigtigt.
Helt enig, vores fanbase især. Når jeg går på Twitter, er det helt vildt det had man ser til vores spillere fra egne fans. Selv en spiller som Ter Stegen. Han har været den bedste målmand jeg har set i mange år, og han har endnu ikke haft en dårlig sæson endnu, men nu hvor han redder det umulige, så er han “tilbage”? Hvad er det for nogle urealistiske forventninger vi har til vores spillere? En målmand i Barca skal sørge for ikke at lave fejl, men han skal ikke redde det umulige. Eller jo, det er da fantastisk, men det normale er at han ikke gør. Roberto også, fans hader ham, og han har ret beset været én af de bedste i denne sæson. Støt nu holdet. Det gælder også mig nu, jeg skal til at holde min mund med Pique, Alba, Busi og FDJ og deres løn. Nu gælder det om at støtte dem og maksimere deres selvtillid og præstationsevner, vi ser det jo hos RM gang på gang.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 24 - Eric García Martret

Indlæg af Drake »

Enig, Eric har været rigtig god indtil videre, og klart vores bedste CB i pasningsspillet :thumbup:

Men, jeg er dog ikke fan af ham endnu, han mangler rigtig meget defensivt.
Jeg synes han har for store mangler, som fx luftspillet, hurtighed og styrke.

Når han ikke har bare en af de 3 ovennævnte kvaliteter, så har jeg svært ved at se ham blive verdensklasse.
Men på den anden side, så havde Mach heller de kvaliteter, og han var satme god, men der var systemet og skræddersyet til ham, så han kunne fungere optimalt, og omskoles til CB. Men Mach kunne også dække over hans manglede luftspillet, hurtighed og styrke, da han var vanvittig til at erobre og blokere bolden, og havde den aggressivt og mod der skal til. Der er Erik bare slet ikke, og tvivler på at han kan komme det.

Han er en god spiller at have imod de små hold der pakker sig, der er han guld værd med han pasningsspil.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster