Miralem Pjanic

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af Kvoller »

SpillerSomMESSI skrev:
man feb 15, 2021 12:10 pm
- og han forstår ikke hvorfor han ikke er fast spiller!?

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/pjan ... iller.html

Det kan jeg da godt fortælle ham grunden til...
Det virker ikke til, at han er en spiller der sætter sig og ser en video af kampen, efter han har spillet.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af Lopezzz »

Han skulle have stoppet helt efter Juventus. Nu går hans karriere i en forkert retning. Han bliver dårlig og folk sviner ham til og Barca er det værste sted og være når det ikke kører for en. Jeg tror også at han vælger at smutte til sommer. Ingen gider og være der hvor man er uønsket, specielt når man ikke leverer og kan ikke tilfredsstille de mange krævende tilhængere.
Men utroligt at han ikke har lavet nogle mål eller målgivende assists for at lukke røven på mange kritikere.
Han har bombet løs i Roma og Juve men her føles det som om han er gået i stå.
Men jeg håber stadigvæk at han lige pludselig vågner op og at alt lykkes for ham.
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af Kvoller »

Lopezzz skrev:
man feb 15, 2021 4:25 pm
Han skulle have stoppet helt efter Juventus.
Hva?? Nej selvfølgelig skulle han da ikke det. Han er kun 30.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af Lopezzz »

Kvoller skrev:
man feb 15, 2021 8:29 pm
Lopezzz skrev:
man feb 15, 2021 4:25 pm
Han skulle have stoppet helt efter Juventus.
Hva?? Nej selvfølgelig skulle han da ikke det. Han er kun 30.
Men han har haft en kanon god karriere indtil han kom til Barca. Synes at man skulle stoppe når man er på toppen.
Nu er det for sent og han må nøjes med en bænkplads og når man er fra Balkan går der ikke lang tid før man flipper helt ud :lol:
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af Paulinho15 »

Udover at være kæmpe Barca-fan, så står AS Roma mig også meget nært, fordi jeg har famile i Rom. Har set flere kampe på Olimpico end Camp Nou. Derfor var jeg meget ked af, da Roma i sin tid solgte Pjanic til Juventus. Havde vi kunne holde på ham nogle flere år mere og nogle af vores andre profiler, så kunne Roma godt have taget mesterskabet. Så god var Pjanic i Roma. I Juventus var han også en stjerne. Med mit kendskab til Pjanic gennem flere år var jeg derfor en af dem, der var glad for at få ham til Barca sidste sommer. Jeg tænkte han var lige det vi havde brug for, men når man opsummerer hans sæson i Barca indtil videre, så har han været en kæmpe skuffelse for mig. Det er mig en gåde hvorfor han ikke har slået til i klubben. Hvad har han haft? En eller to gode kampe efterfulgt af middelmådige eller dårlige præstationer. Hvis han ikke snart stepper op, så skal han forlade Barca til sommer efter min mening.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af Kubala »

Var/er Pjanic ikke en rigtig boldsikker spiller? Ser man statistisk på tallene, så er han jo hverken en vild assist konge eller scoringsmaskine, men en spiller, der har været en rigtig god boldfordeler og en, der har kunnet kontrollere spillet. Det burde være noget, der kunne bruges i Barca? At det ikke er sket, er lidt underligt. Eller tager jeg fejl af ham, med den beskrivelse?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af Lopezzz »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/pjan ... et-ar.html

Jeg vil hellere sælge Griezmann eller Coutinho og ikke Pjanic.
Som han selv siger, giv ham 3 kampe i træk og se hvad han kan og hvis det ikke blive bedre så skal han bare holde sin kæft indtil han bliver solgt
MDCCCXCIX

FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af FCBWAL »

Lopezzz skrev:
søn mar 28, 2021 12:23 am
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/pjan ... et-ar.html

Jeg vil hellere sælge Griezmann eller Coutinho og ikke Pjanic.
Som han selv siger, giv ham 3 kampe i træk og se hvad han kan og hvis det ikke blive bedre så skal han bare holde sin kæft indtil han bliver solgt
Det er sgu da for åndsvagt at sælge Griezmann, der har lavet 18 Goal Contributions i 2021 og beholde Pjanic, der har 0 i 1290 minutter. De spiller ikke samme position, men Griez har bedre stats på samtlige parametre end Pjanic. Det er som at sælge 10 fugle i hunden for 1 på taget...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af Antimadridista »

FCBWAL skrev:
søn mar 28, 2021 5:16 pm
Lopezzz skrev:
søn mar 28, 2021 12:23 am
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/pjan ... et-ar.html

Jeg vil hellere sælge Griezmann eller Coutinho og ikke Pjanic.
Som han selv siger, giv ham 3 kampe i træk og se hvad han kan og hvis det ikke blive bedre så skal han bare holde sin kæft indtil han bliver solgt
Det er sgu da for åndsvagt at sælge Griezmann, der har lavet 18 Goal Contributions i 2021 og beholde Pjanic, der har 0 i 1290 minutter. De spiller ikke samme position, men Griez har bedre stats på samtlige parametre end Pjanic. Det er som at sælge 10 fugle i hunden for 1 på taget...
Tror du skal kende lidt til Lopezzz’s personlige holdninger ang disse spillere :smile:

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af Kvoller »

At sælge Griez før Pjanic giver da ingen mening.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af Lopezzz »

Griezmann har snart været i klubben i flere år mens Pjanic kom i sommers og har varmet bænken sidenhen. Han kunne ikke levere i de få minutter han var på banen men giv ham en hel kamp og helst flere kampe i træk for at bevise sit værd. Han har brug for flere minutter for at klikke med Messi og jeg er overbevist om at han vil lave nogle vilde "Xavi/Iniesta" assists.
Jeres problem med Pjanic er at I ønskede ikke at bytte Arthur med ham og I synes at det var en latterlig transfer. Derfor kan I ikke lide ham nu og vil ikke acceptere ham og er efter ham ved de mindste fejl han laver.

Griezz, han har aldrig klikket med Messi. Han vil være bedre i en anden klub men ikke i Barca
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af Antimadridista »

Lopezzz skrev:
søn mar 28, 2021 8:43 pm
Griezmann har snart været i klubben i flere år mens Pjanic kom i sommers og har varmet bænken sidenhen. Han kunne ikke levere i de få minutter han var på banen men giv ham en hel kamp og helst flere kampe i træk for at bevise sit værd. Han har brug for flere minutter for at klikke med Messi og jeg er overbevist om at han vil lave nogle vilde "Xavi/Iniesta" assists.
Jeres problem med Pjanic er at I ønskede ikke at bytte Arthur med ham og I synes at det var en latterlig transfer. Derfor kan I ikke lide ham nu og vil ikke acceptere ham og er efter ham ved de mindste fejl han laver.

Griezz, han har aldrig klikket med Messi. Han vil være bedre i en anden klub men ikke i Barca
Nej.

FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af FCBWAL »

Pjanic har da vist flere gange, han har verdensklasseniveau, men han har ikke fået det vist i Barcelona. Jeg har det med ham, som du så øjensynligt har det med Griez: lad ham spille i en anden klub, og lad ham endelig shine der. Men i Barca tror jeg ikke på en fremtid. Roma (igen) eller evt Tyskland. Kunne godt se ham i Dortmund med hurtige spiller, han kan sætte iscene. Respekt til manden, der vist også er super sympatisk, men kan ikke se, hvorfor han skulle være mere værdifuld for Barca end Griez er...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af Lopezzz »

Antimadridista skrev:
søn mar 28, 2021 9:16 pm
Lopezzz skrev:
søn mar 28, 2021 8:43 pm
Griezmann har snart været i klubben i flere år mens Pjanic kom i sommers og har varmet bænken sidenhen. Han kunne ikke levere i de få minutter han var på banen men giv ham en hel kamp og helst flere kampe i træk for at bevise sit værd. Han har brug for flere minutter for at klikke med Messi og jeg er overbevist om at han vil lave nogle vilde "Xavi/Iniesta" assists.
Jeres problem med Pjanic er at I ønskede ikke at bytte Arthur med ham og I synes at det var en latterlig transfer. Derfor kan I ikke lide ham nu og vil ikke acceptere ham og er efter ham ved de mindste fejl han laver.

Griezz, han har aldrig klikket med Messi. Han vil være bedre i en anden klub men ikke i Barca
Nej.
Jeg er Bossen på det her forum så det bliver JA ;-)
MDCCCXCIX

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Miralem Pjanic

Indlæg af Kvoller »

Mit problem er, at Pjanic skulle være hentet for år tilbage. Ikke nu. Det er alt for sent at spille ham ind. Han må jo tydeligvis ikke være god nok til træning heller, siden han ikke spiller, og når han ikke viser en fløjtende fis på banen, så skal han heller ikke spille mere.
Ville han ikke tage spilletid fra vores unge spillere? Det er da ellers noget af det, du er meget opmærksom på?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 6 gæster