Ousmane Dembélé

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Drake »

Det er fandme dråben, sikke noget lort!! :mad:

Slut med at han spiller mere denne sæson, så må vi se han til næste sæson! :mad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg ved ikke hvad helt derfor daekker over, men han var tiltaenkt en rolle i start elleveren, kunne noget tyde på. Men sådan er det med unge spillere. Det er alltid en risiko man loeber.

Dembeles situation er også speciel. Her snakker vi om en ung knaegt, sombare havde to prof saesoner bag sig, han koster 105 plus de 40 i variabler, og så blev han koebt lige efter salget af Neymar. Det er uundgåeligt, at folk vil snakke meget om ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Kubala »

Skulle man have gået med Mbappe? Håber bare, at han får styr på skaderne og kan komme i gang.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ikke så meget det at folk snakker om ham. Det er mere de underliggende toner af flop der opstår. Men ok som Barcafan frygter man altid det værste og det er også helt vildt frustrerende.

Jeg tænker bare at han er ung og der er meget han skal lære. Vi så det samme med Messi der havde rigtig mange af samme slags skader. Det er noget man kan tage hånd om hvis man vil.

Nu skal han bare komme sig og tage sig den tid det tager. Ikke mere stress.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Jesni »

Visca El Barca skrev:Det er i hvert fald ikke meget value, vi har fået indtil videre.
Det er de færreste stortalenter på 20 år, der har været deres købspris værd efter seks måneder i klubben.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Jamial »

Piquénbauer skrev:Det er ikke så meget det at folk snakker om ham. Det er mere de underliggende toner af flop der opstår. Men ok som Barcafan frygter man altid det værste og det er også helt vildt frustrerende.

Jeg tænker bare at han er ung og der er meget han skal lære. Vi så det samme med Messi der havde rigtig mange af samme slags skader. Det er noget man kan tage hånd om hvis man vil.

Nu skal han bare komme sig og tage sig den tid det tager. Ikke mere stress.
Helt enig. Jeg synes, han gjorde det meget godt før første skade. Det skal nok komme, han vil det tydeligvis og viser stadig gode ting.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14993
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1683 gange
Blevet takket: 1121 gange
Kontakt:

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Lopezzz »

Ved ikke hvorfor han haster så meget når han spiller. Han skal bare følge flokken og tage det stille roligt
MDCCCXCIX

TheFynbo
Indlæg: 200
Tilmeldt: man jun 09, 2014 12:11 am
Geografisk sted: Agedrup
Har takket: 26 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af TheFynbo »

Piquénbauer skrev:Nej det har vi ikke. Men det var nok heller ikke helt derfor man købte ham. Han er fremtidens mand. Starten har dog været uheldig så lad os håbe at man tager fejlene til sig og gør det anderledes.
Tvivlsomt at han var andet end tiltænkt starteren. Hele det transferforløb emner virkelig af at ledelsen ledte efter en form for erstatning af Neymar, hvor de blevet taget med bukserne nede. Barcas jagt efter Coutinho og Dembele illustrerer virkelig hvilken desperation klubben uden tvivl har befundet sig i.
Det er så noget andet at han har gode fremtidsudsigter.
#jesuisSheep

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af MessiPogba »

Man kan da godt forstå ham lidt, at han presser sig selv, når der er et VM om hjørnet, hvor Frankrig anses som top 3-5 favoritterne til at vinde hele det, og hvor han inden hans skifte til Barca var udset som en af stjernerne for fransk succes sammen med Pogba, Mbappé og Griezmann.

Med den enorme konkurrence og talentmasse, der er i Frankrigs spillerudvalg, kan jeg da godt på en eller anden måde forstå, at han gerne vil være klar så hurtig som muligt for at komme i betragtning af en VM-plads.

Men problemet med muskelskader, og her snakker jeg om af erfaring, da jeg har virkelig haft mange gange forstrækninger og fibersprængninger er, at det sætter sig psykisk på dig, og når man først begynder at få en, så kan man vitterlig komme ind i en ond spiral.

Selvom jeg er langt fra at være så stor en atlet som Dembele er eller være omringet af så dygtige læger som Dembele er, så sprang min fibersprængning op hele 4 gange i løbet af 10 måneder, hver gang jeg tog en fuldbyrdet spurt. De er virkelige utilregnelige sådanne muskelskader. Se blot en som Fernando Torres også, som fik ødelagt længden af sin storhedstid, fordi muskelskaderne blev ved med at komme tilbage og ramme ham og tog en del af hans fart med ham.

Måske har vi at gøre med noget psykisk, der har sat sig i Dembeles sind foruden den kolossale pres, der hviler på ham, når han har en milliardskilt hængende på sig.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af MessiPogba »

Noget helt andet, var det ikke også muskelskader, der blev ved at plage Messi fra 2005 til 2008, men de forsvandt, da Pep kom til, og hans lægestab bl.a. fik ændret Dembeles kostplan? SIden da har man jo vist kun set Messi få sig en gang muskelskade og det var den der i 2014.

Forhåbentligt har Messi lige nogle fif til ham, hvordan man kan passe bedre på sin krop. Kost har helt klart en vis effekt på dine muskler, så håber, at klubben tilrettelægger den helt perfekte kost, så han kan overkomme denne slags skader.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Dr. Ardèvol (Dembélé's main doctor): "We have to worry a little about this new injury. This injury may have had an emotional effect. Players who have never been injured, such as Dembélé's case, need to understand their body."

Dr. Ardèvol: "Hamstring injuries have a very high risk of relapse, 30%."

Dr. Ardèvol: "It may be somehow related to the previous injury, even though it does not necessarily mean that it is a relapse of the previous injury."

Dr. Ardèvol: "Apart from the muscle injury, the emotional issue also needs to be worked on."

Dembélé's entourage is concerned about his injury, but it's important to worry. They want to make sure that he understands that this year is a year of adaptation, especially given the level of the team (without him).

He should not rush to get back into the team.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Tello »

Håber ikke at Dembouz bliver reserve når vi også får Griezz.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg er fuldstændig ligeglad. Det vigtigste er at man på den ene eller anden måde får indfriet det kæmpe potentiale han har. Hvis det så betyder at han indgår i rotationen så er det ok med mig.

En ting er i hvert fald sikkert og det er at han, forståeligt taget alderen i betragtning, virker som en spiller der skal have lidt ro omkring sig. Han har tydeligvis været påvirket i denne sæson hvilket både er kommet til syne i skader men også lidt for ivrigt spil på banen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af Tello »

Jeg ville bare få sådan lidt ondt af at se ham på bænken. Det er okay med rotation, men han skal ikke trække det sidste strå, det er han for god til.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5477
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 573 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 11 - Ousmane Dembélé

Indlæg af SpillerSomMESSI »

.................. stegen ...................
Semedo....pique.....umtiti.........alba
........... roberto.......busquets........
...dembele....messi.........coutinho...
.................suarez......................


Fixed
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 4 gæster