Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
fre jul 15, 2022 12:40 am
EasyBuddhist skrev:
tors jul 14, 2022 10:37 pm
Isageren skrev:
tors jul 14, 2022 10:25 pm
Lopezzz skrev:
tors jul 14, 2022 10:20 pm
Jeg er spændt på om han kan klare en hel sæson uden de store skader. Jeg krydser fingre
Det har han formået to sæsoner i træk nu
Ah, han var skadet næsten hele efterårssæsonen 21/22 og havde vist også et par måneder på side linjen sæsonen før, så vidt jeg husker.
Han blev vel skadet med Frankrig? Og i sæsonen før var det den skade der holdte han ude af 19/20 som fulgte med. Siden 20/21 er Demb ikke blevet skadet for klubben. Så er han måske blevet skadet med Frankrig eller sat af under Koeman, men ikke skadet.
Ja, han blev skadet under EM og var ude indtil november i 2021
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Barca80 skrev:
fre jul 15, 2022 12:43 am
A$AP skrev:
fre jul 15, 2022 12:22 am
Hvem er så de 20 bedste wing-spillere i verden, i følge dig?
Hvorfor ifølge mig? Prøv søg på "best wing players", og du vil få tonsvis af resultater fra diverse fodbold-sider fra 2021 eller 2022, som har udarbejdet top-10 eller top-20 lister over bedste wing-spillere ud fra stats, og på nærmest ingen af disse lister fremgår Dembele eller Raphinha (måske med få undtagelser).

Til gengæld fremgår nogle af disse wing-spillere jævnligt på listerne:

Messi, Salah, Mané, Sterling, Diaz, Chiesa, Sancho, Berardi, Leroy Sane, Coman, Jota, Insigne, Neymar, Gnabry, Mahrez, Ronaldo, Perisic, Son Heung-min, m.fl.

Bl.a. denne liste med udgangspunkt i stats:

https://globehour.com/best-right-wingers/

Men synes du selv, at Dembele eller Raphinha er blandt de 20 bedste wing spillere i verden?
Du er lidt på dybt vand her…

Men Easy siger det egentlig ret fint.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
fre jul 15, 2022 10:51 am
Barca80 skrev:
fre jul 15, 2022 12:43 am
A$AP skrev:
fre jul 15, 2022 12:22 am
Hvem er så de 20 bedste wing-spillere i verden, i følge dig?
Hvorfor ifølge mig? Prøv søg på "best wing players", og du vil få tonsvis af resultater fra diverse fodbold-sider fra 2021 eller 2022, som har udarbejdet top-10 eller top-20 lister over bedste wing-spillere ud fra stats, og på nærmest ingen af disse lister fremgår Dembele eller Raphinha (måske med få undtagelser).

Til gengæld fremgår nogle af disse wing-spillere jævnligt på listerne:

Messi, Salah, Mané, Sterling, Diaz, Chiesa, Sancho, Berardi, Leroy Sane, Coman, Jota, Insigne, Neymar, Gnabry, Mahrez, Ronaldo, Perisic, Son Heung-min, m.fl.

Bl.a. denne liste med udgangspunkt i stats:

https://globehour.com/best-right-wingers/

Men synes du selv, at Dembele eller Raphinha er blandt de 20 bedste wing spillere i verden?
Du er lidt på dybt vand her…

Men Easy siger det egentlig ret fint.
Faktisk, så vil jeg gå så vidt, nogen af de mest interessante, ikke er at finde på listen.

Vinicius, Leao, Diaby, Oyarzabal, Martinelli, Pino, Antony, Sinisterra, Doku osv. Men fordi de ikke, bortset fra Vinicius, er at finde i topklubber, så bliver de ikke regnet med. Det er her, i det segment Barca skal kigge fremadrettet. I stedet for at prøve at hente spillere fra PSG, City, Liverpool, Bayern osv.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

EasyBuddhist skrev:
fre jul 15, 2022 11:22 am
Antimadridista skrev:
fre jul 15, 2022 10:51 am
Barca80 skrev:
fre jul 15, 2022 12:43 am
A$AP skrev:
fre jul 15, 2022 12:22 am
Hvem er så de 20 bedste wing-spillere i verden, i følge dig?
Hvorfor ifølge mig? Prøv søg på "best wing players", og du vil få tonsvis af resultater fra diverse fodbold-sider fra 2021 eller 2022, som har udarbejdet top-10 eller top-20 lister over bedste wing-spillere ud fra stats, og på nærmest ingen af disse lister fremgår Dembele eller Raphinha (måske med få undtagelser).

Til gengæld fremgår nogle af disse wing-spillere jævnligt på listerne:

Messi, Salah, Mané, Sterling, Diaz, Chiesa, Sancho, Berardi, Leroy Sane, Coman, Jota, Insigne, Neymar, Gnabry, Mahrez, Ronaldo, Perisic, Son Heung-min, m.fl.

Bl.a. denne liste med udgangspunkt i stats:

https://globehour.com/best-right-wingers/

Men synes du selv, at Dembele eller Raphinha er blandt de 20 bedste wing spillere i verden?
Du er lidt på dybt vand her…

Men Easy siger det egentlig ret fint.
Faktisk, så vil jeg gå så vidt, nogen af de mest interessante, ikke er at finde på listen.

Vinicius, Leao, Diaby, Oyarzabal, Martinelli, Pino, Antony, Sinisterra, Doku osv. Men fordi de ikke, bortset fra Vinicius, er at finde i topklubber, så bliver de ikke regnet med. Det er her, i det segment Barca skal kigge fremadrettet. I stedet for at prøve at hente spillere fra PSG, City, Liverpool, Bayern osv.
Ja der kan vi ikke være med.

Men førnævnte liste indeholder meget få der ikke enten er noget oppe i alderen, ikke reelt Wing eller helt økonomisk uopnåelig. Vil være fjollet st diskutere spillere der reelt er helt uopnåelige.

Dertil vil jeg mene (trods min lettere Demb frustration!), at kommer Demb i kontinuerlig skadesfri god form, er meget få på den liste (af reelle wings) bedre end Demb. Son er forrygende, men han er også efterhånden 30 og har kontrakt til 2025.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
fre jul 15, 2022 1:49 am
Isageren skrev:
fre jul 15, 2022 12:14 am
Nu har jeg set dig skrive det der utallige gange. Raphinhas værdi er 45 mio euro på transfermarkt.
Øhh NEJ, du tager fuldstændig fejl. Raphinhas værdi VAR på sølle 35 mio. euro FØR han blev købt, men er nu steget til 45 mio. euro, fordi han er en NY Barcelona spiller - altså at han har underskrevet en ny kontrakt på hele 5 år!! Derfor hans værdi steget lidt.

Så nej, jeg tager ikke fejl når jeg gentagende gange har skrevet at han er købt for syg overpris - altså næsten det dobbelte af hans værdi :thumbup:
Isageren skrev:
fre jul 15, 2022 12:14 am
Vi betaler 58 mio euro i 3 installments. Det er ikke en dårlig handel overhovedet, især når Ansu Fati konstant er skadet og Demb ligeledes har en lang historik.
Du ved ikke om Ansu Fati eller Dembele bliver langtidsskadet igen. Jeg er optimistisk og tror på det modsatte - altså at det værste (mht. skader) er overstået og de begge bliver fremragende i kommende sæson. Hvis de begge er fit og spiller mindst 80-90% af kampene i kommende sæson, hvad så?? Har man så købt den 7. dyreste Barcelona spiller (for 60 mio. euro) bare for at sidde på bænken eller hvad? Jeg synes ikke det er særlig gennemtænkt, sorry :think: Husk også at der stadig er Ferran Torres som Raphinha også skal slå af startopstillingen - altså en spiller som blev købt for ca. 55 mio. euro i vinters.
Isageren skrev:
fre jul 15, 2022 12:14 am
Desuden er Mané 31 og i sit sidste år af kontrakt, han er højrebenet og VW, meget mindre sjældent end en god HW som er venstrebenet. Lad nu vær med at fyre afsted på de der agendaer du har og prøv rent faktisk at forholde dig til fakta.
Agendaer og forholde mig til fakta? Nu bliver du personlig igen.

Uanset Mané's alder, kontraktlængde og fodtype, så folder jeg mig til, at transfermarkt vurderede ham til 70 mio. euro FØR han blev købt af Bayern. Så det er i DEN GRAD underpris som Bayern har betalt for ham, hvilket de da skal roses for :clap:
Man skal lige præcis forholde sig til fodtype, alder og kontraktlængde fordi det betyder en del for pris og klubbers måde at tænke på. Ikke mange klubber mangler en VW, men mange mangler en HW. Store klubber vil gerne spille med inside forwards, dvs. venstrebenede HW. Det er mærkeligt ikke at anerkende at sådan fungerer fodbold. Det er også meget simple markedsmekanismer, udbud og efterspørgsel.

Nu har jeg været inde og tjekke, vi købte Raphinha d. 13. juli. Hans sidste markedsopdatering var d. 15 juni. Du lyver altså igen for at fremme din sag, det synes jeg er lidt langt ude, hvis jeg skal være helt ærlig.
Senest rettet af Isageren fre jul 15, 2022 12:04 pm, rettet i alt 1 gang.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Isageren »

EasyBuddhist skrev:
fre jul 15, 2022 9:50 am
Isageren skrev:
fre jul 15, 2022 12:40 am
EasyBuddhist skrev:
tors jul 14, 2022 10:37 pm
Isageren skrev:
tors jul 14, 2022 10:25 pm
Lopezzz skrev:
tors jul 14, 2022 10:20 pm
Jeg er spændt på om han kan klare en hel sæson uden de store skader. Jeg krydser fingre
Det har han formået to sæsoner i træk nu
Ah, han var skadet næsten hele efterårssæsonen 21/22 og havde vist også et par måneder på side linjen sæsonen før, så vidt jeg husker.
Han blev vel skadet med Frankrig? Og i sæsonen før var det den skade der holdte han ude af 19/20 som fulgte med. Siden 20/21 er Demb ikke blevet skadet for klubben. Så er han måske blevet skadet med Frankrig eller sat af under Koeman, men ikke skadet.
Ja, han blev skadet under EM og var ude indtil november i 2021
Men det mener jeg er anderledes. Barcas stab har formået at knække koden til Demb. At han så bliver skadet med landsholdet fordi de er nogle idioter synes jeg er en anden sag. Især taget i betragtning den manglende fysiske plan i starten af hans forløb til nu.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af EasyBuddhist »

Isageren skrev:
fre jul 15, 2022 12:03 pm
EasyBuddhist skrev:
fre jul 15, 2022 9:50 am
Isageren skrev:
fre jul 15, 2022 12:40 am
EasyBuddhist skrev:
tors jul 14, 2022 10:37 pm
Isageren skrev:
tors jul 14, 2022 10:25 pm
Lopezzz skrev:
tors jul 14, 2022 10:20 pm
Jeg er spændt på om han kan klare en hel sæson uden de store skader. Jeg krydser fingre
Det har han formået to sæsoner i træk nu
Ah, han var skadet næsten hele efterårssæsonen 21/22 og havde vist også et par måneder på side linjen sæsonen før, så vidt jeg husker.
Han blev vel skadet med Frankrig? Og i sæsonen før var det den skade der holdte han ude af 19/20 som fulgte med. Siden 20/21 er Demb ikke blevet skadet for klubben. Så er han måske blevet skadet med Frankrig eller sat af under Koeman, men ikke skadet.
Ja, han blev skadet under EM og var ude indtil november i 2021
Men det mener jeg er anderledes. Barcas stab har formået at knække koden til Demb. At han så bliver skadet med landsholdet fordi de er nogle idioter synes jeg er en anden sag. Især taget i betragtning den manglende fysiske plan i starten af hans forløb til nu.
Enig i, det har set bedre ud på det seneste, lad os håbe, det bliver endnu bedre i denne sæson, for så har vi en top 3 RW
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Barca80 »

Isageren skrev:
fre jul 15, 2022 11:59 am
Man skal lige præcis forholde sig til fodtype, alder og kontraktlængde fordi det betyder en del for pris og klubbers måde at tænke på. Ikke mange klubber mangler en VW, men mange mangler en HW. Store klubber vil gerne spille med inside forwards, dvs. venstrebenede HW. Det er mærkeligt ikke at anerkende at sådan fungerer fodbold. Det er også meget simple markedsmekanismer, udbud og efterspørgsel.
Øhh nej, i sammenhæng med det jeg har skrevet (overpris eller underpris), der skal man alene forholde sig til de værdier som Transfermarkt udarbejder. Og her var Sadio Mane vurderet til ca. 70 mio. euro, altså før han blev købt for sølle 32 mio. euro - det er da i den grad underpris. Det ved du da også godt, selvom du har svært ved at indrømme det. Desuden så tager Transfermarkt alle de oplysninger (fodtype, alder, kontraktlængde osv.) som du påpeger også i betragtning - alligevel blev hans værdi altså vurderet til 70 mio. euro.
Isageren skrev:
fre jul 15, 2022 11:59 am
Nu har jeg været inde og tjekke, vi købte Raphinha d. 13. juli. Hans sidste markedsopdatering var d. 15 juni. Du lyver altså igen for at fremme din sag, det synes jeg er lidt langt ude, hvis jeg skal være helt ærlig.
Nu lyver du jo igen. Flere klubber har vist interesse for Raphinha i over 6 måneder (fra januar og frem til juni) - i hele denne periode var Raphinhas værdi på sølle 35 mio. euro. Først mod slutningen, dvs. lige før han helt officielt røg til ny klub og underskrev sin nye 5 år lange kontrakt, der steg værdien med sølle 10 mio. euro, dvs. til nuværende 45 mio. euro. Altså steg hans værdi en smule, fordi han var på vej til at underskrive helt ny kontrakt. Ellers har hans værdi til alle tider været på sølle 35 mio. euro. Det er derfor i den grad overpris der er blevet betalt, desværre.

Hvis jeg også skal være personlig, kan jeg vende den om og sige; hvad er din agenda egentlig? At forsvare samtlige af Laportes beslutninger, altså også de beslutninger som er lidt hovedløse?

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
fre jul 15, 2022 7:43 pm
Isageren skrev:
fre jul 15, 2022 11:59 am
Man skal lige præcis forholde sig til fodtype, alder og kontraktlængde fordi det betyder en del for pris og klubbers måde at tænke på. Ikke mange klubber mangler en VW, men mange mangler en HW. Store klubber vil gerne spille med inside forwards, dvs. venstrebenede HW. Det er mærkeligt ikke at anerkende at sådan fungerer fodbold. Det er også meget simple markedsmekanismer, udbud og efterspørgsel.
Øhh nej, i sammenhæng med det jeg har skrevet (overpris eller underpris), der skal man alene forholde sig til de værdier som Transfermarkt udarbejder. Og her var Sadio Mane vurderet til ca. 70 mio. euro, altså før han blev købt for sølle 32 mio. euro - det er da i den grad underpris. Det ved du da også godt, selvom du har svært ved at indrømme det. Desuden så tager Transfermarkt alle de oplysninger (fodtype, alder, kontraktlængde osv.) som du påpeger også i betragtning - alligevel blev hans værdi altså vurderet til 70 mio. euro.
Isageren skrev:
fre jul 15, 2022 11:59 am
Nu har jeg været inde og tjekke, vi købte Raphinha d. 13. juli. Hans sidste markedsopdatering var d. 15 juni. Du lyver altså igen for at fremme din sag, det synes jeg er lidt langt ude, hvis jeg skal være helt ærlig.
Nu lyver du jo igen. Flere klubber har vist interesse for Raphinha i over 6 måneder (fra januar og frem til juni) - i hele denne periode var Raphinhas værdi på sølle 35 mio. euro. Først mod slutningen, dvs. lige før han helt officielt røg til ny klub og underskrev sin nye 5 år lange kontrakt, der steg værdien med sølle 10 mio. euro, dvs. til nuværende 45 mio. euro. Altså steg hans værdi en smule, fordi han var på vej til at underskrive helt ny kontrakt. Ellers har hans værdi til alle tider været på sølle 35 mio. euro. Det er derfor i den grad overpris der er blevet betalt, desværre.

Hvis jeg også skal være personlig, kan jeg vende den om og sige; hvad er din agenda egentlig? At forsvare samtlige af Laportes beslutninger, altså også de beslutninger som er lidt hovedløse?
Hahahah, det er for langt ude, du ved simpelthen hvorfor de har sat hans markedsværdi op? Stop nu, det er fordi at han har haft en flot sæsonafslutning hvor han holdte Leeds oppe. Det andet du siger har du intet belæg for overhovedet da transfermarkt ikke ændrer markedsværdier vurderet på klub eller interesse. Det har man set gentagende gange.

Med hensyn til Mané vurderer de ikke på kontraktsituation, i forhold til udbud og efterspørgsel heller ikke (fodtype og position). Alder er en ret vigtig ting og selvfølgelig betyder det generelle spil klart mest.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Barca80 »

Isageren skrev:
fre jul 15, 2022 8:11 pm
Hahahah, det er for langt ude, du ved simpelthen hvorfor de har sat hans markedsværdi op? Stop nu, det er fordi at han har haft en flot sæsonafslutning hvor han holdte Leeds oppe. Det andet du siger har du intet belæg for overhovedet da transfermarkt ikke ændrer markedsværdier vurderet på klub eller interesse. Det har man set gentagende gange.

Med hensyn til Mané vurderer de ikke på kontraktsituation, i forhold til udbud og efterspørgsel heller ikke (fodtype og position). Alder er en ret vigtig ting og selvfølgelig betyder det generelle spil klart mest.
Værdien er kommet op, fordi han havde en flot sæsonafslutning? Leeds spillede deres sidste kamp omk. midten af maj. Hans værdi blev først ændret d. 15. juni, altså i en tid hvor alle medier skrev at han er uhyre tæt på at blive købt af Barcelona eller Chelsea - altså i en tid hvor han er på vej til at skrive en hel ny kontrakt, hvorfor værdien altså steg en smule. Det med værdien steg pga. "flot sæsonafslutning" var ellers meget godt fundet på af dig - især fordi værdien steg først flere uger efter sæson afslutningen :clap:

Og transfermakt vurderer konstant i forhold til det hele; position, alder, efterspørgsel, fod osv. - men det vidste du tilsyneladende ikke. Sadio Manes værdi var derfor helt korrekt vurderet. Prøv tjek deres hjemmeside igen, ift. hvordan og hvornår de vurderer transferværdier. Og kom nu lidt ind i kampen mand :thumbup:
Senest rettet af Barca80 fre jul 15, 2022 9:20 pm, rettet i alt 1 gang.

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Kvoller »

Barca80 skrev:
fre jul 15, 2022 7:43 pm
At forsvare samtlige af Laportes beslutninger, altså også de beslutninger som er lidt hovedløse?
Det er Laporta og Frenkie. Ikke Laporte og Frankie :)

Brugeravatar
Isageren
Indlæg: 2627
Tilmeldt: ons sep 23, 2020 10:12 am
Har takket: 251 gange
Blevet takket: 257 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Isageren »

Barca80 skrev:
fre jul 15, 2022 8:36 pm
Isageren skrev:
fre jul 15, 2022 8:11 pm
Hahahah, det er for langt ude, du ved simpelthen hvorfor de har sat hans markedsværdi op? Stop nu, det er fordi at han har haft en flot sæsonafslutning hvor han holdte Leeds oppe. Det andet du siger har du intet belæg for overhovedet da transfermarkt ikke ændrer markedsværdier vurderet på klub eller interesse. Det har man set gentagende gange.

Med hensyn til Mané vurderer de ikke på kontraktsituation, i forhold til udbud og efterspørgsel heller ikke (fodtype og position). Alder er en ret vigtig ting og selvfølgelig betyder det generelle spil klart mest.
Værdien er kommet op, fordi han havde en flot sæsonafslutning? Leeds spillede deres sidste kamp omk. midten af maj. Hans værdi blev først ændret d. 15. juni, altså i en tid hvor alle medier skrev at han er uhyre tæt på at blive købt af Barcelona eller Chelsea - altså i en tid hvor han er på vej til at skrive en hel ny kontrakt, hvorfor værdien altså steg en smule. Det med værdien steg pga. "flot sæsonafslutning" var ellers meget godt fundet på af dig - især fordi værdien steg først flere uger efter sæson afslutningen :clap:

Og transfermakt vurderer konstant i forhold til det hele; position, alder, efterspørgsel, fod osv. - men det vidste du tilsyneladende ikke. Sadio Manes værdi var derfor helt korrekt vurderet. Prøv tjek deres hjemmeside igen, ift. hvordan og hvornår de vurderer transferværdier. Og kom nu lidt ind i kampen mand :thumbup:
Du er sku en sjov fyr Barca80, det er du altså, men jeg respekterer dig.
Messi: "I expect greatness everywhere I go, because I want to be the best. When I began at Barca, my biggest competition was Isageren, I had to overcome him. I was not convinced by Barca, until I saw Franck Kessie. For me, he is one of the greatest.

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af EasyBuddhist »

After his renewal, it seems like Dembélé has completely changed as a person. In the dressing room he's full of confidence, communicative and involved. Two years ago, he hardly communicated with anyone other than Griezmann. [md]
Det har sgu været godt at se Dembélé i preseason. Hvis han kan få en hel sæson uden skader, så bliver han et bæst.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

Brugeravatar
Barca80
Indlæg: 1746
Tilmeldt: lør feb 22, 2020 8:50 am
Har takket: 71 gange
Blevet takket: 209 gange

Re: 7 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Barca80 »

Robert Lewandowski har scoret otte mål i sine første fem kampe for Barcelona, men den polske bomber er ikke den spanske klubs vigtigste spiller.

Sådan lyder det fra Martin Braithwaite, der i stedet peger på Ousmane Dembélé.

- Han gør forskellen i højere grad end Lewandowski, lyder det således, ifølge Football Espana, fra Martin Braithwaite.

- Ousmane er en rigtig god knægt. Han har et enormt talent. Jeg har aldrig set noget lignende. Messi er noget for sig, men jeg har aldrig set en som Ousmane.
Ja ok, jeg tror lige vi skal klappe hesten engang 🙃

Dembele har vild topniveau, måske truppens bedste, men han er også ustabil. Den ene kamp spiller hans som Ronaldinho og næste kamp er han på niveau med en spiller fra den danske superliga 🤔

Han er dog blevet meget bedre med tiden. Og vildt at tænke på, at sidst han var skadet er sidste år i november måned, dvs. hele 10 måneder uden skade 😯

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster