Samuel Umtiti

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Barca80 »

Hvorfor udleje ham til en anden klub, hvis Barca alligevel betaler hele hans løn (100%)?

Bare hold ham op på tribunen frem til 2026 hvor hans kontrakt udløber. Det er den eneste måde han måske går med til at ophæve sin kontrakt med lidt kompensation. Helt det samme gælder Braithwaite. Det er den eneste måde de kan lære det.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Diabolito »

Barca80 skrev:
tirs aug 23, 2022 8:50 am
Hvorfor udleje ham til en anden klub, hvis Barca alligevel betaler hele hans løn (100%)?

Bare hold ham op på tribunen frem til 2026 hvor hans kontrakt udløber. Det er den eneste måde han måske går med til at ophæve sin kontrakt med lidt kompensation. Helt det samme gælder Braithwaite. Det er den eneste måde de kan lære det.
Jeg er glad for at du ikke er præsident hvis du vægter smålige hævnaktioner over forretningsmæssig værdi og internationalt renomé. Lecce betaler beløb per optræden. Hvad dette kan løbe op i, spiller han 100 % af alle kampe, ved jeg ikke. Men det er bedre end at have ham som ren omkostning. Samtidig har han jo kontrakt en årrække endnu. Kan han få noget kamptræning og undgå flere skader, øger det sandsynligheden for at andre klubber tør satse på ham og tage ham af vores lønliste.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Lopezzz »

Er han ikke snart klar til at spille? Vi kan altid bruge ham som backup hvis vi ikke låner ham ud.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Barca80 »

Diabolito skrev:
tirs aug 23, 2022 9:15 am
Barca80 skrev:
tirs aug 23, 2022 8:50 am
Hvorfor udleje ham til en anden klub, hvis Barca alligevel betaler hele hans løn (100%)?

Bare hold ham op på tribunen frem til 2026 hvor hans kontrakt udløber. Det er den eneste måde han måske går med til at ophæve sin kontrakt med lidt kompensation. Helt det samme gælder Braithwaite. Det er den eneste måde de kan lære det.
Jeg er glad for at du ikke er præsident hvis du vægter smålige hævnaktioner over forretningsmæssig værdi og internationalt renomé. Lecce betaler beløb per optræden. Hvad dette kan løbe op i, spiller han 100 % af alle kampe, ved jeg ikke. Men det er bedre end at have ham som ren omkostning. Samtidig har han jo kontrakt en årrække endnu. Kan han få noget kamptræning og undgå flere skader, øger det sandsynligheden for at andre klubber tør satse på ham og tage ham af vores lønliste.
Hvis jeg var præsident i Barca, så havde klubben heller ikke haft verdens største gæld, men samtidig været på toppen sportsmæssigt i verden 😂

Nej, men det handler ikke blot om hævnaktioner, men for at signalere, at opgiver man ikke sin løn, som man slet ikke fortjener, ja så kan man jo bare sidde oppe på tribunen og tænke over tilværelsen. Man statuerer et eksempel UDEN at bryde kontrakt aftalen, hvilket vel er fair.

Hvad Barca får fra Lecce per kamp er bare peanuts. Vi ved heller ikke om han kan klare Serie A og faktisk bliver skadet IGEN! Så måske ingen kamptræning, tværtimod. Så hellere beholde ham i Barca som reserve nr. 5 eller 6 frem til 2026. Det kan jo så munde ud i, at han bliver villig til at ophæve sin kontrakt på et tidspunkt med fx 50% kompensation.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Kvoller »

Barca80 skrev:
tirs aug 23, 2022 9:45 am
Hvad Barca får fra Lecce per kamp er bare peanuts. Vi ved heller ikke om han kan klare Serie A og faktisk bliver skadet IGEN! Så måske ingen kamptræning, tværtimod. Så hellere beholde ham i Barca som reserve nr. 5 eller 6 frem til 2026. Det kan jo så munde ud i, at han bliver villig til at ophæve sin kontrakt på et tidspunkt med fx 50% kompensation.
Du ved jo heller ikke om han kan holde til at være reserve og spille i La Liga, så det argument kan du ikke bruge.
Nej, men det handler ikke blot om hævnaktioner, men for at signalere, at opgiver man ikke sin løn, som man slet ikke fortjener, ja så kan man jo bare sidde oppe på tribunen og tænke over tilværelsen. Man statuerer et eksempel UDEN at bryde kontrakt aftalen, hvilket vel er fair.
Vi har givet ham en kontrakt, så er han vel også i sin gode ret til at kræve den. Han har ikke bevist han har fortjent den, efter han var til VM, det er jeg enig i.

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af hackmann »

Han har kun spillet en kamp de sidste år. Da var han i god nok form. Han klarede det defensive og var hurtig nok til at dække af. Men han manglede kamp træning, i opbygningen ramte han ligeså nemt en modspiller som en medspiller.

Han kommer ikke til at få den manglende kamp træning hos os.

Jeg ville foretrække at aftalen var omvendt. At de betalte hans fulde løn og så fik rabat hver gang han spillede en kamp.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Isageren »

hackmann skrev:
tirs aug 23, 2022 3:33 pm
Han har kun spillet en kamp de sidste år. Da var han i god nok form. Han klarede det defensive og var hurtig nok til at dække af. Men han manglede kamp træning, i opbygningen ramte han ligeså nemt en modspiller som en medspiller.

Han kommer ikke til at få den manglende kamp træning hos os.

Jeg ville foretrække at aftalen var omvendt. At de betalte hans fulde løn og så fik rabat hver gang han spillede en kamp.
Det er Lecce jo…
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 23 - Samuel Umtiti

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
tirs aug 23, 2022 3:58 pm
hackmann skrev:
tirs aug 23, 2022 3:33 pm
Han har kun spillet en kamp de sidste år. Da var han i god nok form. Han klarede det defensive og var hurtig nok til at dække af. Men han manglede kamp træning, i opbygningen ramte han ligeså nemt en modspiller som en medspiller.

Han kommer ikke til at få den manglende kamp træning hos os.

Jeg ville foretrække at aftalen var omvendt. At de betalte hans fulde løn og så fik rabat hver gang han spillede en kamp.
Det er Lecce jo…
Dem med de skrigende gul/røde trøjer ik…?

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Samuel Umtiti

Indlæg af kklaus »

The French defender had been wasting his career on the sidelines at Barca

Samuel Umtiti is reborn at Lecce. He is starting to feel like a player again.

Umtiti is getting some form back. At last, some continuity in the team.

Lecce are very happy with the French international.

Samuel feels better every day and thinks he was right to go to the smaller Italian side.
To dage senere:
Samuel Umtiti has gone off injured during Lecce's game against Udinese. The French defender, on loan from Barca, felt back pain and asked for a change. He doesn't want to take any risks.

He played two games at a high level, given his years out of the game effectively.

However in the third match, Umtiti did not last more than an hour and had to ask for the change. We will soon find out about the extent of the injury.
:sad:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: Samuel Umtiti

Indlæg af Isageren »

kklaus skrev:
lør nov 05, 2022 12:58 pm
The French defender had been wasting his career on the sidelines at Barca

Samuel Umtiti is reborn at Lecce. He is starting to feel like a player again.

Umtiti is getting some form back. At last, some continuity in the team.

Lecce are very happy with the French international.

Samuel feels better every day and thinks he was right to go to the smaller Italian side.
To dage senere:
Samuel Umtiti has gone off injured during Lecce's game against Udinese. The French defender, on loan from Barca, felt back pain and asked for a change. He doesn't want to take any risks.

He played two games at a high level, given his years out of the game effectively.

However in the third match, Umtiti did not last more than an hour and had to ask for the change. We will soon find out about the extent of the injury.
:sad:
Jeg har set hans kampe, og jeg står ved det jeg siger nu. Han har været den bedste CB i Europa denne sæson. Nu må vi se med den skade og om han kan fortsætte, men hold fast vi har en spiller i ham.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Samuel Umtiti

Indlæg af Antimadridista »

Isageren skrev:
lør nov 05, 2022 1:56 pm
kklaus skrev:
lør nov 05, 2022 12:58 pm
The French defender had been wasting his career on the sidelines at Barca

Samuel Umtiti is reborn at Lecce. He is starting to feel like a player again.

Umtiti is getting some form back. At last, some continuity in the team.

Lecce are very happy with the French international.

Samuel feels better every day and thinks he was right to go to the smaller Italian side.
To dage senere:
Samuel Umtiti has gone off injured during Lecce's game against Udinese. The French defender, on loan from Barca, felt back pain and asked for a change. He doesn't want to take any risks.

He played two games at a high level, given his years out of the game effectively.

However in the third match, Umtiti did not last more than an hour and had to ask for the change. We will soon find out about the extent of the injury.
:sad:
Jeg har set hans kampe, og jeg står ved det jeg siger nu. Han har været den bedste CB i Europa denne sæson. Nu må vi se med den skade og om han kan fortsætte, men hold fast vi har en spiller i ham.
Helt sikkert! Denne lange række af 2.5 kampe, har nok engang virkelig vist hvilken dominerende figur han er på den europæiske fodboldscene.
Han kommer til at kvase VM..!

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: Samuel Umtiti

Indlæg af Hristo »

Det kører fortsat for Umtiti.

Han har stort set fuld spilletid efter nytår og ud fra diverse stats-apps godt spillende.

Tænker det nok ender med et salg for relativt få moneter, hvis han holder sig skadesfri.
Den del af mig som husker hvilken konge han var i sine velmagtsdage gad godt se ham få chancen efter sommeren, men alder og den nuværende trup taget i betragtning, er det nok bare en flygtig tanke.

Er der nogen som har set ham spille på det sidste?

Brugeravatar
Rekick
Indlæg: 751
Tilmeldt: lør jan 25, 2020 7:02 pm
Har takket: 64 gange
Blevet takket: 134 gange

Re: Samuel Umtiti

Indlæg af Rekick »

Hristo skrev:
lør feb 04, 2023 8:29 pm
Det kører fortsat for Umtiti.

Han har stort set fuld spilletid efter nytår og ud fra diverse stats-apps godt spillende.

Tænker det nok ender med et salg for relativt få moneter, hvis han holder sig skadesfri.
Den del af mig som husker hvilken konge han var i sine velmagtsdage gad godt se ham få chancen efter sommeren, men alder og den nuværende trup taget i betragtning, er det nok bare en flygtig tanke.

Er der nogen som har set ham spille på det sidste?
Så ham spille før VM inden sin lille skade og han har været solid for Lecce. Han har været med til at bringe noget erfaring og ro på deres forsvar. Som du nævner så tror jeg han kan sælges for små penge til sommer hvis han forstsætter sin form.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Samuel Umtiti

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Samuel Umtiti

Indlæg af FCBarcelonaChr »


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 13 gæster