Nelson Semedo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2 - Nelson Semedo

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:Det er helt vildt hvad man får smidt i hovedet fordi man er uenig med dig. Agenda, romantisk tankegange og ubrugelige lister/tabler. Nej vi skal fokusere på det der ikke kan måles. Det var jo derfor vi købte semedo (og så nævner intet om at vi kun havde en back i truppen).
Hvordan forklarer du heksejagten på bellerin så? Altså, hvis Roberto er så fantastisk god, og skal være starter, så er det lidt tvivlsomme signaler, at man gik så hårdtnakket efter virkelig dyr substitut. Og Semedo var jo heller ikke ligefrem købt til bænken.

Der er ikke noget galt med at være romantisk, men at bruge ubrugelige stats for at fremhæve Roberto, og bruge en liste du selv indrømmer er dårlig, er lidt en dårlig argumentation.
Ubrugelige? Nu skrev du f.eks. at en back skal være god 1 mod 1. Det viser de stats faktisk at Roberto er.

Jeg indrømmede desuden ikke at listen var dårlig. Jeg sagde at man kan sætte spørgsmålstegn ved dele af den. Men samlet giver den et billede af en spiller der gør det bedre end du påstod til at starte med. Det virker også til at du også kan se det nu hvor han jo gør "fantastisk stykke arbejde".

Det kunne forresten være at man gik efter de spillere for at skabe konkurrence. Vi havde jo, som flere gange påpeget, kun en back så det var ret naturligt at få en til ind. Men det kan godt være du har ret. Man ville hente en starter eller en der havde potentialet. Det ændre dog ikke på at Roberto nu er starter og spiller sindssygt godt som back hvorfor man selvfølgelig skal fortsætte med ham.

Omkring dårlig argumentation så har du ikke skrevet andet end at Roberto ikke er back og ikke vil være det fremadrettet da han ikke har de evner der skal til. Du har ikke fremført noget som helst andet end det. "Han er cm, han er ikke (barca)back". Det siger jo intet andet end at du har en eller anden forudindtaget ide af hvordan en back skal spille for os. Men nu vi er ved det - var abidal en barcaback?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 2 - Nelson Semedo

Indlæg af Jesni »

Det er imponerende, hvis det er det eneste, du har fået ud af mine indlæg, at han er CM og ikke HB.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2 - Nelson Semedo

Indlæg af Piquénbauer »

Hov hov jeg skrev også at han skulle have nogle helt bestemte evner. Evner der ikke rigtigt kan måles.

Men altså... Var abidal en barcaback?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 2 - Nelson Semedo

Indlæg af Kubala »

@Piquenbauer.
Hvilke evner er det, der ikke kan måles? Har glemt dem. Langt de fleste kan jo måles, det viser statistikkerne jo ret fint.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 2 - Nelson Semedo

Indlæg af Blaugrana92 »

SpillerSomMESSI skrev:Dia?
Kage?

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 2 - Nelson Semedo

Indlæg af Kubala »

Through balls, keypasses, Long balls og crosses kan jo måles. Driblinger kan også måles. Så det må være dybdeløbene? Det er vel det eneste?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2 - Nelson Semedo

Indlæg af Piquénbauer »

Og fart. Som jeg husker det så var det fart, 1 mod 1 og indlæg.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 2 - Nelson Semedo

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Og fart. Som jeg husker det så var det fart, 1 mod 1 og indlæg.
1mod1 er vel driblinger? Og indlæg er vel crosses? Så må det udelukkende være fart?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 2 - Nelson Semedo

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det tror jeg. Eller var dybdeløb også med?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 2 - Nelson Semedo

Indlæg af Kubala »

Piquénbauer skrev:Ja det tror jeg. Eller var dybdeløb også med?
Tror at det var dybdeløb. Dybdeløb og fart kan jeg ikke finde stats på. Ellers er der stats på alle de andre og der gør Roberto det helt fint.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 2 - Nelson Semedo

Indlæg af Skydefinten »

Jamen så er konklusionen jo at min graf virker fint!:)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

xaviniesta68
Indlæg: 43
Tilmeldt: man maj 22, 2017 12:03 pm
Har takket: 1 gang
Blevet takket: 1 gang

Re: 2 - Nelson Semedo

Indlæg af xaviniesta68 »

tror i han snart får den rette tillid og får sit gennembrud i barca så vi kan rykke Roberto på midtbanen igen? jeg krydser fingre for Semedo snart får sit gennembrud

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 2 - Nelson Semedo

Indlæg af MessiPogba »

xaviniesta68 skrev:tror i han snart får den rette tillid og får sit gennembrud i barca så vi kan rykke Roberto på midtbanen igen? jeg krydser fingre for Semedo snart får sit gennembrud
Det kræver, at Valverde satser på ham. Ingen spiller i verden kan slå igennem, hvis de kun får en kamp hver 58. dag.

Men ja, vores hold ville langt mere have gavn af Roberto som CM og Semedo som back. Så tag Rak ud og lad Roberto tage hans plads, og Rak være gardering. Det ville være den bedste løsning.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 2 - Nelson Semedo

Indlæg af Lopezzz »

Shit det er 1 år siden sidst vi har skrevet i denne tråd :eek:

Her har vi fantastisk statistik på Semedo. 46 kampe og en enkelt nederlag :clap: :shh: :shh:
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/stat ... mulet.html
MDCCCXCIX

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 2 - Nelson Semedo

Indlæg af Tello »

Og det sidste indlæg var endda fra MP! Tror næsten det er ham der har vundet de milliarder i USA.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 22 gæster