15 - Clement Lenglet

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af Barca80 »

Håber det sker !! Han har været skyld i utallige mål, og dermed skyld i utallige points, sidste sæson!!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Forstærkning? Lenglet? Jeg må le! :lol:
Roma are interested in signing Clement Lenglet from Barcelona. Jose Mourinho has already reached out to the defender as the Serie A side hope to strengthen at the back before turning their attention to signing a new midfielder. [Corriere dello Sport]

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af Michman »

Vil seriøst ofre en body del for at få den klovn ud..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af Dytrax »

Koeman thinks that Lenglet can be very useful. The Frenchman will enjoy more minutes after the international break. He wasn't playing because of a minor injury and will have regular game time. [md]

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af Michman »

Billede
Når du har tabt 3-0. Men du er med verdens bedste angriber..

Fuck jeg hader ham..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af Kvoller »

Synes der bliver lagt for meget i sådant et billede.

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af Madameskrald »

Det gør jeg ikke - jeg ville aldrig kramme en modstander efter et nederlag, og jeg har spillet mod rigtig gode venner gennem tiderne. I min vreden peger det i retning af, at vindermentaliteten og ærgerrigheden i nogen grad mangler.. Og når kampe skal vindes på marginalerne, så betyder det alverden, at man giver alt - se bare Atl. Madrid i Simeones tidlige år, hvor de spillede over evne år på år, hvor den voldsomme ærgerrighed, som han fik installeret i holdet gjorde en verden til forskel.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af Dytrax »

Madameskrald skrev:
fre dec 10, 2021 6:00 pm
Det gør jeg ikke - jeg ville aldrig kramme en modstander efter et nederlag, og jeg har spillet mod rigtig gode venner gennem tiderne. I min vreden peger det i retning af, at vindermentaliteten og ærgerrigheden i nogen grad mangler.. Og når kampe skal vindes på marginalerne, så betyder det alverden, at man giver alt - se bare Atl. Madrid i Simeones tidlige år, hvor de spillede over evne år på år, hvor den voldsomme ærgerrighed, som han fik installeret i holdet gjorde en verden til forskel.
Derudover har Lenglet, med rette, flere gange været i søgelyset pga. horrible indsatser. Plus, det er første gang i mange år vi ikke er med i det fineste selskab og derfor er det forkert, at han smiler som en flækket træsko.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
fre dec 10, 2021 6:30 pm
Madameskrald skrev:
fre dec 10, 2021 6:00 pm
Det gør jeg ikke - jeg ville aldrig kramme en modstander efter et nederlag, og jeg har spillet mod rigtig gode venner gennem tiderne. I min vreden peger det i retning af, at vindermentaliteten og ærgerrigheden i nogen grad mangler.. Og når kampe skal vindes på marginalerne, så betyder det alverden, at man giver alt - se bare Atl. Madrid i Simeones tidlige år, hvor de spillede over evne år på år, hvor den voldsomme ærgerrighed, som han fik installeret i holdet gjorde en verden til forskel.
Derudover har Lenglet, med rette, flere gange været i søgelyset pga. horrible indsatser. Plus, det er første gang i mange år vi ikke er med i det fineste selskab og derfor er det forkert, at han smiler som en flækket træsko.
Tror det er et godt billede på, at man i truppen generelt, ikke havde den fjerneste tro på at få noget positivt ud af det opgør.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af EasyBuddhist »

Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
tors feb 03, 2022 5:27 pm
Hej Easy, mener Domagoj egentlig noget du IKKE mener?

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af EasyBuddhist »

nosslo15 skrev:
tors feb 03, 2022 7:09 pm
EasyBuddhist skrev:
tors feb 03, 2022 5:27 pm
Hej Easy, mener Domagoj egentlig noget du IKKE mener?
Hehe, ja, der har været uoverensstemmelser. F.eks. så mener han, Brozovic vil være en god spiller for Barca. Der mener jeg så bare, hvorfor hente ham, når man har Pjanic? Men jeg har faktisk først for nyligt opdaget hans twitter profil og bliver så ved med at vende tilbage til den ind imellem. Jeg synes, han har nogle gode vinkler og der foregår nogle gode debatter derinde også. Men jeg er faktisk overrasket over, hvor ens man kan se på nogle ting, selvom man ikke har samme udgangspunkt. Han ser jo hovedsageligt på de statistiske data, hvor jeg oftest ser fodbold med følelserne :shh:

Her er i øvrigt et svar, jeg fik på kritik af hans grund til at lade Bennacer falde pga fysiske faktorer i hans analyse på Busquets afløser, selvom han sluttede som fjerdebedste overall.
Me: You said, Bennacer didn´t make the cut because he´s lacking in athleticism. What Criteria have you used, other than hight and weight? What about pace and acceleration? What about movement?
Dom: Yeah primarily those two as those two are the only measurable ones on Wyscout.

He does seem very, very good
Me: Okay, it doesn´t seem very solid, as Busquets primary lacking is in those areas and a player like Bennacer would score high in that category. Don´t get me wrong, it´s a great piece af work Clapping hands signFolded hands
Dom: I know, that's why Busquets wouldn't pass the eye test for a Busquets replacement ;) Thank you.
:lol: :lol: :lol:
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 991
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 146 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
tors feb 03, 2022 8:19 pm
nosslo15 skrev:
tors feb 03, 2022 7:09 pm
EasyBuddhist skrev:
tors feb 03, 2022 5:27 pm
Hej Easy, mener Domagoj egentlig noget du IKKE mener?
Hehe, ja, der har været uoverensstemmelser. F.eks. så mener han, Brozovic vil være en god spiller for Barca. Der mener jeg så bare, hvorfor hente ham, når man har Pjanic? Men jeg har faktisk først for nyligt opdaget hans twitter profil og bliver så ved med at vende tilbage til den ind imellem. Jeg synes, han har nogle gode vinkler og der foregår nogle gode debatter derinde også. Men jeg er faktisk overrasket over, hvor ens man kan se på nogle ting, selvom man ikke har samme udgangspunkt. Han ser jo hovedsageligt på de statistiske data, hvor jeg oftest ser fodbold med følelserne :shh:

Her er i øvrigt et svar, jeg fik på kritik af hans grund til at lade Bennacer falde pga fysiske faktorer i hans analyse på Busquets afløser, selvom han sluttede som fjerdebedste overall.
Me: You said, Bennacer didn´t make the cut because he´s lacking in athleticism. What Criteria have you used, other than hight and weight? What about pace and acceleration? What about movement?
Dom: Yeah primarily those two as those two are the only measurable ones on Wyscout.

He does seem very, very good
Me: Okay, it doesn´t seem very solid, as Busquets primary lacking is in those areas and a player like Bennacer would score high in that category. Don´t get me wrong, it´s a great piece af work Clapping hands signFolded hands
Dom: I know, that's why Busquets wouldn't pass the eye test for a Busquets replacement ;) Thank you.
:lol: :lol: :lol:
Tak for svar. Det tjener dig i øvrigt stor ære, at du gider at besvare mit spørgsmål, da jeg gerne vil indrømme, at det var en anelse provokerende. :glad: :clap:

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 15 - Clement Lenglet

Indlæg af Barca80 »

Så skete det endelig. Langt om længe. Har ventet på dette i de sidste 2 sæsoner!! Lenglet er væk og forhåbentlig vender aldrig tilbage :thumbup:

Lenglet er et godt eksempel på en spiller, som får en enkelt fremragende sæson (i Sevilla) og Barcelona slår til og køber spilleren med det samme. Total fejlcastet og dårlig scout vurdering. Han har aldrig haft Barcelona niveau. Måske højst som backup. Jeg ved ikke præcis hvor mange mål han har kostet Barcelona igennem tiden - men det er ufattelig mange :eek: . Sidst jeg var på camp nou for at se Barca spille, kan jeg tydeligt huske at Lenglet var klart banens dårligste. Han bliver ikke savnet herfra :wave:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster