Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af B-Freak »

http://www.calciomercato.com/en/news/ar ... -mat-35815

Arh det ville lige være tidligt nok måske
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Hahahahahaha!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8343
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Michman »

Han skal simpelthen spille i de næste kampe.. Vi har brug for hans hurtighed og hans teknik.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Skydefinten »

Jeg synes vi skal udleje ham til en tyrkisk klub resten af sæsonen...varme, döner og ingen nerver.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af MessiPogba »

Skydefinten skrev:Jeg synes vi skal udleje ham til en tyrkisk klub resten af sæsonen...varme, döner og ingen nerver.
Döner? Vil du have, at han skal blve som Cesc blev det hos os? Halvfed og ude af form?
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Gnomitz
Indlæg: 214
Tilmeldt: tors maj 14, 2009 7:57 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Gnomitz »

Man bliver ikke fed af kebab, men kun uhyggelig pumpet.

Sendt fra min ALE-L21 med Tapatalk
Lad vær og bliv ved, op til dig.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7072
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Daluigi »

B-Freak skrev:http://www.calciomercato.com/en/news/ar ... -mat-35815

Arh det ville lige være tidligt nok måske
Gad vide om man kan tage sig selv seriøst som menneske, når ens job går ud på at skrive dét der...
Forumlegende

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Skydefinten »

"Sladder" fra SPORT:
The club discovered lately the bad eating habits of Dembele as well as the difficulty in dealing with him freely because of his religion Islam, which provides for halal eating.
The club asked Dembele to eat only in the sports city to learn and improve his habits in front of dinner, the club bought him a personal chef.
There are some problems in Dembélé's family that have a certain negative effect on the player, this also does not help him to settle.
Og så lidt sprogproblemer:)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Tello »

Okay. Så junkfood, halal food, family issues, sprogproblemer og nervøsitet. Fuldstændig ligesom mig da jeg kom til Danmark [emoji16]

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Jesni »

Daluigi skrev:
B-Freak skrev:http://www.calciomercato.com/en/news/ar ... -mat-35815

Arh det ville lige være tidligt nok måske
Gad vide om man kan tage sig selv seriøst som menneske, når ens job går ud på at skrive dét der...
I det mindste har han ikke skrevet, at vi skulle ansætte Mourinho over Pep...... ;)

FCBSOCI
Indlæg: 2468
Tilmeldt: søn mar 08, 2015 12:55 pm
Har takket: 1193 gange
Blevet takket: 535 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af FCBSOCI »

Vi skal have ham i gang. Selvom Girona har overrasket særdeles positivt, bør vi kunne vinde med Dembele på banen.

Gad vide om der reelt er problemer uden for banen - sprog, tilvænning, kultur osv.? Det er (desværre) ofte set. Men Dembele havde vel ingen problemer i Dortmund eller hvad?

Det er dybt grotesk, at Vidal sættes på banen frem for Dembele. Lige her og nu har vi to spillere, der koster et par milliarder til sammen - mere eller mindre - og Valverde mener, at andre kan gøre det bedre. I min optik bør Valverde smide lidt af forsigtigheden over bord og få sat Cou og Dembele i spil. Men, ok, det er jo også dejligt nemt at være sofatræner. Valverdes resultater kan man jo ikke andet end have respekt for.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Goaaal »

Der må være noget Valverde ikke er tilfreds med eller også er det rigtigt at han skåner Dembele. Køber ikke præmissen om at det er pga. forsigtighed at Cou og Dembele spiller så lidt. Hver gang Valverde ikke spiller de 2 rekordindkøb så er det et kæmpe personligt sats der sætter ham i en yderst sårbar situation ift. kritik. Valverde kunne uden problemer smide de to under bussen og få kritikken til at handle om dem såfremt det fejlede.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

De er jo bare ved at blive spillet ind med mindst muligt pres og under de bedste omstændigheder muligt. De kommer selvsagt til at have en kæmpe rolle fremadrettet men de skal ordentligt fra start.

Er det ikke en ret normal praksis med hensyn til nye spillere? Man plejer da ikke at kaste dem for løverne med det samme?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Skydefinten »

Piquénbauer skrev:De er jo bare ved at blive spillet ind med mindst muligt pres og under de bedste omstændigheder muligt. De kommer selvsagt til at have en kæmpe rolle fremadrettet men de skal ordentligt fra start.

Er det ikke en ret normal praksis med hensyn til nye spillere? Man plejer da ikke at kaste dem for løverne med det samme?
Jeg er enig, men godt nok også spændt på hvad Dembele viser det næste år.
Det må heller ikke være nemt at skulle spille med sådan et stort prisskilt om halsen i den alder;)
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Ja det bliver spændende. Det vigtigste er at han her i slutningen af sæsonen får nok spilletid til at han føler sig tilpas på holdet. Når det sker så tror jeg han bliver vild.

Udover snakken om spillere osv så skal valverde også til at finde plads til dem. Altså taktisk. Så der vil nok være en del justeringer i løbet af de næste uger. Tænker f.eks. også at det var derfor Vidal kom ind i stedet for dembele.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 23 gæster