Riqui Puig

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af Madameskrald »

Hvori ligger den tarvelige behandling af Puig? Koeman meldte ud tidligt på sæsonen, at han skulle overveje en udlejning, da der ville være langt til spilletid - Puig valgte at blive, og fik ikke ret meget spilletid.

Så kan man vel næppe være overrasket eller tillade sig at føle sig uretfærdigt behandlet. Man kan selvfølgelig være af den opfattelse, at Puig burde have haft mere spilletid, men jeg kan ikke se noget tarveligt aspekt i forløbet.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Laporta & Puig til en golf turnering tidligere i dag. :razz:

Billede

ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af ladislau »

Tarveligt er måske forkert ordvalg af Dytrax, men ellers er jeg meget enig.
Igen var Koeman dumstædig, udelukkende for at bevise han havde ret. Det ramte jo så ikke bare Puig, men også Koeman og resten af holdet sidst på sæsonen, da de andre rendte tør for benzin.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af Dytrax »

Madameskrald skrev:
lør jun 05, 2021 7:22 am
Hvori ligger den tarvelige behandling af Puig? Koeman meldte ud tidligt på sæsonen, at han skulle overveje en udlejning, da der ville være langt til spilletid - Puig valgte at blive, og fik ikke ret meget spilletid.

Så kan man vel næppe være overrasket eller tillade sig at føle sig uretfærdigt behandlet. Man kan selvfølgelig være af den opfattelse, at Puig burde have haft mere spilletid, men jeg kan ikke se noget tarveligt aspekt i forløbet.
Nu kan jeg ikke huske navnet, på den pågældende spiller. Det er alt sammen i Koeman-tråden. Men der kan man i hvert fald høre en spiller fortælle, at Koeman, uden grund, i hvert fald ikke én, som han fortæller spilleren om, ikke får spilletid, ikke må have sine ting i omklædningsrummet osv. Det ér, synes jeg, tarveligt og uden format - Koeman skal forestille at være træneren og så må man også være klar til at tage de svære samtaler. Det er ikke en position, hvor man kan tillade sig at være konfliktsky.

Med hensyn til Puig, ville jeg ikke sige, at det er tarveligt. Det er til gengæld dumstædigt, synes jeg.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Dytrax skrev:
tirs jun 08, 2021 8:49 am
Madameskrald skrev:
lør jun 05, 2021 7:22 am
Hvori ligger den tarvelige behandling af Puig? Koeman meldte ud tidligt på sæsonen, at han skulle overveje en udlejning, da der ville være langt til spilletid - Puig valgte at blive, og fik ikke ret meget spilletid.

Så kan man vel næppe være overrasket eller tillade sig at føle sig uretfærdigt behandlet. Man kan selvfølgelig være af den opfattelse, at Puig burde have haft mere spilletid, men jeg kan ikke se noget tarveligt aspekt i forløbet.
Nu kan jeg ikke huske navnet, på den pågældende spiller. Det er alt sammen i Koeman-tråden. Men der kan man i hvert fald høre en spiller fortælle, at Koeman, uden grund, i hvert fald ikke én, som han fortæller spilleren om, ikke får spilletid, ikke må have sine ting i omklædningsrummet osv. Det ér, synes jeg, tarveligt og uden format - Koeman skal forestille at være træneren og så må man også være klar til at tage de svære samtaler. Det er ikke en position, hvor man kan tillade sig at være konfliktsky.

Med hensyn til Puig, ville jeg ikke sige, at det er tarveligt. Det er til gengæld dumstædigt, synes jeg.
Kan det være Matheus du tænker på? Mener jeg har læst noget lignende.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Riqui Puig

Indlæg af Lopezzz »

FCBarcelonaChr skrev:
man jun 21, 2021 7:30 am
Hvis vores præsident og Barca fans ønsker at Puig spiller meget mere hvad er så problemet?
Det kan kun være fordi Puig er ikke hollænder lol
MDCCCXCIX

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Puig fylder 22 år i dag, stort tillykke til ham!


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Riqui Puig

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kan Puig få tilføjet nummer 6?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 6 - Riqui Puig

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Billede
As Barcelona played against Real Sociedad, a number of players made their debuts. Others, such as Pedri Gonzalez, continued their run of matches and were clearly at the top of Ronald Koeman’s pecking order in midfield. A certain fan favourite may have wanted minutes against La Real, but could only sit and watch his team from the sidelines.

Riqui Puig has had a very peculiar year. The Spaniard desired more than anything a chance to play in the first team, but got nothing in return. Joan Laporta reportedly wanted Riqui to be more involved with Barça this season, and Koeman promised that he would have a more prominent role.

This is only the first match of the season, but Ronald Koeman clearly displayed no interest in the 22-year-old. He did not so much as get a chance to warm up with the team, and did not get a chance to play either. Nico Gonzalez got a chance before the match, and even came on for Sergio Busquets, but not him.

As the game wore on, it was clear that Koeman already had his sights set on someone else, Pablo Gavi. He told the 17-year-old to warm up, presumably to replace Pedri late on, but only missed out on a chance to get his official debut after Mikel Oyarzabal’s absolute belter of a free-kick.

Again, it is just early days, but much like last season, Koeman does not seem all that interested in using Riqui. This is despite a very encouraging preseason, the last minute of which has a shot from his left boot hit the back of the net in stunning style against Juventus.
Forstår ikke man har givet ham et så vigtigt nummer som nummer seks, hvis man ikke stoler på ham. Men så igen, det nummer havde Todibo også. Måske var det bare for at få kabalen med Memphis og Braithwaite til at gå op?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 6 - Riqui Puig

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 6 - Riqui Puig

Indlæg af FCBarcelonaChr »


ladislau
Indlæg: 1261
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 6 - Riqui Puig

Indlæg af ladislau »

Man kan blive så træt…

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 6 - Riqui Puig

Indlæg af EasyBuddhist »

https://www.mundodeportivo.com/futbol/f ... barca.html

Hvis Riqui ender med at blive, så skal jeg have mig en Barca trøje, hvor der står Puig bagpå. Jeg har ikke købt en siden 1992...kom så Riqui!!
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 6 - Riqui Puig

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
tirs aug 31, 2021 9:49 am
https://www.mundodeportivo.com/futbol/f ... barca.html

Hvis Riqui ender med at blive, så skal jeg have mig en Barca trøje, hvor der står Puig bagpå. Jeg har ikke købt en siden 1992...kom så Riqui!!
Jeg tror du går under betegnelsen “number one fan” :glad: ;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster