Arturo Erasmo Vidal

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 22 - Arturo Erasmo Vidal

Indlæg af Antimadridista »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... -euro.html

Lader ikke til at han nødvendigvis har ret!?

Under alle omstændigheder er det så grådigt. Jeg kan slet ikke ha' det :mad:

B holdet venter..

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: 22 - Arturo Erasmo Vidal

Indlæg af soul_pitcher »

Antimadridista skrev:https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... -euro.html

Lader ikke til at han nødvendigvis har ret!?

Under alle omstændigheder er det så grådigt. Jeg kan slet ikke ha' det :mad:

B holdet venter..
Det er vel ikke grådigt, hvis han har ret?
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 22 - Arturo Erasmo Vidal

Indlæg af Antimadridista »

soul_pitcher skrev:
Antimadridista skrev:https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis ... -euro.html

Lader ikke til at han nødvendigvis har ret!?

Under alle omstændigheder er det så grådigt. Jeg kan slet ikke ha' det :mad:

B holdet venter..
Det er vel ikke grådigt, hvis han har ret?
At skabe så meget ballade og splid, for noget der uden problemer burde kunne håndteres udenfor offentligheden, viser imo en egocentrisk og grådig karakter. Beløbet svarer til 2-3 måneders løn for ham. Han klarer sig nok og har han ret, vil han jo få dem lige meget hvad.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 22 - Arturo Erasmo Vidal

Indlæg af Kvoller »

Det kan være han gør det for at presse et skifte igennem her til januar, hvilket er en dårlig måde at gøre det på (ligesom jeg også synes det er helt fucked up, at spillere bliver væk fra træning for at presse klubben til salg).

Men hvis han har ret, er det ikke grådigt, og hvis klubbens ledelse ikke vil give ham dem, så har han jo en sag. Ifølge transfermarkt har han spillet 72 kampe, så jeg kan da godt forstå han undrer sig over, hvor pengene bliver af, hvis han skulle have haft dem efter 60 kampe. Jeg ville sgu også blive sur, hvis en bonus jeg skulle have, ikke blev udbetalt, så argumentet om at "han klarer sig nok" synes jeg slet ikke har noget på sig. Egocentrisk og grådig synes jeg heller ikke det er.

At den skulle være taget internt er jeg helt enig i, men det er jo egentlig en avis der har opsnappet et rygte, og har bedt ham kommentere.
Det er ikke mig der står for det. Det er derfor jeg har min repræsentant og min advokat, der tager sig af disse ting som en bonus
Jeg finder det urimeligt, hvis pengene ikke er kommet, men det er ikke noget vi skal beskæftige os med i dag. Jeg er på juleferie og vi taler om det, når jeg er tilbage
Ærlig talt synes jeg ikke han siger noget særlig slemt.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 22 - Arturo Erasmo Vidal

Indlæg af Antimadridista »

Kvoller skrev:Det kan være han gør det for at presse et skifte igennem her til januar, hvilket er en dårlig måde at gøre det på (ligesom jeg også synes det er helt fucked up, at spillere bliver væk fra træning for at presse klubben til salg).

Men hvis han har ret, er det ikke grådigt, og hvis klubbens ledelse ikke vil give ham dem, så har han jo en sag. Ifølge transfermarkt har han spillet 72 kampe, så jeg kan da godt forstå han undrer sig over, hvor pengene bliver af, hvis han skulle have haft dem efter 60 kampe. Jeg ville sgu også blive sur, hvis en bonus jeg skulle have, ikke blev udbetalt, så argumentet om at "han klarer sig nok" synes jeg slet ikke har noget på sig. Egocentrisk og grådig synes jeg heller ikke det er.

At den skulle være taget internt er jeg helt enig i, men det er jo egentlig en avis der har opsnappet et rygte, og har bedt ham kommentere.
Det er ikke mig der står for det. Det er derfor jeg har min repræsentant og min advokat, der tager sig af disse ting som en bonus
Jeg finder det urimeligt, hvis pengene ikke er kommet, men det er ikke noget vi skal beskæftige os med i dag. Jeg er på juleferie og vi taler om det, når jeg er tilbage
Ærlig talt synes jeg ikke han siger noget særlig slemt.
Som jeg skrev i mit indlæg, forholdt jeg mig til artiklen der beskrev at Vidal havde en dårlig sag. Dvs at han ikke havde ret.

Egocentrisk fordi han tænker mere på en bonus (som måske er uretmæssig og ingen indflydelse har på sit og sin families velbefindende i generationer) end på fokus og sammenhold i truppen.

Hvem tror du har lækket det rygte....Er overbevist om at det sagtens kan holdes hemmeligt, hvis det er det man ønsker....

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 22 - Arturo Erasmo Vidal

Indlæg af Kvoller »

Antimadridista skrev:
Kvoller skrev:Det kan være han gør det for at presse et skifte igennem her til januar, hvilket er en dårlig måde at gøre det på (ligesom jeg også synes det er helt fucked up, at spillere bliver væk fra træning for at presse klubben til salg).

Men hvis han har ret, er det ikke grådigt, og hvis klubbens ledelse ikke vil give ham dem, så har han jo en sag. Ifølge transfermarkt har han spillet 72 kampe, så jeg kan da godt forstå han undrer sig over, hvor pengene bliver af, hvis han skulle have haft dem efter 60 kampe. Jeg ville sgu også blive sur, hvis en bonus jeg skulle have, ikke blev udbetalt, så argumentet om at "han klarer sig nok" synes jeg slet ikke har noget på sig. Egocentrisk og grådig synes jeg heller ikke det er.

At den skulle være taget internt er jeg helt enig i, men det er jo egentlig en avis der har opsnappet et rygte, og har bedt ham kommentere.
Det er ikke mig der står for det. Det er derfor jeg har min repræsentant og min advokat, der tager sig af disse ting som en bonus
Jeg finder det urimeligt, hvis pengene ikke er kommet, men det er ikke noget vi skal beskæftige os med i dag. Jeg er på juleferie og vi taler om det, når jeg er tilbage
Ærlig talt synes jeg ikke han siger noget særlig slemt.
Som jeg skrev i mit indlæg, forholdt jeg mig til artiklen der beskrev at Vidal havde en dårlig sag. Dvs at han ikke havde ret.

Egocentrisk fordi han tænker mere på en bonus (som måske er uretmæssig og ingen indflydelse har på sit og sin families velbefindende i generationer) end på fokus og sammenhold i truppen.

Hvem tror du har lækket det rygte....Er overbevist om at det sagtens kan holdes hemmeligt, hvis det er det man ønsker....
Undskyld! Jeg havde ikke lige fanget at det var den artikel du skrev ud fra. My bad!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 22 - Arturo Erasmo Vidal

Indlæg af whidgee »


Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 22 - Arturo Erasmo Vidal

Indlæg af Dytrax »

Koeman has spoken with Arturo Vidal. He has told the Chilean to find a new team. [Mundo Deportivo]

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 22 - Arturo Erasmo Vidal

Indlæg af A$AP »

[El Chiringuito TV] | Arturo Vidal: “Barça cannot have a first team with 13 professionals and the rest being minors. If you think that with DNA you will always win, you are wrong. Football has already changed and Barça DNA is lagging behind."
Arturo Vidal: "Barça must change the way they think. The (Barça) DNA is lagging behind. Football is now more about strength and speed."
Vidal: "If Pirlo calls me i would be happy. i have a lot of affection for Juve."
Arturo Vidal: "It was very painful not to be in the Champions League final and how it happened. Before the game, I had a lot of faith in what could happen; but in the long run, even if you want to hide things, the team was not doing very well." [la tercera]
Arturo Vidal: "Clearly this is not just about the players, but it is something much bigger than that things are not being done well. Barcelona has to improve and do it in the best way."

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 22 - Arturo Erasmo Vidal

Indlæg af B-Freak »

Ooooog endnu en gratis, kan vi overhovedet sælge???
Arturo Vidal’s agents are in talks with Barça to leave the club for free this summer. Inter are currently first in line to sign the Chilean and are monitoring the situation closely. [@LucaMarchetti via @FabrizioRomano]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 22 - Arturo Erasmo Vidal

Indlæg af A$AP »

Hellere det end at de bliver. Alene det at de ikke står på lønningslisten er nok i sig selv.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 22 - Arturo Erasmo Vidal

Indlæg af Norbit »

Kan man helt seriøst ikke få 5-10 mio for Vidal. Det er fandme vildt. Dejligt at vi får renset ud, ingen tvivl. Men det kunne være dejligt at hive nogle credits ind.

Den næste må vel være Suarez og så er vi godt på vej.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 22 - Arturo Erasmo Vidal

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
tors sep 03, 2020 2:46 pm
Kan man helt seriøst ikke få 5-10 mio for Vidal. Det er fandme vildt. Dejligt at vi får renset ud, ingen tvivl. Men det kunne være dejligt at hive nogle credits ind.

Den næste må vel være Suarez og så er vi godt på vej.
Det er vanvittig. Det er virkelig vanvittigt!! Ved godt alt det med lønnen etc og deres alder (nu taler jeg Rak, Suarez, Bidal). Men stadig.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 22 - Arturo Erasmo Vidal

Indlæg af Kvoller »

Jeg tror det har så meget at gøre med, at klubberne ved vi er desperate for at komme af med spillere.

Brugeravatar
soul_pitcher
Indlæg: 306
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 12:25 pm
Geografisk sted: Exploding Minds
Blevet takket: 33 gange

Re: 22 - Arturo Erasmo Vidal

Indlæg af soul_pitcher »

Kvoller skrev:
tors sep 03, 2020 3:50 pm
Jeg tror det har så meget at gøre med, at klubberne ved vi er desperate for at komme af med spillere.
Præcis. Inter (eller Juventus) venter gerne til sidste dag i transfervinduet og byder symbolske 100kr, som Barca er nødt til at tage imod. De 100kr opvejer ikke hans løn i den pågældende periode, så hellere afskibe ham nu og spare lønnen.
"It lasted for a million years and for a split-second. But it's over and
now it's your turn." -Timothy Leary

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster