Samuel Umtiti

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Piquénbauer »

Drake skrev:
Piquénbauer skrev:At han kan for spurs betyder jo ikke at han kan for os. Faktum er at vi har et fremragende makkerpar. At splitte dem ville være noget møg.
Nej, men hvis man har set ham spille en del, kan man se at han har niveauet til at kunne spille for os, og at han ville passe godt ind. Om han så slår igennem er en anden snak.

Men jeg vil heller ikke splitte vores CB op, men kun hvis vi mister en af dem. Men på den anden side er der ikke meget fremtid i ham.

Giv nu bare Umtiti den løn han fortjener, det er os selv der har bragt os i denne situation, og han har præsteret på det højeste niveau i halv anden sæson og har fremtiden foran sig. Kom nu lidt ledelse!
Enig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

23 - Samuel Umtiti

Indlæg af De La Barça »

Piquénbauer skrev:Jeg kan slet ikke forstå den "rolige" attitude til at miste ham. IMO ville det være en katastrofe uden lige.
Tror ikke jeg har sagt, at jeg er “rolig” ved at miste ham. Ej heller at han ikke skal have en lønforhøjelse. Jeg synes blot det er for meget at give ham det samme som Piqué, Iniesta og Busquets efter to år i klubben, men det er nok mig, der er for “romantisk”.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Piquénbauer »

Tjo tiderne ændrer sig. Og med de penge der er i fodbold så vil spillerne også have højere lønninger. Hvis det ikke bliver umtiti så bliver det en anden. Det tror jeg vi må indse.

Umtiti har på nuværende tidspunkt ca samme betydning som de nævnte spillere. Derfor mener jeg ikke det er så tosset at give ham samme løn. Også selvom han kun har været i klubben i kort tid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Kubala »

Man burde ikke give ham 175.000 om ugen, men det samme som Rak, altså 130.000 om ugen. På den måde er beløbet også næsten dobbelt ift. hvad han får nu om ugen.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Piquénbauer »

Vi har været forkældede med spillere der har dybe følelser for klubben og har ville affinde sig med mindre i løn osv. Men med et trup hvor flere og flere blive købt så må vi også indse at penge er meget vigtigt. Selvfølgelig tænker spillerne på at vinde men penge fylder utroligt meget. Det samme ville være tilfældet med pique, busi og ini hvis de spillede i en anden klub.

Hvis umtiti (eller en anden købt spiller) kan få flere penge et andet sted så vil de kræve det samme eller smutte hvis det er muligt. Sådan er gamet. Og jeg tror bare at vi vil miste rigtig meget hvis vi ikke forsøger at følge med. Her ved jeg godt at vi allerede har et enormt lønbudget men Messi og suarez spiller ikke for altid og de tager en stor del af budgettet.

Med det sagt så er vi en af de helt store og vi kan lokke med lidt mere end lønnen. Derfor tror jeg også vi får presset umtiti ned men han kommer til at få en stor lønforhøjelse. Vi kan ikke bare sige "hey du er i Barca, det er fedt og du har tid tilbage på din kontrakt".
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af De La Barça »

Piquénbauer skrev:Tjo tiderne ændrer sig. Og med de penge der er i fodbold så vil spillerne også have højere lønninger. Hvis det ikke bliver umtiti så bliver det en anden. Det tror jeg vi må indse.
Ja, tiderne forandrer sig og jeg synes det er ved at være for meget. Må indrømme jeg flere gange har tænkt om det er på tide at lægge fodbold på hylden når Messi stopper.


Visca el Barça i Visca Catalunya

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Kubala »

130.000 eller 140.000 er også en fin stigning.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Piquénbauer »

De La Barça skrev:
Piquénbauer skrev:Tjo tiderne ændrer sig. Og med de penge der er i fodbold så vil spillerne også have højere lønninger. Hvis det ikke bliver umtiti så bliver det en anden. Det tror jeg vi må indse.
Ja, tiderne forandrer sig og jeg synes det er ved at være for meget. Må indrømme jeg flere gange har tænkt om det er på tide at lægge fodbold på hylden når Messi stopper.


Visca el Barça i Visca Catalunya
Fred være med det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af De La Barça »

Piquénbauer skrev:Fred være med det.
Tak [emoji6]


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Michman »

Han skal mindst have Albas løn..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af kklaus »

Michman skrev:Han skal mindst have Albas løn..
Tjo, synes nu egentlig Alba selv har fortjent den.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Michman »

kklaus skrev:
Michman skrev:Han skal mindst have Albas løn..
Tjo, synes nu egentlig Alba selv har fortjent den.
Mente han skulle have det samme.. Han måtte dog gerne få Gomes løn..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

lovebarca
Indlæg: 5
Tilmeldt: ons sep 20, 2017 1:03 pm
Har takket: 2 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af lovebarca »

Det her er ikke Umtiti's skyld, det er den lave frikøbsklausul.
Situationen er sådan at andre klubber nu kan hente ham billigt og da de kan det så kan han også kræve en god løn hos de andre klubber.
Selvom han får en høj løn kan han jo stadig være et billigt køb samlet for de andre klubber.

Hvis nu han havde en frikøbsklausul der hed 200 millioner euro, så kunne han jo ikke smutte og ville acceptere en "normal løn" eller også var han jo nødsaget til at vente helt på kontrakt udløb og derefter kræve astronomisk løn.

Eller jo, hvis de andre klubber så skulle til at byde 130 min eller mere så var der ikke plads til at han også kunne kræve en høj løn.

Dette er ledelsens skyld at de nu har sat Umtiti i en rigtig god forhandlingsposition, den skal han selvfølgelig udnytte som alle andre vil gøre, klub følelse eller ej.

Normal vil jeg ikke mene han burde have samme løn som pique, dog er dette ikke en normalt.

Barcelona kan vælge at lade ham gå for 60 eller give ham den løn han kan kræve som er høj.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Skydefinten »

Player who earn more @ Barca than Umtiti
André Gomes +15%
Paco Alcacer +29%
Paulinho +71%
Billede
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Drake »

Skydefinten skrev:
Player who earn more @ Barca than Umtiti
André Gomes +15%
Paco Alcacer +29%
Paulinho +71%
Det er bare så forkert at de tre tjener mere ind Umtiti, de burde ikke engang være i klubben. :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster