Antoine Griezmann

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Antoine Griezmann

Indlæg af Michman »

Antoine Griezmann er igen kraftigt rygtet til Barca.
Han er 27 år og har spillet i siden Atlético Madrid siden 2014. Han har spillet 141 kampe for klubben og har scoret 79 mål.
Billede





Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af Ba sai luo na »

Hvis prisen for de 100mio euro holder - Så kan jeg ikke komme med nogle argumenter for at man ikke skulle købe.
Det vil aldrig kunne gå helt galt tror jeg.

Erfaring fra ligaen , kan spille lidt flere pladser holdt niveau længe både på klub og landshold og måske han kan hjælpe Dembele med at falde til og udfolde talentet .

Det skulle kun være lønpakken, som evt ikke ville passe til strukturen for truppens lønnings niveau - men billig bliver han nok ikke at have gående...( :

Parla
Indlæg: 764
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af Parla »

Det er da lidt til grin han ikke har haft sin egen tråd før nu.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af MessiPogba »

Tænker jeg vil tage den her.

Er jeg den eneste, der ikke forstår Atleticos tuderi over, at Bartomeu snakker lidt offentligt om Griezmann.

Jeg er helt med på, at vi i sidste sæson opførte os hamrende uprofessionelle med Liverpool og PSG ang. Coutinho og Verratti, men når det er almen kendt, at Griezmann har en frikøbsklausul på 100 mio. euro, som vi kan aktivere, så er det da fuldkommen underordnet, at Atletico tuder eller ej. De kunne da bare have forhandlet en frikøbsklausul på 500 mio. euro med Griezmann i sin tid, så havde de aldrig stået i den situation.

Jeg kunne forstå, hvis der var intet frikøbsklausul på Griezmann, eller at den var så ualmidelig højt, at den var urealistisk at byde på, men når situationen er som den er med Grizens frikøbsklausul, så forstår jeg absolut intet af, at Atletico skal tude i pressen over vores opførsel.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

MessiPogba skrev:Tænker jeg vil tage den her.

Er jeg den eneste, der ikke forstår Atleticos tuderi over, at Bartomeu snakker lidt offentligt om Griezmann.

Jeg er helt med på, at vi i sidste sæson opførte os hamrende uprofessionelle med Liverpool og PSG ang. Coutinho og Verratti, men når det er almen kendt, at Griezmann har en frikøbsklausul på 100 mio. euro, som vi kan aktivere, så er det da fuldkommen underordnet, at Atletico tuder eller ej. De kunne da bare have forhandlet en frikøbsklausul på 500 mio. euro med Griezmann i sin tid, så havde de aldrig stået i den situation.

Jeg kunne forstå, hvis der var intet frikøbsklausul på Griezmann, eller at den var så ualmidelig højt, at den var urealistisk at byde på, men når situationen er som den er med Grizens frikøbsklausul, så forstår jeg absolut intet af, at Atletico skal tude i pressen over vores opførsel.
Synes ikke det argument holder.

Omvendt kunne man jo så sige, at når frikøbsklausulen er 100 millioner, så behøver vi ikke lægge pres på Atletico, og derfor er det unødvendigt og respektløst ikke at vente med at tale om det offentligt til deres sæson er færdig.
qepd

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af Kubala »

Præcis. Det er respektløs, fordi sæsonen stadig ikke er afsluttet. Hvorfor kan man ikke bare vente? Det giver ingen mening. Der er jo en tendens efterhånden, ellers ville klubberne jo ikke påpege det.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af MessiPogba »

ELPISTOLEROSUAREZ skrev:
MessiPogba skrev:Tænker jeg vil tage den her.

Er jeg den eneste, der ikke forstår Atleticos tuderi over, at Bartomeu snakker lidt offentligt om Griezmann.

Jeg er helt med på, at vi i sidste sæson opførte os hamrende uprofessionelle med Liverpool og PSG ang. Coutinho og Verratti, men når det er almen kendt, at Griezmann har en frikøbsklausul på 100 mio. euro, som vi kan aktivere, så er det da fuldkommen underordnet, at Atletico tuder eller ej. De kunne da bare have forhandlet en frikøbsklausul på 500 mio. euro med Griezmann i sin tid, så havde de aldrig stået i den situation.

Jeg kunne forstå, hvis der var intet frikøbsklausul på Griezmann, eller at den var så ualmidelig højt, at den var urealistisk at byde på, men når situationen er som den er med Grizens frikøbsklausul, så forstår jeg absolut intet af, at Atletico skal tude i pressen over vores opførsel.
Synes ikke det argument holder.

Omvendt kunne man jo så sige, at når frikøbsklausulen er 100 millioner, så behøver vi ikke lægge pres på Atletico, og derfor er det unødvendigt og respektløst ikke at vente med at tale om det offentligt til deres sæson er færdig.
Når du faktisk siger det sådan, så kan jeg faktisk godt se, hvad du mener, og det giver meget mere mening end det jeg skrev. Ja, når man godt ved prisen, så ville det nok have været langt mere optimalt at bare gøre det, når sæsonen er slut.

Det er kun Pep der ville kunne integrere alle de offensive stjerner på banen samtidig. Bliver noget af et puslespil, hvor jeg er allermest bange for ,at den store taber i det hele bliver Dembele. Og Dembele er så ung, at han har mest brug for spilletid, ellers er der stor mulighed for, at han stagnerer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Enig, men det kan godt fungere. Vi må håbe, at Griezmann til Barca vil betyde, Coutinho skal spille mere eller mindre permanent på midtbanen. Det må det næsten gøre, det giver også bedst mening i forhold til Iniestas afgang.

Det vil betyde, at Dembele er fjerdevalg i angrebet. Hvis der roteres så Dembele spiller hver gang Messi, Suarez eller Griezmann hviles, så kan han godt få meget spilletid. En rolle som Pedro havde i 14/15 bag Messi, Suarez og Neymar.

I den sæson (hvor Suarez godt nok havde karantæne de første to måneder) spillede Pedro 50 kampe, 22 fra start, 44 minutter pr. kamp i gennemsnit. Det vil være et fint udgangspunkt for Dembele. Han vil ikke lide under det største pres, eftersom han ikke er en del af den allerstærkeste opstilling, men han vil få masser af chancer for at vise sig frem og gøre sig fortjent til mere spilletid og en større rolle i de store kampe.
qepd

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af Antimadridista »

Hvad fanden er nu det for noget...??

http://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/avis- ... etico.html

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1577
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 23 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af Champione »

kklaus skrev:
Okay, det er rimelig tydeligt at han ikke fortsætter i klubben. :-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af SpillerSomMESSI »

--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af Goaaal »

Efter A G var ude og lovprise sig selv, som værende på niveau med CR7 og Messi, er Ramos' udtalelser egentligt ret lækre:

"Griezmann saying he is on the same table than Cristiano and Messi? Ignorance is very bold," the defender told reporters.

"I remember Raúl, Francesco Totti, Iker Casillas, Paolo Maldini... They won every title and they don't have a Ballon d'Or.


"Everybody is free to give his opinion and thoughts, but this guy should let himself be advised by Cholo Simeone, Diego Godín or Koke, who have some values which could be helpful to him.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af zqa »

Ja, det er fedt!
#jesuisSheep

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: Antoine Griezmann

Indlæg af whidgee »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/l-eq ... zmann.html

Mmmm. Jeg var vild med ideen sidste sommer. Men han afviste os efter at have lavet en mundtlig aftale og endda via en dokumentar film. Synes ærlig talt vi skal droppe ham. Han har haft chancen

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster