Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14999
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1684 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Lopezzz »

I løbet af de sidste 5 år har vi set og lært at franske og hollandske spillere passer ikke i vores klub.
Barca fungerer kun med spansk og sydamerikansk blod.

Men ud af de mange europæiske spillere som vi har haft i alle de år Dembele er nok den der var mest ligeglad med klubben.
MDCCCXCIX

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af ladislau »

Meget falder også tilbage på ledelsen her.
At afskibe spillere, især de her tre burde have være første prioritet i sommers. Det skete så ikke.
Nu står vi i en situation, hvor vi gudhjælpemig har købt en profil, uden vi har lavet det forfaldne arbejde.
Det er bare slet sletikke godtnok. Der burde have været en exit strategi klar

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Nu ved vi selvfølgelig ikke hvad der sker i januar. Men hvis man har købt Ferran uden at kunne skrive ham ind så falder det selvfølgelig tilbage på ledelsen.

Men med det sagt så står vi også med nogle spillere som direkte modarbejder klubben. Når en spiller som umtiti vitterligt nægter at skifte klub så kan ledelseb ikke gøre noget. Derfor må der være andre og langt hårdere løsninger når spilleren er en så ringe pro.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af ladislau »

Jeg er ret skeptisk over, hvor meget man egentlig har skubbet til disse spillere. Umiddelbart virker der til at være en vis berøringsangst. Dertil kommer rygterne, om at Umtiti eksempelvis bare skulle tude lidt på Laportas kontor, så fik han en halv sæson mere.
Det er bare rygter, men hører ingen sladder om konflikter eller spillere under pres(fra andet end tilskuerne).

Det er det lavpraktiske. Endnu værre er det jo, at vi laver kæmpe signings, samtidig med vi balancere på kanten.
Vi har lige kigget ned i afgrunden og afskibet Messi på mest uværdige vis.
Efter en vedtagelsen af endnu en milliard gæld, så skal vi simpelthen til at se på økonomi på samme måde, som resten af verden gør.
Umiddelbart så lever vi stadig i en fantasi. Skræmmende, men ikke overraskende.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er ikke et sekund i tvivl om at man har forsøgt. Kunne man have gjort mere? Det ved jeg ikke hvorfor jeg tidligere spurgte hvor langt ledelsen må gå.

Omkring klubbens økonomiske situation så kan vi spekulere over det ene og andet. Jeg mener ikke vi er ved at ved at gå ned pt og vores problemer er i langt højere grad med la liga end bankerne. Jeg har ikke svaret på de økonomiske problemer men det er vigtigt at holdet kan spille med. Ellers går det galt og det kan virkelig ramme klubbens fremtid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Hristo
Indlæg: 361
Tilmeldt: fre sep 15, 2017 9:27 am
Har takket: 123 gange
Blevet takket: 155 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Hristo »

Skal man finde en positiv tendens ift ledelsens ageren ift nye spillere, så er det at de nye efter sigende får en markant anden løn end den gamle garde. Det har ihvertfald været skrevet både ift Depay, torres og Aguero. Hvor sandt det er ved jeg ikke.

Det værste ved at vi havde Messi på guldrandet kontrakt var at den gamle ledelse dengang bukkede under når andre spillere skulle forlænges og gav dem ALT for meget i løn.

Der er virkelig brug for en anden lønstruktur i klubben. Gerne lige så konsekvent som den fx Bayern kører med som jeg forstår det.

Og i dette lys: afsted med Dembele. Han er ikke det halve af det han kræver værd.

Ønskescenarie:
Rig klub x signer ham nu. Barca melder ud at han skal træne for sig selv til sommer. Rig klub x lægger et i denne henseende symbolsk beløb for at overtage mr greedy med det samme.

hackmann
Indlæg: 391
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af hackmann »

Både Dembele og Coutinho var skadet i sommers så det var ikke nemme at sende afsted. Vi er nok den eneste klub der køber skadet spiller :eek:

De er begge spillere der er med i brutto truppen til deres respektive landholds. Og vil gerne med til VM. Det er vores største pres mulighed.

Vi har eksempler med Illaix, Collado og Alves for hvad vi kan gøre. Vi kan aftale med Xavi at de ikke spiller med dem resten af sæsonen. Signalet er endnu klarer hvis de ikke engang sæder på bænken. Det er lidt svære at afskrive dem fra LaLiga, men vi kan jo lave en kontor fejl ligesom Collado. Men vi kan ikke forhindre den i at møde op til træning.

Og så kan vi fyre dem. Vi spare ikke noget som helst. Vi skal betale de fulde udestående beløb. Det er lidt det som der skete for Alves. Hans tidligere klub betalte ikke hans løn til tiden og så ophævede han kontrakten men kan først spille med os fra 3. jan. For Dembele skulle det være et stort problem for de tilbud han har er fra 1 juli og ikke 3 jan. Og hvis det er Newcastle så vil han lige vente og se om de bliver i PL.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7204
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Dembélé's agent demanded an amount that could go beyond €80m in the first year. This included the annual salary, renewal premium and certain variables depending on number of games played and trophies. [Mundo Deportivo]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7204
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

🔘 Xavi feels betrayed by Dembélé. On 20th December there was a meeting between Dembélé and all the coaches.

🔘 Dembélé was told that he'll be a fundamental piece. He told the staff that he wants to continue.

[Diario Sport]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7204
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Barça will have one final meeting with Dembélé's agent on Monday. If there is no agreement the player will be sold. [as.com]
Uanset at Dembélé, af og til, har kvalitet, håber jeg han bliver solgt.

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af FCBSOCI »

Jeg forstår godt at fodboldspillere forsøger at få en god kontrakt. Pengene i fodbold er enorme, det ved spillerne naturligvis. Men der er også noget, der hedder anstændighed. Dembele har været skadet en stor del af tiden og burde, i min optik, betale lidt tilbage ved at vise lidt ydmyghed og acceptere Barcas tilbud.

Hvis jeg på jobbet havde været syg i fx 6 måneder, er det første jeg gør, når jeg er blevet rask, da ikke at bede om lønforhøjelse. Uanset hvor dygtig jeg i øvrigt er (når jeg skriver at jeg er dygtig, så husk at det er et tænkt eksempel LOL).

Godt nytår til jer alle!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »

Der er så også forskel på vores arbejdspladser og fodboldklubber. Specielt i 2022. Klubberne, deres ejere, de forskellige organisationer, det hele er korrupt, beskidt og grådighed. Det er sådan her fodbold er i dag, og det bliver kun værre. Der er ikke noget der hedder anstændighed mere. Selvfølgelig kan man som fans beskylde sine spillere, men jeg bebrejder på den anden side heller ikke spillere for at agere ud fra hvad de mener er bedst for dem selv i nutidens fodbold. Klubber og agenter skider også på spillere, hvis det er muligt og nødvendigt.

Dembele slår mig desuden også for at være en spiller der vil få det bedre (psykisk og fysisk) af at skifte ud i miljø og få en ny start. Det ville være det bedste for ham, og nok også Barca. Om det så bliver for 10 eller 50 mil.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7204
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Barça director Alemany: “There’s no meeting scheduled with Ousmane Dembélé and his agent. They know our position and our decision”. 🇫🇷 #FCB

“We can’t take it too long. We’re waiting for Ousmane Dembélé final answer to our proposal”, he said.

- Fabrizio Romano

ladislau
Indlæg: 1264
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 156 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af ladislau »

Hvad i alverden venter de på?
Nu har har Dembele lejren trukket tiden i hele 2021, måske man skulle se realiteterne i øjnene og få ham skudt af inden januar også er gået med at træde vande.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7204
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1878 gange
Blevet takket: 1116 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

❗Xavi has already started to throw in the towel with Dembélé by not understanding the attitude of his agent and the contradictory messages given by the player.

• Every day Xavi is more pessimistic about Dembélé's renewal.

[as]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster