Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1580
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 172 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Champione »

Piquénbauer skrev:
søn jan 16, 2022 9:11 am
Jeg kan bare ikke forstå hvem der vil give ham den kontrakt?
Store kontrakter til transferfrie folk - så nogle skal nok stå klar. Tænker hans afvisning handler om at han har fået indikationer på en voldsom kontrakt andetsteds.
PSG tror jeg på, da de altid er klar på franske folk qua registreringen.
---------------------------------------
Barca is my religion!

PuyolErGud
Indlæg: 10688
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 596 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af PuyolErGud »

Hans bagland må jo være ret sikre på, at de kan få noget der er det de beder om, eller i hvert fald tæt på. Men det er jo helt ublu krav og vidner om forskruet realitetssans. Manden er jo god og har exceptionelle spidskompetncer , men er jo skadet i tide og utide og ikke skarp nok.

Man kan jo håbe at deres spil går galt for dem.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg tror det bliver Newcastle. De vil sikkert, som en ny-rig klub, kaste om sig med penge for at få lidt prestige om deres projekt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Ud over spillerne, der får fyrstelige lønninger, må agenterne også gnubbe sig godt i næverne, når olieklubberne skruer priserne op på den måde.

Dembélé ér en god spiller, men er slet ikke kandidat til at hive den slags penge hjem. De (Demb & agent) får det til at lyde som om den kære Ousmane, egenhændigt, har båret os frem. Når sandheden er, at dem, han har spillet bedst sammen med, er personalet på hospitalet.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

❗Everything indicates that El Clásico was Ousmane Dembélé's last match for Barcelona.

• His departure from the club, either in a friendly way or entering into belligerence with everyone, seems like a matter of days if not hours.

[as]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

The signing of Ferran Torres is the reason of Ousmane Dembélé’s unwillingness to continue at Barcelona. [sport]

Cry me a river, Demb.

Kvoller
Indlæg: 5144
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 792 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Kvoller »

Hold kæft hvor er han dog en ynkelig mand. Fuldstændig uden realitetssans og bare lidt jordforbindelse. Jeg har intet til overs for hans opførsel, men det burde vi jo allerede have vidst da vi hentede ham, han var uprofessionel dengang og valgte også at blive væk fra træning, for at tvinge et skifte til os. Føj.

Håber virkelig ikke han får den kontrakt nogle steder.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Magnus Frost »

Laporta siger offentligt han er bedre end mpabbe Xavi siger han er virkelig vigtig for holdet, så vil han gerne ha en masse penge hvortil man siger, vi har ikke så mange penge, lige bagefter køber man en spiller til 450 mio og siger bagefter man regner med at købe verdens anden dyreste spiller. Det er vel ikke så underligt han siger nej ? Medmindre selvfølgelig han havde mega meget klubfølelse men det tror jeg vist ingen nogensinde har troet på han har? Tror han bliver en Bendtner type, masser af penge og totalt uforløst talent
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Magnus Frost skrev:
søn jan 16, 2022 5:17 pm
Laporta siger offentligt han er bedre end mpabbe Xavi siger han er virkelig vigtig for holdet, så vil han gerne ha en masse penge hvortil man siger, vi har ikke så mange penge, lige bagefter køber man en spiller til 450 mio og siger bagefter man regner med at købe verdens anden dyreste spiller. Det er vel ikke så underligt han siger nej ? Medmindre selvfølgelig han havde mega meget klubfølelse men det tror jeg vist ingen nogensinde har troet på han har? Tror han bliver en Bendtner type, masser af penge og totalt uforløst talent
Uanset, at det kan virke mærkeligt, hvad klubben melder ud, har Dembélé vitterlig intet vist, der retfærdiggør den pris, som han og agenten forlanger. Det lugter langt væk af et stærkere, økonomisk bud fra en anden klub.

Magnus Frost
Indlæg: 715
Tilmeldt: tors nov 25, 2021 10:55 pm
Har takket: 68 gange
Blevet takket: 91 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Magnus Frost »

Der tror jeg bestemt også, jeg gætter på både newcastle og psg har tilbudt ham mere end dobbelt hvad barca har tilbudt. Jeg ved ikke helt hvorfor men faktisk er jeg ikke nær så sur på dembele som jeg var på moriba. Måske bare fordi mine forventninger til dembele bare altid har været at han vælger udfra pengepungen.
“The Ballon D'or is worth nothing because Michael Laudrup never won it.” -Pep Guardiola

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

‼️Barcelona executives and coaches are fed up of Ousmane Dembélé and his agent.

• If the player doesn't take a step forward soon, Barça will consider the negotiations broken due to their impossible demands and will study making drastic decisions.

[marca]

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af VicValde »

Dytrax skrev:
man jan 17, 2022 10:26 am
‼️Barcelona executives and coaches are fed up of Ousmane Dembélé and his agent.

• If the player doesn't take a step forward soon, Barça will consider the negotiations broken due to their impossible demands and will study making drastic decisions.

[marca]

Gad vide hvor mange gange den plade skal spilles?

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7165
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1866 gange
Blevet takket: 1113 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

VicValde skrev:
man jan 17, 2022 11:24 am
Dytrax skrev:
man jan 17, 2022 10:26 am
‼️Barcelona executives and coaches are fed up of Ousmane Dembélé and his agent.

• If the player doesn't take a step forward soon, Barça will consider the negotiations broken due to their impossible demands and will study making drastic decisions.

[marca]

Gad vide hvor mange gange den plade skal spilles?
Ja, det er efterhånden trivielt, at det pendulerer på den måde. Kan slet ikke se et scenarie, hvor klub og spiller når til enighed om forlængelse.

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af VicValde »

Ja, meget enig. Men klubben ville hvert fald få noget respekt i min bog, hvis man lavede et statement nu. Alle spillere er ved at være retur, så der er ikke nogen undskyldning for at udelade Dembelé af truppen til de næste par kampe, eksempelvis.

nosslo15
Indlæg: 1024
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af nosslo15 »

Det lader måske til, at Xavi vil bruge ham - og det kan jeg godt forstå, det er vel det eneste rigtige at gøre ud fra et professionelt synspunkt - og også når man tager vores situation i ligaen i betragtning. Så må Xavi jo vurdere fra kamp til kamp om Dembele yder maksimalt eller om han måske trækker sig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster