Antoine Griezmann

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Daluigi »

Griezmann mener, at man kun ser folk som Messi hvert 30. år... Det er nærmere en fornærmelse end en kompliment. Man har aldrig set nogen som Messi. Fat det.

Jeg har en dårlig fornemmelse af det her køb... Så han får mulighed for at overraske positivt, på trods af en absurd pris. Kan simpelthen slet ikke se, at han er typen vi mangler. Neymar eller Mbappe er de offensive kort, der ville give mening. Selv om de selvfølgelig er urealistiske. Holdet mangler genpressende spillere, og her er navnene ikke så relevante - træneren skal diktere sulten og aggression på banen. Lige pt ligner det jo nærmest et Galacticosforetagende, vi praktiserer i klubben, og jeg kan ærlig talt ikke genkende Barca længere.

Frygteligt.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad er forskellen på at hente griez og ibra? Jeg kan slet ikke forstå tanken om at vi pludselig kun henter kæmpe spillere (galacticos). Ibra, villa, Cesc, alves, Alexis, masche og hleb blev alle hentet i pep perioden. Det var selvfølgelig ikke alle de største navne men det var mere end kendte spillere.

MAtS, Arthur, umtiti, lenglet, semedo, rak og de jong. Er det galacticos? Eller er det demb og ney? Imo er det suarez, cou og griez der kunne betegnes som etablerede stjerner. Præcis som ibra, Cesc og villa.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Piquénbauer »

Det er desuden ren nysgerrighed og ikke en stikpille! Jeg har bare set det meget på det sidste men personligt har jeg altid forbundet Barca med køb af store talenter/spillere.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Daluigi »

Ser heller ingen stikpille, da du forholder dig til emnets indhold.

Jeg synes blot, at den generelle forfatning vores akademi er forfaldet til, holdt op i mod den tendens til spillerkøb, som vi er begyndt på, tangerer til Real Madrid i 00’erne. Man skal ikke mange år tilbage for at finde 8 La Masia drenge i start 11’eren i en treple sæson.

I dag er vi konstant nødt til at handle dyrt, for at finde løsninger - og de seneste køb har været dyre fusere. Dette er trods alt indiskutabelt forhåbentligt. Men vi forbinder nok klubben med forskellige værdier, og værdsætter forskellige ting ved vores klub.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Piquénbauer »

Det ved jeg nu ikke. Men jeg ser den generation og det at vi lige netop kunne stille med så mange la masia spillere som et “lykketræf”. Et dejligt et af slagsen men den slags ser man stort set aldrig hvorfor det var så specielt. At det så nærmest er blevet gjort til normen og noget klubben skal gøre er imo lidt historieløst. Pt har vi Roberto, alena og puig på vej. Det vil jeg sige stemmer meget godt overens med den generelle tendens i klubben.

Men altså Barca har set over de sidste mange, mange år hentet kæmpe spillere og det til mange penge. Derfor forstår jeg heller ikke hvorfor man pludselig går så meget op i det nu. Det er ligeså meget en del af vores identitet som la masia. Så kan man selvfølgelig påpege at spillerne er dyre Jmen her er det markedet og udviklingen blandt klubberne der gør det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Daluigi »

Nu er jeg ingenlunde bange for at klubben bruger penge. Jeg har dog noget i mod de prioriteringer, som ledelsen foretager, samt den købmandskab som udvises. Den er rædderlig.

Det er sørme noget af et lykketræf, som du mener vi har haft der. Jeg tilskriver det kontinuerlig dygtighed, og ikke held som du negligerer det som.
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg vil ikke nødvendigvis kalde det for held alene men når man står med en generation af spillere der ikke bare omfatter den bedste spiller nogensinde men også en gruppe spillere der var så dominerende både i klub og landsholdsregi så er det sgu et lykketræf.

Om ledelsens købmandskab er rædderligt ved jeg ikke. Spillere som MAtS, Alba, Rak, Ney, Suarez og umtiti har alle bidraget. Og jeg forventer store ting fra Arthur, demb og de Jong. Men ja der har dog været dårlige handler (Cou, gomes, turan osv). De er dog svære at undgå.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Antimadridista »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/teba ... keres.html

Den her Griezmann farce, er da ved at komme fuldstændig ude af kontrol!! :|

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Rb88 »


Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af B-Freak »

I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af emo »

Det er bare dumt, hvis sandt. Og skal man endelige snyde, så gør det så der ikke er mulighed for at det bliver opdaget.

Not cool. Vi havde nok reageret på samme måde som ATL., havde det været den anden vej rundt.
Allez...

PuyolErGud
Indlæg: 10610
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 595 gange
Blevet takket: 563 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af PuyolErGud »

Det er selvfølgelig dumt, hvis det gjort i et forsøg på at skaffe økonomiske gevinster til de enkeltpersoner der er med. Nu kan jeg ikke huske længden på Greizmann's kontrakt eller andet, men når alle ved at frikøbsklausulen falder en bestemt dato, kan de vel ikke tro at nogle gider smide det fulde beløb et par måneder før? Det klubben har gjort forkert, har vel i så fald været ikke at informere Atletico om kontakten til Griezmann?

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af emo »

Som jeg læser det, skulle det være forbudt at forhandle med spilleren før en bestemt dato, og det er det de brokker sig over. At aftalen blev indgået INDEN hans frikøbsklausul faldt.
Allez...

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Antimadridista »

Men har netop Atletico (og flere andre!) ikke gjort nøjagtigt det samme! Var det Vitolo? Som en anden bruger tidligere skrev, så er det jo nærmest praktisk umuligt IKKE at tale sammen inden. Griez skal jo også vide, før 1 juli, hvad han skal!!

Det er for fjollet det her!

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 17 - Antoine Griezmann

Indlæg af Antimadridista »

Vildt at Griez ikke er blevet kommenteret herinde siden september!!

Jeg har længe ønsket at han ville udfolde sig, nok mest fordi det ville være svært at acceptere nok et dyrt fejlkøb. Men det går sku bare ikke.

Man skulle aldrig have investeret i ham. En skadesfri Rafinha, havde bidraget med mindst det samme.

I Atletico, skulle han arbejde og i høj grad køre omstillinger, specialt mod stærkere modstandere. Det her med at skulle håndtere lavt stående og kompakte hold, har han ALDRIG, skulle tage sig af, hverken for Sociedad, Atletico eller Frankrig.

Han har hverken speed eller dribleevner. Derudover er han favoritposition vel ca hvor Messi leger. På kant er han næsten ubrugelig og 9'er, er han bare ikke.

Ift eksempelvis Cou, så syntes jeg, at han yder mere, forsøger mere, end Cou der ofte blev opgivende. Men ift kompetencer, så passer han endnu dårligere ind end den sure brasser.

Gad vide om Atletico vil tage ham tilbage, måske til 70m€...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster