Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Tello »

whidgee skrev:Jeg tror næppe det er for sjov, a både Piqué og nu Suárez er ude at udtale at Dembele skal fokusere på fodbolden. Der er helt sikkert noget om snakken. Nu bliver det så spændende at se om han kan vende det eller om det hele falder gulvet.

Jeg kan lige forestille mig sådan en ung knægt der bor i et kæmpe hus med en masse venner og har en masse penge. Det er dømt til at gå galt
Piqué og Suarez kan kigge tilbage på Betis kampen og stfu.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Tello »

Handleplan for Dembouz.

1. Valverde snakker med Lenglet og Umtiti. De kan hjælpe ham, være sammen med ham og være hans bro til de andre spillere.
2. Klubben kræver at hans dårlige venner flytter - Valverde som træner, og Messi som kaptajn, gør deres bedste for at han får et venskab til truppen i stedet.
3. Valverde tager en snak med Suarez, Piqué m.m. Det er Valverdes ansvar som træner, og stabens ansvar, at tage sig af Dembouz' disciplinære problemer.
4. Klubben hyrer en privat underviser, som kan lære ham Spansk.
5. Samtaler med en psykolog. Han er 21, føler sig udenfor, har tydelige problemer med selvværdet, og hvem ved om ikke han føler sig mobbet? Og derfor holder sig til sine rødder i huset.
6. Support fra fansene. Andre Gomes skrev et Instagram indlæg, og hele Campen rejste sig op. Synes godt nok der bliver kørt en hård hetz mod ham.
7. Mere spilletid.
8. Udfør det her, giv det til sommer, og virker det ikke så sælg ham, for hans eget bedste. Han har en lang karriere foran sig, han er ekstremt talentfuld og han skal ikke knække allerede nu.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

9. Dembele får fingeren ud og tager sig sammen. Han tjener kassen og opfører sig som en forkælet møgunge. Han kunne starte med at lytte til pique og suarez (som selvfølgelig ikke skal holde kæft) for at se hvordan de har holdt sig på toppen i så mange år. Altså hvis Dembele ikke selv kan regne ud at ps4 og junkfood ikke er vejen frem.

Det her er Dembele. Klubben skal fandeme ikke rende rundt og lave alt muligt for at få en spiller der har kostet langt over 100 mio til at møde til træning og gøre sit arbejde. Hvis han ikke har ændret sig til sommer så er det bare væk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Tello »

Suarez har holdt sig på toppen ved hjælp af Messis nåde. Han har været småtyk og har ødelagt opspil efter opspil.

Piqué var på den absolutte top under Puyol. Puyol! Nu laver Piqué den ene elendige beslutning efter den anden.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Jeebus. Du sidder og snakker om Dembele som om han er vores frelser for så at svine pique og suarez. Det er simpelthen for langt ude.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Tello »

Det er ikke Dembélé's skyld at han kostede 100 mill. Vi var desperate efter at erstatte Neymar, vi er elendige til at forhandle og knægten var desperat efter at komme til Barca. Dortmund bøjede os forover.

Om 5 år, når Messi er væk, hvem skal da redde vores angreb? Vores akademi er dødt, vi er elendige til at handle og den evigt fantastiske Piqué var indirekte med til at fucke vores sidste forsøg på at købe en angriber op.


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Ja uden Dembele er vi i hvert fald fucked. Dooooom!!! Hvad gør vi? Barto sælger sikkert campen og rykker holdet til Polen! Valverde begynder at spille 10-0-0! Pique og suarez spiller til de er 45!

Slap nu af for pokker. Hvorfor skal alting altid blæses helt ud af proportioner? Det er et ungt talent der indtil videre tydeligvis ikke har hvad der skal til. Mere er der ikke i det. Hvis de ikke går så bliver han solgt og enten køber man en ny tympe eller også henter man en Arthur, umtiti osv som gør det godt. Det går nok.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Tello »

Synes lige så meget, at medierne blæser det ud af proportioner, men ja.


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Nu er det ikke kun medierne - Valverde, dechamp, Zorc, pique og suarez. Så kan det godt være at medierne går med på den og giver den 20% mere men man skal virkelig ikke ville se problemerne hvis man ikke tror demb har nogle alvorlige problemer.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Tello »

Knægten har problemer, men vi har forskellige syn på løsningerne og grundene.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Tror simpelthen ledelsen sparker sig i nødderne hver morgen over den overilede handel...

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Goaaal »

Motivation skal komme indefra. Hvis manden(/drengen?) ikke kan motivere sig af sig selv, så skal han bare videre. Det er helt til grin, at klubben forventes at agere curling-mor for ham. Han har talentet, men har han ikke disciplinen, så kan vi lige så godt sælge ham nu, og spare alle for en masse bøvl.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/klau ... mbele.html

Hvis ovenstående er sandt, er det jo komplet, fuldstændig i skoven latterligt. Oveni i alt det latterlige i forvejen, omkring den handel og udviklingen siden.!
Var der virkelig ikke nogen der stoppede op og tjekkede den unge mands baggrund, væremåde, attitude, personlighed etc. Som om han var det sidste store talent kloden ville se. At det var nu eller aldrig, hvis en potentiel verdensstjerne skulle indfinde sig hos Barca igen...


Jeg syntes den sportslige ledelse havde en rigtig fornuftig sommer 18, så imbecile er de selvfølgelig ikke, men den her handel...!!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af A$AP »

Lækkert.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Tello »

Ha! Hvor grinern. Kom så Dembouz!


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster