Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

💥 Dembélé's agent Moussa Sissoko continues to be the big obstacle in his contract renewal. He wants a massive signing bonus, as he did not receive one in 2017. If he doesn't reduce his demands, it will be impossible for the player to stay at Barça. [Mundo Deportivo]

Alias-A
Indlæg: 642
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 33 gange
Blevet takket: 73 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Alias-A »

Agenter, gotta love ‘em.
Men Dembele kunne da bare sparke ham ad h til, hvis han så gerne vil blive. Jeg køber ikke den med at det kun er agenten der står i vejen. Det er Dembele der står i vejen.
93' Iniesta

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Isageren »

Alias-A skrev:
ons mar 02, 2022 12:10 pm
Agenter, gotta love ‘em.
Men Dembele kunne da bare sparke ham ad h til, hvis han så gerne vil blive. Jeg køber ikke den med at det kun er agenten der står i vejen. Det er Dembele der står i vejen.
Tror det er én af hans bedste venner, aldrig hyr dine venner
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Magnus Frost »

Isageren skrev:
ons mar 02, 2022 1:05 pm
Alias-A skrev:
ons mar 02, 2022 12:10 pm
Agenter, gotta love ‘em.
Men Dembele kunne da bare sparke ham ad h til, hvis han så gerne vil blive. Jeg køber ikke den med at det kun er agenten der står i vejen. Det er Dembele der står i vejen.
Tror det er én af hans bedste venner, aldrig hyr dine venner
Grow some fucking balls dembele !
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Drake »

Jeg bryder mig virkelig ikke om den måde Demb og hans agent har behandlet Barca og fansene, især efter vi har stået bag af igennem alle han lage skader, hvor han bare har suget penge ud af kassen uden at kunne bidrage! :mad:

MEN, når nu han vist en god attitude niveau på banen, og han passer perfekt ind i Xavis planer, samt at vi ikke kan få en bedre kantspiller. Så vil jeg faktisk godt have at han forlænger, HVIS det bliver på samme vilkår som vi har tilbudt ham!
Jeg kan dog godt gå med til at man forhøjer den en del, men så skal vi have med i den, at lønnen bliver halveret hvis ham får en skade der vil vare over 2 måneder, indtil han er klar igen.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af EasyBuddhist »

@AlbertOrtegaES1
: "Barça signed Ousmane Dembélé in August of 2017. Five years later, he is still exactly the same inconsistent footballer. He has no sense of the collective game. He has not grown in any way and is not a difference maker."
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Magnus Frost »

EasyBuddhist skrev:
fre mar 11, 2022 5:14 pm
@AlbertOrtegaES1
: "Barça signed Ousmane Dembélé in August of 2017. Five years later, he is still exactly the same inconsistent footballer. He has no sense of the collective game. He has not grown in any way and is not a difference maker."

Det synes jeg lidt er noget sludder, nøjagtig den samme som for fem år siden ? Arrrr. Han er jo både defensivt og ift. Pasningsspillet langt bedre end tidligere og ja vi skal vel ikke ret lang tilbage før han seriøst var en difference maker med et mål og to assist. Men ja han svinger sgu godt nok stadig og var elendig i går!
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Michman »

Magnus Frost skrev:
fre mar 11, 2022 5:37 pm
EasyBuddhist skrev:
fre mar 11, 2022 5:14 pm
@AlbertOrtegaES1
: "Barça signed Ousmane Dembélé in August of 2017. Five years later, he is still exactly the same inconsistent footballer. He has no sense of the collective game. He has not grown in any way and is not a difference maker."

Det synes jeg lidt er noget sludder, nøjagtig den samme som for fem år siden ? Arrrr. Han er jo både defensivt og ift. Pasningsspillet langt bedre end tidligere og ja vi skal vel ikke ret lang tilbage før han seriøst var en difference maker med et mål og to assist. Men ja han svinger sgu godt nok stadig og var elendig i går!
Det er jo det der er problemet mate.. For de penge vi gav for ham skulle han spille fast HVER gang men han er ganske enkelt ikke god nok til det.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

💥 Dembélé's agents have not contacted Barça since the January transfer window. There has been no indication of him changing his mind and deciding to renew. [Mundo Deportivo]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Hristo Stoichkov (Barça Legend): "I would not renew Dembelé. If he wants to renew, let him leave now and say he wants to stay. He does not know the history of the club. For two, three games, he plays well. He has quality and we have to take advantage of him until his contract ends."

Hristo pakker ikke sin holdning ind. :cool:

hackmann
Indlæg: 361
Tilmeldt: tirs apr 13, 2021 4:26 pm
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 87 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af hackmann »

Han taler jo af erfaring. Han valgte selv pengene over Barça, og fortryd så inderligt at han var tilbage året efter.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Isageren »

Dembele er godt nok en unik spiller. Han skaber så mange chancer, kan gå begge veje, og er sindssygt hurtig. Hvis han skifter bliver det svært at finde en spiller som ham. Han er enhver angribers drøm at spille sammen med.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Væk med ham.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2628
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Isageren »

Antimadridista skrev:
ons mar 23, 2022 7:00 pm
Væk med ham.
Hvem skal være den udfordrende, hurtige kantspiller, som derudover skaber chancer og har overblik for sine medspillere?
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Magnus Frost
Indlæg: 714
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Magnus Frost »

Isageren skrev:
ons mar 23, 2022 7:29 pm
Antimadridista skrev:
ons mar 23, 2022 7:00 pm
Væk med ham.
Hvem skal være den udfordrende, hurtige kantspiller, som derudover skaber chancer og har overblik for sine medspillere?

Jeg synes allerede Adama har klaret den opgave bedre end man kunne regne med fra starten ! ( ikke lige så godt som Dembélé, men stadig temmelig godt!)

Men ja hvis Dembélé smutter, hvem ville så egentlig være en god erstatning at købe ?
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster