Antoine Griezmann

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca Barça
Indlæg: 37
Tilmeldt: fre feb 26, 2021 4:19 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Visca Barça »

Piquénbauer skrev:
tors mar 25, 2021 11:34 am
Jeg mener også at det ville være bedst at skippe Griez afsted til sommer. Hans løn er simpelhen for stor, så han kan ende med at stå i vejen for nye nødvendige indkøb… Jeg har absolut intet i mod Griez, og synes han er en fantastisk god fodboldspiller, ingen tvivl om det! Men når det er sagt, så er han jo bare ikke den spiller vi har brug for. Selvfølgelig har han blomstret op sammen med resten af holdet i 2021, men han løber stadig i vejen for Messi, også kan det godt være han løber en masse “sure” meter, men han er jo angriber for fa****! Han skal jo ligge op ved modstanders forsvarlinje, og skabe plads til midtbanen og Messi i mellemrummet mellem modstanderholdets forsvar og midtbane. Jeg synes hvertfald ikke det er særlig intelligent, at lukke sine medspillere ned, fordi man hele tiden søger væk fra modstanderens mål?! :wtf:

Og jeg er helt enig i, at det ikke er Griez’ skyld, at Bartomeu er en klaphat til at hente spillere, men det kan da ikke retfærdiggøre, at han ikke passer ind. Synes også det vil være bedst for begge parter, hvis han kan komme et andet sted hen, hvor han kan blomstre op i efteråret af hans karriere, og Barca kan få en spiller, som rent faktisk passer ind… :glad:
Piquénbauer skrev:
tors mar 25, 2021 11:34 am
Undskyld men det her giver ingen mening.
Bare fordi du ikke er enig, kan du da ikke bare skrive det ikke giver mening?!?
Piquénbauer skrev:
tors mar 25, 2021 11:34 am
Lige nu viser han jo at vi har brug for ham. Han viser at han ikke løber i vejen for messi. Han udfylder sin rolle og leverer både offensivt og defensivt. Vigtigst så viser han ligenetop at han passer ind. Jeg kan ikke se hvorfor det giver mening at sende en spiller væk der faktisk gør det godt for i stedet at satse på en ubekendt.
Min mening er, at vi mangler en rigtig 9'er, ligesom Eto'o og Suarez. De blev fremme på den sidste tredjedel, også sparkede dem dem ind, når de fik en halv chance. Jeg har ikke behov for en angriber, der tonser rundt på banen. Vi skal simpelhen være gode nok til at lukke modstanderen ned med presset fra bagkæden og midtbanen.
Piquénbauer skrev:
tors mar 25, 2021 11:34 am
For mig at se har folk set sig sure på ham og de kan simpelthen ikke komme over det. Der bliver skudt til højre og venstre men der er ikke rigtigt nogen der forholder sig til det vi ser lige nu. Og undskyld jeg siger det men man skal fandeme være biased for ikke at kunne se at griez leverer på nuværende tidspunkt og udfylder den rolle som systemet kræver.
Det er jo bare et stråmandsargument, at sige jeg har set mig sur på ham, og at jeg er biased!? :wtf:
JEG mener ikke han passer ind i det system, som jeg håber Barca kommer til at spille igen. På hvilken position skulle han spille i en 4-3-3?

Visca Barça
Indlæg: 37
Tilmeldt: fre feb 26, 2021 4:19 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Visca Barça »

Piquénbauer skrev:
tors mar 25, 2021 11:09 pm
Det jeg mener er, at jeg gerne vil have en angriber, som bliver fremme ved forsvarslinjen, så der bliver skabt et mellemrum til midtbanen og Messi.
Så du vil gerne have en angriber til at overtage dembs rolle? For det er vitterligt det demb gør. Det er dog på ingen måder det som griez skal og gør.
Ja, jeg vil også gerne have en til at overtage Dembeles rolle. En angriber som sparker dem ind, når der er en halv chance, synes jeg ikke just man kan sige Dembele gør. Hverken på de halve eller de hele chancer. Mener både ham og Griezmann er fejlcastet…

Og har aldrig skrevet, at Griez skal gøre det. Det er jo det, der er hele pointen. Griez vil aldrig kunne udfylde den rolle, for det er ikke sådan han er som spiller, og derfor skriver jeg også, at jeg synes han er fejlcastet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Piquénbauer »

Du kunne feks starte med at pointere at du ville have os til at spille 433? Så ville det være markant lettere at tyde dine bemærkninger omkring en angriber.

Nå men med det på plads så kommer vi ikke til at spille 433 foreløbigt. Især fordi Messi ikke fungerer i 433 og ikke har gjort det længe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Piquénbauer »

Selvfølgelig har han blomstret op sammen med resten af holdet i 2021, men han løber stadig i vejen for Messi, også kan det godt være han løber en masse “sure” meter, men han er jo angriber for fa****! Han skal jo ligge op ved modstanders forsvarlinje, og skabe plads til midtbanen og Messi i mellemrummet mellem modstanderholdets forsvar og midtbane. Jeg synes hvertfald ikke det er særlig intelligent, at lukke sine medspillere ned, fordi man hele tiden søger væk fra modstanderens mål?!
Og jo det du skrev her gav ingen mening. Du beskriver en rolle som griez ikke har (han er ikke angriber) samt nogle kritikpunkter der ikke passer (løber i vejen).

Det kan godt være du mener dette forekommer i 433 men i nuværende system er det skudt helt ved siden af.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca Barça
Indlæg: 37
Tilmeldt: fre feb 26, 2021 4:19 pm
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 7 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Visca Barça »

Piquénbauer skrev:
tors mar 25, 2021 11:42 pm
Du kunne feks starte med at pointere at du ville have os til at spille 433? Så ville det være markant lettere at tyde dine bemærkninger omkring en angriber.

Nå men med det på plads så kommer vi ikke til at spille 433 foreløbigt. Især fordi Messi ikke fungerer i 433 og ikke har gjort det længe.
Fair, jeg tager den på min kappe, at jeg ikke var præcis nok i mit argument.

Er egentlig også dybt uenig i din sidste sætning, så tror også bare den bunder i, at vi er uenige omkring hvilken vej Barca skal gå - sådan virker det hverfald.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Piquénbauer »

Fred være med det. At gå tilbage i 433 med Messi ville være decideret selvmord. Det har vi efterhånden flere års beviser på. Ubalance offensivt og defensivt. Man kan bare ikke opnå den “sikkerhed” der kræves med en så fri rolle på en position hvor spilleren skal arbejde begge veje.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Madameskrald »

Barca80 skrev:
tors mar 25, 2021 10:19 pm
Madameskrald skrev:
tors mar 25, 2021 12:12 pm


I øvrigt er det tidligere prisskilt for mig at se diskussionen uvedkommende - nu er han her, og spørgsmålet er, om hans bidrag er essentielt, eller det let kan erstattes afen anden.
Hvordan kan hans prisskilt være uvedkommende? Ja, han er her nu, men det er 120 mio. euro ikke længere - det er nede i A.Madrids pengekasse. Når man betaler 120 mio., så forventer man også superkvalitet, alt andet vil da være mærkeligt. Selvfølgelig skal man da tage hans prisskilt med i betragtning når man bedømmer hans præstationer.
FCBWAL skrev:
tors mar 25, 2021 9:49 am

Lad os så lige se på et målsnit på 0,5 på et hold, der har spillet ELENDIGT hele 2020, og brokke os over det. Det er jo ikke hans fejl, at han lander i et hold i nedsmeltning. Hele 2020 var et skandale-år for en lang række spillere. Messi, Busquet, Pique, Alba+ en masse andre underpræsterede.
Nu startede Griezmanns Barca-tid jo tilbage i 2019. Før alle de skandaler og såkaldt "nedsmeltning" som du omtaler.

Ja svingende præstationer i slutning af Setien's og starten af Koeman's trænertid, men ligefrem nedsmeltning nahh, kan man ikke sige. Mange af de navne du nævner er tildels gamle og slidte spillere, som har præsteret på top niveau i årevis, hvorfor man ikke kan forvente toppræstation hver sæson. At Messi scorer 26 mål og leverer 19 assister i +40 kampe i løbet af 2020 er ikke nedsmeltning, men måske en smule underpræstation fra hans side. Flere spillere har haft fine præstationer, som fx De Jong, Ter Stegen, Dembele m.m. Flere talenter har sprunget frem i løbet af 2020; Pedri, Araujo, og tildels Mingueza.

Synes derfor ikke at det er helt korrekt, at Griezmann er undskyldt for holdets samlet indsats i 2020, selvom det måske har spillet en mindre rolle.
FCBWAL skrev:
tors mar 25, 2021 9:49 am

Udover alt det her, så spiller han en afgørende rolle for den stemning, der er i truppen. Sammenholdet, inklusionen af nye spillere, spilleglæden... det er jo også veldokumenteret og det er også en vigtig del af topfodbold. At få holdet optimeret. De unge ser ham som "en storebror" og læner sig op af ham, nyder han opbakning osv.
Hvor mange gange har du selv været inde i Barcelonas omklædningsrum, siden du kommer med sådan en påstand? Der har ellers flere gange været rygter i løbet af 2020 om, at bl.a. Messi ikke kunne lide Griezmann og ønsket ham væk. Ja det er måske bare rygter, men at han ligefrem skulle være super vellidt i truppen som du påstår, aner jeg ikke hvor du har fra?
FCBWAL skrev:
tors mar 25, 2021 4:25 pm
Jeg har hele tiden kigget meget på hans bevægelser, positionering, genpres, løbemønstre og synes, han har spillet bedre end den kritik, han har fået, gennem hele sin tid i Barca.
Jamen, så kunne han ligeså godt skolles til en højreback eller defensiv midtbane, hvis det er det du tager udgangspunkt i og bedømmer ham på? Tror faktisk han ville være en fremragende højreback i Barcelonas system, med sine løbepensum, positionering, bevægelser og genpres :)

Men, nu er han jo trodsalt angriber, og der er smidt hele 120 mio. for at han kan levere varen i front i form af mål og assister. Og et enkelt sølle mål-indflydelse i hver anden kamp (hvor han nærmest får samtlige minutter) er bare ikke godt nok til den pris.

Der var også en bruger som nævnte hans kampe for Frankrig:
Jeg er ligeglad hvordan han præsterer for det franske landshold. Hans mål for Frankrig gavner jo ikke Barcelona, så fatter ikke hvorfor det inddrages i debatten?

Hvad er alternativet?
Griezmann skulle aldrig have været købt i sommeren 2019. Det samme gælder Coutinho. Og nej, jeg er ikke bagklog. Jeg var også modstander af købet af Coutinho i sin tid, pga. hans vanvittige pris.

Ja, nu er skaderne sket, og både Griezmann og Coutinhos markedsværdier er faldet voldsomt siden de ankom til Barcelona. Barcelona kan ikke få bare halvdelen af hvad de betalte for de to spillere, for ca. 2 år siden.

Jeg synes Barcelona skal sælge begge spillere, til en samlet værdi til 70-80 mio. (30-40 mio. stk.) - og det er endda optimistisk sat. Og dermed spare de også deres monster løn. Og bruge pengene til at købe en RIGTIG KLASSE angriber, som er UNG i form af enten Haaland eller Mbappe (som kun har et år tilbage af sin kontrakt). Ved godt der bliver konkurrence til stregen for de to spillere. Men, det vil være forsøget værd. Eller også så skal man bare fokusere på de unge kræfter i truppen som fx Ansu Fati og Dembele; sørge for at de udvikler sig yderligere og bliver bærende spillere de næste 10 år i klubben.
Du foretrækker tilsyneladende at være tilbageskuende fremfor have fokus på situationen indenfor de seneste måneder - og det bærer desværre ikke diskussionen meget videre. Der er præsenteret en del argumenter for, hvad han bidrager med netop nu, og at han har været en central del af holdets fine formkurve i de seneste måneder, og der er ikke rigtigt præsenteret noget modsvar til det - udover der er en række brugere, der har set sig sure på manden, fordi han ikke er gået mål-Bonanza (hvis man søgte det, så skulle man ikke have købt Griezman). Og full disclosure, så var jeg heller ikke fan er hverken indkøbene af Coutinho eller Griezman, men nu er de i klubben, og så giver det da kun mening at brugere deres ressourcer bedst muligt. Og her menes jeg faktisk, at Griezman bidrager ganske fint.

Og når der bliver snakket Haaland og Mbappe, så bliver det altså lidt for himmelskuende (jf. vi var eftersigende relativt tæt på konkurs for nogle måneder siden). Alting skal flaske sig, hvis vi skal smide 75 mil eller mere på en spiller. Hvad er eksempelvis chancen for, at vi kan sælge Coutinho, som ingen har vil røre med en ildtang i køb de seneste tre sæsoner?

Men lad os bare sige, at det lykkedes, hvem vil du så spille i Griezmans rolle?

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Kubala »

Jeg kan ikke se andre end en angriber i Griez’ rolle. For Demb og Ansu vil agere som venstrekant. Ellers skal man både spille Demb/Ansu som angribere sammen med en angriber, altså to angribere oppe foran og så Messi under dem. Mest oplagt vil være en angriber, venstrekant og så Messi i højreside(i frirolle). Venstrekanten og angriberen skal så bidrage en del mht. defensiven og også genpresset. Messi skal være endnu mere involveret i midten. Måske ikke i det defensive, men i opbygning og tempoet af spillet.

Men altså, alt det her er ikke prøvet, så der er ingen garantier. Det er der indtil videre med Griez, så det.

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Madameskrald »

Det virker lidt skørt, at der er stor tilfredshed med spillet den seneste tid, men alligevel vil man tilbage til 4-3-3, som PB ganske korrekt pointerer ikke har fungeret i en årrække. Det virker på kortsigt - ja, kortsigtet, nostalgisk og uhensigtsmæssigt.

Nå, truppen over tid er omstruktureret, så giver det måske mening, men lige pt. har vi ikke spillerne til det. Wijnaldum er nok et skud i den retning, men for nu er vi hverken stærke nok i forsvaret eller på midtbanen medmindre truppen ændres markant over sommeren (og det er tvivlsomt økonomien taget i betragtning).

Og jeg er ked at at sige det..., men Dembele eller Fati samt en 9`er vil aldrig kunne kompensere for tabet af Griezman taktiske rolle. Resultatet vil næsten med garanti være tab af kontrol på midtbanen endnu engang.. det eneste alternativ med henblik på kontrol er for mig at se at erstatte Griezman med en ekstra midtbanespiller, men det tror jeg hurtigt bliver uattraktivt på den offensive side.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Kubala »

Altså jeg ved ikke, om du mener, at jeg vil tilbage til 4-3-3 eller hvad, men det jeg har intet steder skrevet. Jeg er fint tilfreds med tingene, som de ser ud lige pt. Og jeg siger heller ikke, at en angriber ville kunne erstatte Griez’ arbejdsindsats, eller det han bringer til bordet i den nye opstilling, men jeg skriver derimod, at tankerne kunne være noget a la det, jeg har pointeret. Noget som er uprøvet, og hvor der ingen garantier er. Det er der til gengæld med Griez lige nu.

Og ja, man kunne gå med en ekstra midtbanespiller, Messi og så en angriber, men der mister alle kantspillerne spilletid. Demb, Ansu, Trincao osv. ville slet ikke være en del af holdet nærmest. Eller jo, som angribere, hvor det mest er Ansu, der kunne være med, men ellers ikke rigtigt de andre. Wingbacks skal så agere som kantspillere. Om man mister noget offensivt? Måske og måske ikke. Det aner vi ikke, for vi har ikke prøvet det af. Til gengæld vil Ansu, Demb og Trincao varme bænken, som sagt. Og det er ikke særlig hensigtsmæssigt.

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Kubala »

Men altså det er lidt pudsigt, for man har vel heller ikke rigtigt nogle kantspillere i den nye opstilling, med Griez som en fremskudt 8’er? Demb agerer jo mere som angriber end kantspiller? Så Griez koster jo også ift. kantspillere?

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1747
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Barca80 »

Jeg har argumenteret for, hvorfor jeg synes at Griezmann er en kæmpe fiasko i Barcelona - og kommer ikke til at gentage mig. Jeg har argumenteret ud fra hans pris, hans alder, hans position på banen, hans antal mål og asisster m.m.

Respekt til dem som synes at han er en fantastisk spiller og ikke tager hans pris (og løn) kontra offensive-præstationer (mål/assister/speed/driblinger m.m.) i betragtning. Jeg synes dog stadig han er mega fejlkøb. Men, nok om Griezmann fra min side. I og med der bliver spurgt indtil alternativer til Griezmann, vil jeg gøre mig ulejligheden at tilføje nedenstående.

Barcelonas angreb kommer formentlig til at bestå af følgende syv spillere fra sæson 21/22:

* Messi
* Dembele
* Ansu Fati
* Depay (erstatning for Braithwaite)
* Aguero (erstatning for Coutinho)
* Trinqao
* Griezmann

Ud af disse syv spillere, er der kun plads til tre (og nogle kampe måske kun to, hvis Koeman spiller med 3-5-2 formation). Der vil derfor i den grad være kamp om pladserne. Koeman vil have et luksusproblem. Jeg gætter derfor på følgende scenarie fra kommende sæson:

* Messi vil naturligvis fastholde sin plads på højreside (fri rolle). Trinqao som er venstrebenet, vil aflaste Messi på højreside med nogle minutter i ny og næ.

* På venstreside vil Dembele og Ansu Fati kæmpe om pladserne. Meget afhænger af Fati's form efter sin lange skadepause; om han vil være i super form igen.

* I front vil Depay og Aguero kæmpe om pladserne. Her tror jeg at Koeman vil foretrække Depay, som er fysisk stærkere og hurtigere. Aguero er trodsalt snart 33 år.

* Og så har vi lille søde Griezmann tilbage, LOL !! Ja, han kommer til at blive rokeret på pladserne; venstre, højre og front. Han kommer nok til at at kæmpe en kamp om alle pladser imod alle.

Vi må se hvad der ske. Spændende bliver det dog!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Piquénbauer »

Kubala skrev:
fre mar 26, 2021 2:03 am
Men altså det er lidt pudsigt, for man har vel heller ikke rigtigt nogle kantspillere i den nye opstilling, med Griez som en fremskudt 8’er? Demb agerer jo mere som angriber end kantspiller? Så Griez koster jo også ift. kantspillere?
Vores backs er kanter.

Og mig at se er den nye taktik ligeså meget et resultat af at få Messi integreret. Griez ville godt kunne spille med mindre “støtte” qua hans arbejdsradius. Det kan Messi dog ikke og i det nye system får han støtte - især på kanterne som var (og er) vores store problem i 433.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Madameskrald »

Jeg er meget enig med Pb her. Med risiko for at bliver kaldt kronisk Messi kritiker, så er de taktiske omstillinger af holdet siden Pep overvejende blevet foretaget for at integrere(/kompensere for) Messi. Og kantspillet er netop optimeret i 343 / 352 opstillingen, og ja det vil begrænse spilletid tid for kantangriberne i truppen i form af Ansu, Trincao og Dembele, men hvis man skal klandre enkelte spillere det, så bør det helt overvejende lede tilbage til Messi.

Barca80..

Din 3-5-2 opstilling harmonerer ikke helt med 3 angribere - to kantanrgribere og en 9`er. Med stort fokus på Wing backs, så er der brug for mere centralt søgende kanter - hvilket er fint for Messi og Griezman, men måske knap så godt for Dembele, Ansu og Trincao. De alle tre er dog så fleksible, at de nok skal kunne tilpasse sig - det er mest kvaliteten (og kvantiteten) af det defensive arbejde og fornemmelsen for at agere holdets ventil, at jeg frygter for, hvis de skal spille den højre forskudte angriber (Griezmans rolle).

Men noget bliver måske løst med Wijnaldum, som i højere grad vil kunne dække ind på midtbanen i en 4-3-3 formation.

FCBWAL
Indlæg: 60
Tilmeldt: tors feb 25, 2021 7:28 pm
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 5 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af FCBWAL »

* Messi
* Dembele
* Ansu Fati
* Depay (erstatning for Braithwaite)
* Aguero (erstatning for Coutinho)
* Trinqao
* Griezmann

Ud af disse syv spillere, er der kun plads til tre (og nogle kampe måske kun to, hvis Koeman spiller med 3-5-2 formation). Der vil derfor i den grad være kamp om pladserne. Koeman vil have et luksusproblem. Jeg gætter derfor på følgende scenarie fra kommende sæson:

* Messi vil naturligvis fastholde sin plads på højreside (fri rolle). Trinqao som er venstrebenet, vil aflaste Messi på højreside med nogle minutter i ny og næ.

* På venstreside vil Dembele og Ansu Fati kæmpe om pladserne. Meget afhænger af Fati's form efter sin lange skadepause; om han vil være i super form igen.

* I front vil Depay og Aguero kæmpe om pladserne. Her tror jeg at Koeman vil foretrække Depay, som er fysisk stærkere og hurtigere. Aguero er trodsalt snart 33 år.

* Og så har vi lille søde Griezmann tilbage, LOL !! Ja, han kommer til at blive rokeret på pladserne; venstre, højre og front. Han kommer nok til at at kæmpe en kamp om alle pladser imod alle.

Vi må se hvad der ske. Spændende bliver det dog!
[/quote]

Jeg tror ikke på Aguero. Jeg vil næsten hellere beholde Braithwaite og så tage Depay ind. Agueros form er dykket mere end nogen anden angriber, jeg kan komme i tanke om. Spændende med Depay, som jeg altså heller ikke ser som noget superkøb. Han var mildest talt skuffende i Hollands kamp mod Tyrkiet, og hans stat i Lyon er heller ikke imponerende.
Jeg ser fortsat Griezmann som fast starter næste sæson, heldigvis. Han kan netop afløse både Messi midt i banen og på venstresiden. Dembele og Trincao er i mine øjne et stykke fra Giezmanns niveau (både hvad angår spilforståelse og Goal Contributions).
I 2021 er der kune 3 spillere, der har lavet flere goal contributions end Griez: Messi, Lewandowski og Haaland. At man ikke kan se det idiotiske i, at bænke en spiller, der leverer, er for mig at se så biased, at det er svært at argumentere imod. Ingen af jer kritikere forholder jer til, at han scorer og laver assist, afgør kampe og deltager i presspil og opbyggende spil.

Det er derfor, at både PB og undertegnede bliver ved med at påpege, at det virker som om folk har besluttet sig om at han ikke skal være på holdet, og derfor slet ikke forholder sige til stats eller spil! Det understreges jo af, at du igen skriver "lille søde Griezmann, LOL". Det er jo vildt unødvendigt, og lille søde Griezmann er altså regerende verdensmester, har han førte sit hold genne turneringen. Han blve kåret til La Ligas bedste spiller i 2016! Hvor Ronaldo, Neymar og Messi, Ramos, Iniesta og en masse andre legender spillede!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 18 gæster