Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
tirs feb 04, 2020 12:02 am
Norbit skrev:
man feb 03, 2020 11:20 pm
Drake skrev:
man feb 03, 2020 10:05 pm
Antimadridista skrev:
man feb 03, 2020 9:33 pm
Drake skrev:
man feb 03, 2020 8:27 pm
Antimadridista skrev:
man feb 03, 2020 7:26 pm
Drake skrev:
man feb 03, 2020 6:59 pm
Hvis vi er heldige at få 100 mio euro for ham, så er det bare af sted.

Men det er nok ikke realistisk, så må vi nøjes med de 75-80 mio euro :roll:
Du er alt for optimistisk.

Hvem pokker ville overhovedet seriøst overveje ham..??

Han kommer på udsalg til spotpris.
Måske bayern, for 40 mil, de mangler kanter :roll:
Det er muligt?

Tror blot at jo længere han bliver hængende, desto mindre mønt fårvi tilbage. Skrækscenariet er lejeaftaler og en fri transfer i 2022... :|
Ja, det er det værste der kan ske, det håber jeg fandeme ikke :eek:
Enhver ved at det scenarie ikke er muligt. Klubben vil aldrig lade en spiller til over 100 mio tage afsted på en fri transfer.. nu stopper i.

Det bedste for alle parter ville være at sælge ham til Liverpool/City/United. Hvis de kan kæmpe om ham kan prisen pludselig stige. Man skal trods alt ikke glemme at han "kun" er 22. Hvis det ikke kan lade sig gøre, så forestil jer det bedre. Han bliver sine skader fri og begynder at blomstre under Setien. Vi har ofte brug for hans fart og individualisme. Det ville være kanon hvis han, som Messi, fik bedre styr på sin krop. Hvornår den er klar til 100% og hvornår han skal skåne sig selv.

Heldigvis virker det til at være en mindre overbelastning, og at man ikke vil forcere noget som helst. Hellere 2 uger ekstra end 2 måneder.
Jeg har virkelig ondt af den dreng, især efter seneste skade hvor han var grædefærdig. Det viser, at han også selv tænker meget over det og at det påvirker ham.
Undskyld mit sprog, men tror du befinder dig i Dembele fantasyland :smile:

Dembele har på intet tidspunkt, gennem nu snart 3 sæsoner, hverken spillet eller præsteret kontinuerligt i bare 3 måneder i træk. Ingen af de klubber du nævner, eller andre top/semitop - klubber, vil vove sig ud i den gambling. Med mindre han falbydes!

Fri transfer: Hvis han ikke sælges, så ender det vilkårligt der, indenfor 2 år. En forlængelse kan jeg ikke i den vildeste fear and loathing hallucination forestille mig, vil ske.! Ej heller at han slår igennem.

Men jo, selvfølgelig er det generelt synd for knægten.
Jeg glemte muligvis at skrive ønskescenarie at de store klubber ville byde om ham.
Man har da tidligere set Liverpool købe spillere som andre klubber ikke rigtig vil røre ved og pludselig fået dem op i gear. Salah var da også noget af et sats. City med undtagelse fordi de har så meget i forvejen, men når de køber så betaler de hvad det koster. United/ især Arsenal kunne muligvis godt se et eller andet i ham, forhåbentligt.. Tænk at Pepe kostede op mod 90 mio euro.. wauw.. Engelske klubber som bliver ivrige kan godt blive godt for os.

Personligt tror jeg ikke at han bliver solgt til sommer. Ellers havde man ikke renset ud i angrebet på den måde.
Tror også, at det du skriver med at han ender på en fri transfer er helt ved siden af. Ingen klub i verden vil give over 100 mio euro for en spiller, om hvor elendig han her, for at lade ham gå på en fri transfer inden spilleren overhovedet når at blive 25. De vil helt sikkert forlænge med ham (med flere betingelser) eller prøve at sælge ham til den mest fornuftige pris (60-80 mio). Vi skal huske på, at det var klubben der gjorde alt for at få Dembele til. Fristilling kommer aldrig til at ske i Barca (ellers var Valverde nok også røget tidligere).
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14865
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1657 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Lopezzz »

Ser ud til at Dembele har lyst til at skifte klub eller måske stoppe helt med at spille fodbold. Han ser træt ud.
MDCCCXCIX

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
tirs feb 04, 2020 1:53 am
Antimadridista skrev:
tirs feb 04, 2020 12:02 am
Norbit skrev:
man feb 03, 2020 11:20 pm
Drake skrev:
man feb 03, 2020 10:05 pm
Antimadridista skrev:
man feb 03, 2020 9:33 pm
Drake skrev:
man feb 03, 2020 8:27 pm
Antimadridista skrev:
man feb 03, 2020 7:26 pm
Drake skrev:
man feb 03, 2020 6:59 pm
Hvis vi er heldige at få 100 mio euro for ham, så er det bare af sted.

Men det er nok ikke realistisk, så må vi nøjes med de 75-80 mio euro :roll:
Du er alt for optimistisk.

Hvem pokker ville overhovedet seriøst overveje ham..??

Han kommer på udsalg til spotpris.
Måske bayern, for 40 mil, de mangler kanter :roll:
Det er muligt?

Tror blot at jo længere han bliver hængende, desto mindre mønt fårvi tilbage. Skrækscenariet er lejeaftaler og en fri transfer i 2022... :|
Ja, det er det værste der kan ske, det håber jeg fandeme ikke :eek:
Enhver ved at det scenarie ikke er muligt. Klubben vil aldrig lade en spiller til over 100 mio tage afsted på en fri transfer.. nu stopper i.

Det bedste for alle parter ville være at sælge ham til Liverpool/City/United. Hvis de kan kæmpe om ham kan prisen pludselig stige. Man skal trods alt ikke glemme at han "kun" er 22. Hvis det ikke kan lade sig gøre, så forestil jer det bedre. Han bliver sine skader fri og begynder at blomstre under Setien. Vi har ofte brug for hans fart og individualisme. Det ville være kanon hvis han, som Messi, fik bedre styr på sin krop. Hvornår den er klar til 100% og hvornår han skal skåne sig selv.

Heldigvis virker det til at være en mindre overbelastning, og at man ikke vil forcere noget som helst. Hellere 2 uger ekstra end 2 måneder.
Jeg har virkelig ondt af den dreng, især efter seneste skade hvor han var grædefærdig. Det viser, at han også selv tænker meget over det og at det påvirker ham.
Undskyld mit sprog, men tror du befinder dig i Dembele fantasyland :smile:

Dembele har på intet tidspunkt, gennem nu snart 3 sæsoner, hverken spillet eller præsteret kontinuerligt i bare 3 måneder i træk. Ingen af de klubber du nævner, eller andre top/semitop - klubber, vil vove sig ud i den gambling. Med mindre han falbydes!

Fri transfer: Hvis han ikke sælges, så ender det vilkårligt der, indenfor 2 år. En forlængelse kan jeg ikke i den vildeste fear and loathing hallucination forestille mig, vil ske.! Ej heller at han slår igennem.

Men jo, selvfølgelig er det generelt synd for knægten.
Jeg glemte muligvis at skrive ønskescenarie at de store klubber ville byde om ham.
Man har da tidligere set Liverpool købe spillere som andre klubber ikke rigtig vil røre ved og pludselig fået dem op i gear. Salah var da også noget af et sats. City med undtagelse fordi de har så meget i forvejen, men når de køber så betaler de hvad det koster. United/ især Arsenal kunne muligvis godt se et eller andet i ham, forhåbentligt.. Tænk at Pepe kostede op mod 90 mio euro.. wauw.. Engelske klubber som bliver ivrige kan godt blive godt for os.

Personligt tror jeg ikke at han bliver solgt til sommer. Ellers havde man ikke renset ud i angrebet på den måde.
Tror også, at det du skriver med at han ender på en fri transfer er helt ved siden af. Ingen klub i verden vil give over 100 mio euro for en spiller, om hvor elendig han her, for at lade ham gå på en fri transfer inden spilleren overhovedet når at blive 25. De vil helt sikkert forlænge med ham (med flere betingelser) eller prøve at sælge ham til den mest fornuftige pris (60-80 mio). Vi skal huske på, at det var klubben der gjorde alt for at få Dembele til. Fristilling kommer aldrig til at ske i Barca (ellers var Valverde nok også røget tidligere).
Ja PL har bunkevis af midler. MEN...Salah kostede kun godt 40m€ og hverken ham eller Pepe havde Dembeles skadeshistorik, som er.nøgleområdet her.

Tror maks nogen vil byde 50m€. Problemet er bare lidt, at så længe han bliver skadet hver 3-4 måned, så er der ingen der seriøst vil byde på ham. Det tror jeg simpelthen ikke på! En ting er alle mulige rygter, noget andet er reelle forhandlinger.
Hvilket så bringer os til kontraktudløb. Hvis ingen byder, bliver han ikke solgt og hvis han ikke forlænger...ja så løber kontrakten jo ud på et tidspunkt!

Siger ikke at dette kommer til at ske, men er godt nok ikke optimist.

At håbe eller tro på at, at han enten slår igennem eller bliver solgt til en god pris, er imo mere usandsynligt end mit pessimistiske scenarie. Intet indikerer en god salgspris, eller et stabilt gennembrud...desværre.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Dytrax »

Dembélé has been at Barça for 889 days and he has spent almost 350 of those days injured.
Det højner næppe lysten hos købestærke klubber, at han nærmest er skadet halvdelen af tiden. Det er så ærgerligt, for der er et stort, uforløst potentiale.

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af B-Freak »

❗️ Dembélé will undergo surgery. [as]

Dembélé is very affected by his new injury. Yesterday, when he abandoned the training session, the Frenchman did not expect it to be so serious. But his season is almost over now. [cope]

Barcelona will be able to sign a replacement for Dembélé, despite the transfer window having shut down, if he's out for five months or more. [sport]
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2759
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 151 gange
Blevet takket: 287 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af whidgee »

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/medi ... sonen.html

Jeg føler godt nok med ham. Det er virkelig frustrerende for ham og for os

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Kvoller »

Jamen, hvorfor fanden solgte man også Perez??! Det var simpelthen så fucking hovedløs en beslutning. Vi har Messi, Griezmann og Fati. Dembele var på daværende tidspunkt skadet, og man forventede han kom tilbage her i starten af februar, og havde han kommet tilbage havde vi haft 4 spillere til 3 pladser. Vi kunne sagtens have brugt Perez til bredden. Nu har vi 3 spillere til 3 pladser. Den ene er 17(!!!) år. Hvor inkompetent har man lov at være? Abidal, Bartomeu, Setién, hvad fanden tænker I på? Vi kan for helvede da ikke kun bruge 3 mand til 3 pladser. Fint vi har Collado også, men hverken ham eller Fati er da klar til at være en bærende spiller på holdet. Tænk en potentiel semifinale eller finale i CL, hvor en 17 årig spiller skal være en af dem, der skal skaffe et resultat. Det er jo lige til at knække ham på. Misser han en stor chance foran mål, og vi ryger ud på den bekostning skal der fandme en psyke til, at kunne komme sig over den situation.
Setién siger han bedst arbejder med en smal trup. Ja tak, nu ser du Messi med en overbelastning der potentielt kan koste en uge eller 2 at komme sig over, samtidig med at du kun har haft 2 fridage i løbet af de sidste 3-4 uger. I mine øjne er den situation, som ledelsen og træneren har taget helt og aldeles komplet idiotisk.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Han ender som fodboldinvalid. Han er færdig.

Umanerligt synd for ham.

Den her sæson er lukket vedr titler. 3 mand, ingen reserver. Holder på ingen måde :roll:

Barto, Abidal og hvad I alle hedder..... :crazy:

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Kvoller »

Ousmane Dembélé did not follow the Barça doctors' instructions when he was recovering during his previous injury. [esport3]
Jamen for fanden...

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Norbit »

Kvoller skrev:
tirs feb 04, 2020 7:01 pm
Ousmane Dembélé did not follow the Barça doctors' instructions when he was recovering during his previous injury. [esport3]
Jamen for fanden...
Nu kommer alle de der historier.. indtil videre har der været gode tegn og at han har helet sig som forventet. Pludselig blusser man en historie op. Hvorfor fanden kom esport3 ikke ud med i sidste uge, eller ugen før.

Hvis det virkelig passer så er klubben fucking dumme. Hvilket leder mig til at tro på at det er fake news. Hvorfor skulle klubben give en spiller lov til at træne fuldt ud med hvis klubbens læger siger at han ikke er klar.. det passer jo ikke.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Kvoller »

Ja, jeg er enig. Nu tænker jeg også det højst sandsynligt er nogen der lige skal malke situationen. Jeg læste også citatet mens jeg var ret irriteret over skaderne og den smalle trup vi har.
Det er højst sandsynligt en and, klubben ville, som du siger, nok ikke lade ham træne fuldt med, hvis lægerne sagde nej til det.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
tirs feb 04, 2020 7:05 pm
Kvoller skrev:
tirs feb 04, 2020 7:01 pm
Ousmane Dembélé did not follow the Barça doctors' instructions when he was recovering during his previous injury. [esport3]
Jamen for fanden...
Nu kommer alle de der historier.. indtil videre har der været gode tegn og at han har helet sig som forventet. Pludselig blusser man en historie op. Hvorfor fanden kom esport3 ikke ud med i sidste uge, eller ugen før.

Hvis det virkelig passer så er klubben fucking dumme. Hvilket leder mig til at tro på at det er fake news. Hvorfor skulle klubben give en spiller lov til at træne fuldt ud med hvis klubbens læger siger at han ikke er klar.. det passer jo ikke.
Isoleret set, i den refererede tekst, står der jo ikke noget om hvad han har gjort forkert. Lægerne kan jo godt have meldt ham klar, samtidig med at demb ikke har fulgt de lægelige instruktioner.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Norbit »

Antimadridista skrev:
tirs feb 04, 2020 8:07 pm
Norbit skrev:
tirs feb 04, 2020 7:05 pm
Kvoller skrev:
tirs feb 04, 2020 7:01 pm
Ousmane Dembélé did not follow the Barça doctors' instructions when he was recovering during his previous injury. [esport3]
Jamen for fanden...
Nu kommer alle de der historier.. indtil videre har der været gode tegn og at han har helet sig som forventet. Pludselig blusser man en historie op. Hvorfor fanden kom esport3 ikke ud med i sidste uge, eller ugen før.

Hvis det virkelig passer så er klubben fucking dumme. Hvilket leder mig til at tro på at det er fake news. Hvorfor skulle klubben give en spiller lov til at træne fuldt ud med hvis klubbens læger siger at han ikke er klar.. det passer jo ikke.
Isoleret set, i den refererede tekst, står der jo ikke noget om hvad han har gjort forkert. Lægerne kan jo godt have meldt ham klar, samtidig med at demb ikke har fulgt de lægelige instruktioner.
Hvordan ved man at Dembele ikke har fulgt de lægelige instruktioner? Hvordan kan en avis, der lever af at skabe rygter, vide noget så personligt om Dembele, mens klubbens læger ikke selv har nægtet ham at træne fuldt ud med. Det giver ingen mening. Hvis klubbens læger mener, at Dembele ikke har fulgt instruktionerne, så er det deres skyld hvis han alligevel har fået det grønne lys. De kunne jo nægte ham at træne? Hvem ville vinde i den debat? Ikke Dembele, hvis Setien bad ham om at træne for sig selv. Derfor virker det ret usandsynligt at Dembele ikke har fulgt de lægelige instruktioner.

Jeg føler, at man herinde og generelt er ude efter Dembele. Han gennemgår en fandens svær tid igennem, at de her rygter så bluses op er kun med til at ødelægge ham endnu mere.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Antimadridista »

Norbit skrev:
tirs feb 04, 2020 8:18 pm
Antimadridista skrev:
tirs feb 04, 2020 8:07 pm
Norbit skrev:
tirs feb 04, 2020 7:05 pm
Kvoller skrev:
tirs feb 04, 2020 7:01 pm
Ousmane Dembélé did not follow the Barça doctors' instructions when he was recovering during his previous injury. [esport3]
Jamen for fanden...
Nu kommer alle de der historier.. indtil videre har der været gode tegn og at han har helet sig som forventet. Pludselig blusser man en historie op. Hvorfor fanden kom esport3 ikke ud med i sidste uge, eller ugen før.

Hvis det virkelig passer så er klubben fucking dumme. Hvilket leder mig til at tro på at det er fake news. Hvorfor skulle klubben give en spiller lov til at træne fuldt ud med hvis klubbens læger siger at han ikke er klar.. det passer jo ikke.
Isoleret set, i den refererede tekst, står der jo ikke noget om hvad han har gjort forkert. Lægerne kan jo godt have meldt ham klar, samtidig med at demb ikke har fulgt de lægelige instruktioner.
Hvordan ved man at Dembele ikke har fulgt de lægelige instruktioner? Hvordan kan en avis, der lever af at skabe rygter, vide noget så personligt om Dembele, mens klubbens læger ikke selv har nægtet ham at træne fuldt ud med. Det giver ingen mening. Hvis klubbens læger mener, at Dembele ikke har fulgt instruktionerne, så er det deres skyld hvis han alligevel har fået det grønne lys. De kunne jo nægte ham at træne? Hvem ville vinde i den debat? Ikke Dembele, hvis Setien bad ham om at træne for sig selv. Derfor virker det ret usandsynligt at Dembele ikke har fulgt de lægelige instruktioner.

Jeg føler, at man herinde og generelt er ude efter Dembele. Han gennemgår en fandens svær tid igennem, at de her rygter så bluses op er kun med til at ødelægge ham endnu mere.
Ingen af os aner noget. Det kunne eksempelvis være nogle ting han havde fået instrukser om at gøre, som han har sløset med. Noget som nogen så har fået nys om, uden om lægestabens viden.

Men jeg aner jo intet om det. Nøjagtigt som du. Vi kan bare opstille nogle mere eller mindre fantasifulde scenarier, eller tro mere eller mindre på rygter, røg og ild...

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Norbit »

Shit har ondt af Dembélé, så meget skadet i den bedste alder. Fik seriøst kvalme af at læse at han muligvis kan få skaden igen. Lægen bekræfter, at denne type skade kommer af at spilleren er eksplosiv og ikke fordi han havde spist junkfood.

Damn håber han kommer sig 110%.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 21 gæster