8 - Pedri

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 16 - Pedri

Indlæg af Kvoller »

Norbit skrev:
tors nov 25, 2021 3:42 pm
SpillerSomMESSI skrev:
tors nov 25, 2021 1:57 pm
Norbit skrev:
tors nov 25, 2021 1:49 pm
Dytrax skrev:
tors nov 25, 2021 11:56 am
Pedri will not play until 2022. [as]
Takket være Koeman og tildels ham selv. 73 kampe på 1 år for en så ung spiller er jo helt hjernedødt. Vi betaler prisen for det nu. Nå, nu må vi se fremad og håbe at han kommer stærkt tilbage.
I mellemtiden må vi prøve Puig..
Puigs dage er talte.
Valverde, Setien, Koeman og nu Xavi gider ikke bruge ham. De må vide bedre end os. Xavi valgte at bruge to spillere fra B-holdet, fremfor at Puig kom ind. Han brugte kun 3 ud af 5 udskiftninger i en kamp hvor vi skal vinde. Gavi og Nico fik fuld spilletid på de offensive pladser. Puig er blevet halet indom af adskillige spillere efterhånden, det må være tydeligt at knægten ikke er "god nok" - desværre.

Ved ikke om dit opslag var ironisk eller seriøst. Men stop nu med den der Puig-bølge, han skal enten leve med at være reserve eller finde sig et andet sted.
Han er vel knap nok en reserve. Måske nærmere reservernes reserve. Jeg tænker også som dig, at hvis så mange trænere siger nej, så må der sgu være noget om det.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 16 - Pedri

Indlæg af Dytrax »

Pedri will receive his Golden Boy award today in Turin today.

He will be accompanied by Barça president Joan Laporta

[md]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 16 - Pedri

Indlæg af Dytrax »

❗Pedri comes back stronger.

• He has carried out a program to gain muscle strength during his injury. The results have been excellent: he has gained 4 kgs of muscle mass.

• Pedri used the TRX bodybuilding system with 3 or 4 extra sessions every week.
❗Pedri already started a plan to improve his physicality last season but due to the number of games he played, there was little room to work on it.

• Since the start of this season he started to work more intensely and the injury game him much time.
❗That plan was executed in the club's gym, starting with physiotherapy and training sessions and then at home with 3-4 sessions per week.

• In his house he has, in the parking area, a space with kettlebells (with handles), medicine balls and a TRX.
❗Pedri wants to reach the maximum limit of what his muscles give him without losing speed or flexibility.

• Today's football is very physical and everyone wants to catch up with opponents who have also improved on a physical level.
❗During the 3+ months out Pedri worked together with Barcelona and a personal physical trainer, and his weight has increased from 60 to 64 kgs due to muscle mass.

• It is noticeable in the upper area: the shoulder, the arms and the so called core area.

[MD]

Brugeravatar
!Option
Indlæg: 915
Tilmeldt: ons jan 18, 2017 3:44 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 173 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 16 - Pedri

Indlæg af !Option »

Dytrax skrev:
man jan 17, 2022 10:28 am
❗Pedri comes back stronger.

• He has carried out a program to gain muscle strength during his injury. The results have been excellent: he has gained 4 kgs of muscle mass.

• Pedri used the TRX bodybuilding system with 3 or 4 extra sessions every week.
❗Pedri already started a plan to improve his physicality last season but due to the number of games he played, there was little room to work on it.

• Since the start of this season he started to work more intensely and the injury game him much time.
❗That plan was executed in the club's gym, starting with physiotherapy and training sessions and then at home with 3-4 sessions per week.

• In his house he has, in the parking area, a space with kettlebells (with handles), medicine balls and a TRX.
❗Pedri wants to reach the maximum limit of what his muscles give him without losing speed or flexibility.

• Today's football is very physical and everyone wants to catch up with opponents who have also improved on a physical level.
❗During the 3+ months out Pedri worked together with Barcelona and a personal physical trainer, and his weight has increased from 60 to 64 kgs due to muscle mass.

• It is noticeable in the upper area: the shoulder, the arms and the so called core area.

[MD]
Det lyder selvfølgelig lovende alt sammen, men er der nogen som har nogen før/efter billeder bare for sammenligningens skyld?

4 kg ren muskelmasse er immervæk en pæn del, særligt hans kropsvægt taget i betragtning.
Rey Abi!

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 16 - Pedri

Indlæg af Diabolito »

Dytrax skrev:
man jan 17, 2022 10:28 am
kettlebells (with handles)
[MD]
Der er intet værre end kettlebells uden håndtag. Jeg hader dem !
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 16 - Pedri

Indlæg af Dytrax »

Det lyder selvfølgelig lovende alt sammen, men er der nogen som har nogen før/efter billeder bare for sammenligningens skyld?

4 kg ren muskelmasse er immervæk en pæn del, særligt hans kropsvægt taget i betragtning.
Kunne ikke finde billeder, blot mere information om træning og restitution, men ja, det lyder umiddelbart som en sjat. Jeg er dog ikke kompetent til at vurdere, om det er overdrevet - af journalister - indenfor den angivne tidsperiode (3 + måneder)

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 16 - Pedri

Indlæg af EasyBuddhist »

Dytrax skrev:
man jan 17, 2022 10:44 am
Det lyder selvfølgelig lovende alt sammen, men er der nogen som har nogen før/efter billeder bare for sammenligningens skyld?

4 kg ren muskelmasse er immervæk en pæn del, særligt hans kropsvægt taget i betragtning.
Kunne ikke finde billeder, blot mere information om træning og restitution, men ja, det lyder umiddelbart som en sjat. Jeg er dog ikke kompetent til at vurdere, om det er overdrevet - af journalister - indenfor den angivne tidsperiode (3 + måneder)




De her er taget ved henholdsvis, hans medical ved hans skifte og ved sommerens EM. Forskellen er ret tydelig allerede der. Jeg har ikke kunne finde nye billeder, men man må antage, der er sket yderligere forbedring.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 16 - Pedri

Indlæg af Dytrax »

De her er taget ved henholdsvis, hans medical ved hans skifte og ved sommerens EM. Forskellen er ret tydelig allerede der. Jeg har ikke kunne finde nye billeder, men man må antage, der er sket yderligere forbedring.
Ja, det er tydeligt, at der er sket noget. Han ender nok med at blive lige så buff som Adama.

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 16 - Pedri

Indlæg af nosslo15 »

Pedri kommer jo aldrig til at ligne Adama, med den krop han har, men bare det, at han har fokus på det er rigtig godt, for selvfølgelig kan man sagtens tage på. Men det handler også om kost, hvis man er sådan en type som Pedri, der kan spise fløde og smør morgen, middag og aften uden at tage på pga. sindsygt høj forbrænding.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 16 - Pedri

Indlæg af Dytrax »

Det var en joke, nosslo. :grin:

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 16 - Pedri

Indlæg af nosslo15 »

Ja det var jeg godt klar over, men du skrev din kommentar lige før jeg gjorde det og det var tilfældigt, at vi begge 2 nævnte Adama. :wave:

MarkMenace
Indlæg: 204
Tilmeldt: man sep 11, 2017 11:05 am
Har takket: 52 gange
Blevet takket: 30 gange

Re: 16 - Pedri

Indlæg af MarkMenace »

Det er vidst ikke forkert at sige, at sidste sæson gav hår på brystet. :cool:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 16 - Pedri

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 16 - Pedri

Indlæg af EasyBuddhist »

Pedri will take the number 10 jersey with Spain. [@albert_roge]
But of course
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 16 - Pedri

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 9 gæster