10 - Ansu Fati

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af A$AP »

Har han ikke set sin søn spille fodbold for nyligt? :lol:. Fodboldspillere kommer bare aldrig til at fatte, hvor dumt det er, at lade familiemedlemmer rådgive dem og snakke på deres vegne, som om de var professionelle.

Han ender nok med at undskylde, ligesom Messi's idiotiske bror gjorde.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2646
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Isageren »

A$AP skrev:
ons mar 29, 2023 10:26 am
Har han ikke set sin søn spille fodbold for nyligt? :lol:. Fodboldspillere kommer bare aldrig til at fatte, hvor dumt det er, at lade familiemedlemmer rådgive dem og snakke på deres vegne, som om de var professionelle.

Han ender nok med at undskylde, ligesom Messi's idiotiske bror gjorde.
Vi jagter et mesterskab og en Copa titel, og Xavi er under et gigantisk pres. Jeg synes selvfølgelig godt, at han kunne have givet ham lidt flere minutter, men Ansu har slet ikke spillet godt, og jeg kan sagtens forstå, at Xavi ikke har set det fordelagtigt at spille Ansu.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2646
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Isageren »

hackmann skrev:
ons mar 29, 2023 8:14 am
Isageren skrev:
ons mar 29, 2023 1:51 am
Ja… det var fedt at kende ham, men nu venter Guangzhou Evergrande desværre. Adios amigo, et bedre bagland var alt hvad du behøvede😢
Ah, når du troll`er skal du ramme lidt bedre. Guangzhou hedder ikke længere Evergrande da Kina har forbudt sponsor navne. Og Evergrande gik konkurs for et par år siden. Uden deres penge er holdet rykket ned.
Men joken er jo, at han er færdig på topplan. Better learn chinese buddy.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14997
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Lopezzz »

Hans søn laver ikke assists og scorer ikke mål m.m. Det er hans søn han skal være sur på.

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/inte ... ation.html
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af EasyBuddhist »



Fedt, og lad os så få spillet ham i form til næste sæson i løbet den sidste håndfuld kampe

Uanset hvordan man vender og drejer den, så har Fati bare et potentiale, som ingen af de andre wingers har. Mod Osasuna så han stærkere ud, end han har gjort ellers siden skaden og han kreative output var igen synligt, hvilket er meget glædeligt fordi, den del har været svær at få øje på i denne sæson og som var den del, man havde frygtet, han havde mistet.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14997
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Lopezzz »

EasyBuddhist skrev:
ons maj 03, 2023 5:38 pm


Fedt, og lad os så få spillet ham i form til næste sæson i løbet den sidste håndfuld kampe

Uanset hvordan man vender og drejer den, så har Fati bare et potentiale, som ingen af de andre wingers har. Mod Osasuna så han stærkere ud, end han har gjort ellers siden skaden og han kreative output var igen synligt, hvilket er meget glædeligt fordi, den del har været svær at få øje på i denne sæson og som var den del, man havde frygtet, han havde mistet.
Jeg tror at Lewandowski står i vejen for Ansu. Han tror at han er kongen og alle skal se op til ham. Det er tid til at Lewa skrider eller tager en plads på bænken så de øvrige angribere kan får mere frihed og ansvar.
MDCCCXCIX

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af EasyBuddhist »

Lopezzz skrev:
ons maj 03, 2023 5:47 pm
EasyBuddhist skrev:
ons maj 03, 2023 5:38 pm


Fedt, og lad os så få spillet ham i form til næste sæson i løbet den sidste håndfuld kampe

Uanset hvordan man vender og drejer den, så har Fati bare et potentiale, som ingen af de andre wingers har. Mod Osasuna så han stærkere ud, end han har gjort ellers siden skaden og han kreative output var igen synligt, hvilket er meget glædeligt fordi, den del har været svær at få øje på i denne sæson og som var den del, man havde frygtet, han havde mistet.
Jeg tror at Lewandowski står i vejen for Ansu. Han tror at han er kongen og alle skal se op til ham. Det er tid til at Lewa skrider eller tager en plads på bænken så de øvrige angribere kan får mere frihed og ansvar.
Helt enig. Kemien mellem de to, er ikke den bedste og man kan føje Ferran til den ligning. Ikke at der nødvendigvis er noget galt med det, for der skal være en sund indbyrdes rivalisering. Men, det er mere eller mindre op til Fati selv at tage kontrollen gennem sine præstationer. Personligt er jeg ikke i tvivl om Fati, men han skal også have chancerne af Xavi og det håber jeg, han får i den resterende del af sæsonen.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9224
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 926 gange
Blevet takket: 946 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
ons maj 03, 2023 5:58 pm
Lopezzz skrev:
ons maj 03, 2023 5:47 pm
EasyBuddhist skrev:
ons maj 03, 2023 5:38 pm


Fedt, og lad os så få spillet ham i form til næste sæson i løbet den sidste håndfuld kampe

Uanset hvordan man vender og drejer den, så har Fati bare et potentiale, som ingen af de andre wingers har. Mod Osasuna så han stærkere ud, end han har gjort ellers siden skaden og han kreative output var igen synligt, hvilket er meget glædeligt fordi, den del har været svær at få øje på i denne sæson og som var den del, man havde frygtet, han havde mistet.
Jeg tror at Lewandowski står i vejen for Ansu. Han tror at han er kongen og alle skal se op til ham. Det er tid til at Lewa skrider eller tager en plads på bænken så de øvrige angribere kan får mere frihed og ansvar.
Helt enig. Kemien mellem de to, er ikke den bedste og man kan føje Ferran til den ligning. Ikke at der nødvendigvis er noget galt med det, for der skal være en sund indbyrdes rivalisering. Men, det er mere eller mindre op til Fati selv at tage kontrollen gennem sine præstationer. Personligt er jeg ikke i tvivl om Fati, men han skal også have chancerne af Xavi og det håber jeg, han får i den resterende del af sæsonen.
Syntes desværre (og lidt overraskende) at Lewan mere og mere minder om et fremmedelement, der desværre heller ikke er super omstillingsparat når tingene ikke rigtig kører for ham.

Har svært ved at tro at han, altså Lewan, bliver skippet, så håber blot batterierne er lidt flade!?

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14997
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Lopezzz »

Der ser ud til at Ansu Fati skifter til Wolverhampton 😵💫🤔
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2646
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 261 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Isageren »

Lopezzz skrev:
fre maj 12, 2023 10:40 pm
Der ser ud til at Ansu Fati skifter til Wolverhampton 😵💫🤔
Der snakkes om Ansu til Wolves og Ferran til Aston Villa. Det kommer selvfølgelig an på om nogen af dem gider at skifte.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14997
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af Lopezzz »

Isageren skrev:
lør maj 13, 2023 9:58 am
Lopezzz skrev:
fre maj 12, 2023 10:40 pm
Der ser ud til at Ansu Fati skifter til Wolverhampton 😵💫🤔
Der snakkes om Ansu til Wolves og Ferran til Aston Villa. Det kommer selvfølgelig an på om nogen af dem gider at skifte.
Or not..

MDCCCXCIX

kklaus
Indlæg: 9724
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 631 gange
Blevet takket: 1282 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

hackmann
Indlæg: 389
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af hackmann »

Fantastiks! Så er der nogen der tror på ham

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 10 - Ansu Fati

Indlæg af EasyBuddhist »



Jeg håber så meget, han holder ved. Han er nemlig lige præcis den eneste naturlige målscorer, man har, udover Lewa. Hvis man ender med at sælge Fati, så skal Lewa enten score 100 mål, ellers skal forsvaret og Ter Stegen levere endnu en konge sæson og man skal for alt i verden undgå skader til profilerne.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster