Philippe "Coutinho" Correia

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 7 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
tors aug 19, 2021 8:25 am
Dytrax skrev:
ons aug 18, 2021 11:51 pm
❗️ Philippe Coutinho is in advanced talks with Tottenham over a potential move. [tw : @es_grimes]
Yes.
Hvis det er rigtigt, så har medierne godt været på glatis de sidste par dage.

I øvrigt så mangler der en svar mulighed i afstemningen.

Ja, med mindre nogen vil købe ham
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 1018
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 7 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af nosslo15 »

Som udgangspunkt synes helt klart, vi skal sælge ham, hvis vi kan, eller leje ham ud. Hans historik for os er dårlig, han har aldrig for alvor vist noget, som berettigede blot en trediedel af købsværdien.

Dog er der bare noget, som siger mig, at vi burde give ham bare en HALV sæson mere for at se om, noget har ændret sig efter Messis afsked. Jeg kan ikke huske, at Coutinho på noget tidspunkt i en Barcatrøje har haft andet end bedemandsfjæs på - og hvorfor?

Jeg ved det ikke, men måske pga. kemi, måske har der været en kemi på holdet, som ikke har passet ham. Jeg ved i hvert fald, at kemi på holdet ofte er udslagsgivende for om spillerne præsterer eller ej.

Tænk nu, hvis han rent faktisk blomstrer op, så kunne vi enten beholde ham eller sælge ham om et halvt år til mange flere penge.

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 7 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Ba sai luo na »

nosslo15 skrev:
tors aug 19, 2021 9:41 am
Som udgangspunkt synes helt klart, vi skal sælge ham, hvis vi kan, eller leje ham ud. Hans historik for os er dårlig, han har aldrig for alvor vist noget, som berettigede blot en trediedel af købsværdien.

Dog er der bare noget, som siger mig, at vi burde give ham bare en HALV sæson mere for at se om, noget har ændret sig efter Messis afsked. Jeg kan ikke huske, at Coutinho på noget tidspunkt i en Barcatrøje har haft andet end bedemandsfjæs på - og hvorfor?

Jeg ved det ikke, men måske pga. kemi, måske har der været en kemi på holdet, som ikke har passet ham. Jeg ved i hvert fald, at kemi på holdet ofte er udslagsgivende for om spillerne præsterer eller ej.

Tænk nu, hvis han rent faktisk blomstrer op, så kunne vi enten beholde ham eller sælge ham om et halvt år til mange flere penge.
2/3 har stemt at han skal have en chance mere.
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/afst ... e-til.html

meget interrssant, at han stadig har så meget goodwill. Det må være den milliard han kostede der sløre og man håber på at vinde noget tilbage. Er desværre bange for det bare bliver flere penge ud af vinduet. Er der ikke noget med Liverpool skal have en stor slat penge hvis han spiller 10-12 kampe mere. Vi køber ham nærmest igen 😀

Meget gerne væk med ham hvis muligt.

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: 7 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Paulinho15 »

Ba sai luo na skrev:
tors aug 19, 2021 11:47 am
nosslo15 skrev:
tors aug 19, 2021 9:41 am
Som udgangspunkt synes helt klart, vi skal sælge ham, hvis vi kan, eller leje ham ud. Hans historik for os er dårlig, han har aldrig for alvor vist noget, som berettigede blot en trediedel af købsværdien.

Dog er der bare noget, som siger mig, at vi burde give ham bare en HALV sæson mere for at se om, noget har ændret sig efter Messis afsked. Jeg kan ikke huske, at Coutinho på noget tidspunkt i en Barcatrøje har haft andet end bedemandsfjæs på - og hvorfor?

Jeg ved det ikke, men måske pga. kemi, måske har der været en kemi på holdet, som ikke har passet ham. Jeg ved i hvert fald, at kemi på holdet ofte er udslagsgivende for om spillerne præsterer eller ej.

Tænk nu, hvis han rent faktisk blomstrer op, så kunne vi enten beholde ham eller sælge ham om et halvt år til mange flere penge.
2/3 har stemt at han skal have en chance mere.
https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/afst ... e-til.html

meget interrssant, at han stadig har så meget goodwill. Det må være den milliard han kostede der sløre og man håber på at vinde noget tilbage. Er desværre bange for det bare bliver flere penge ud af vinduet. Er der ikke noget med Liverpool skal have en stor slat penge hvis han spiller 10-12 kampe mere. Vi køber ham nærmest igen 😀

Meget gerne væk med ham hvis muligt.
Tror det er 10 kampe mere når han runder 100. Han er på 90 nu hvis jeg husker rigtigt. Så 10 kampe mere = 20 mio. euro mere.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1579
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 7 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Champione »

Men kommer Cou tilbage til tidligere niveau et andet sted, og vi har foræret ham væk nærmest, så bliver man altså træt.

Har et eller andet med ham. Tror han kan comebacke. Han har været en nøglespiller for Brasilien - og hans Liverpool niveau var uhørt.

Så med vores betingelser in mente, skal vi klart give ham et skud.
Han har vel ikke ringere værdi end lige nu - og måske kunne der vente en upside.
Kontra at give ham væk, leje ham ud og betale 80% af lønnen alligevel.
Og Koeman har før udtale positive ord om ham.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 522
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 107 gange

Re: 7 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Paulinho15 »

Jeg tror, at det er Coutinhos prisskilt som tynger ham lige nu. Det første halve år i Barca var vel nogenlunde ok, uden at være virkelig godt eller skidt. Så gik tiden og han præsterede ikke. Nogle gange synes jeg han har lignet en undskyldning når han har spillet, som om "undskyld jeg kostede så meget".
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Antimadridista
Indlæg: 9175
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 913 gange
Blevet takket: 938 gange

Re: 7 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Antimadridista »

Champione skrev:
tors aug 19, 2021 12:37 pm
Men kommer Cou tilbage til tidligere niveau et andet sted, og vi har foræret ham væk nærmest, så bliver man altså træt.

Har et eller andet med ham. Tror han kan comebacke. Han har været en nøglespiller for Brasilien - og hans Liverpool niveau var uhørt.

Så med vores betingelser in mente, skal vi klart give ham et skud.
Han har vel ikke ringere værdi end lige nu - og måske kunne der vente en upside.
Kontra at give ham væk, leje ham ud og betale 80% af lønnen alligevel.
Og Koeman har før udtale positive ord om ham.
Hvad jeg har læst, var mange pools fans trætte af et ret svingende niveau.

Tænk at de fik Dijk og Becker for de penge….plus vel noget til overs :eek: :?

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1579
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 168 gange

Re: 7 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Champione »

Champione skrev:
tors aug 19, 2021 12:37 pm
Men kommer Cou tilbage til tidligere niveau et andet sted, og vi har foræret ham væk nærmest, så bliver man altså træt.

Har et eller andet med ham. Tror han kan comebacke. Han har været en nøglespiller for Brasilien - og hans Liverpool niveau var uhørt.

Så med vores betingelser in mente, skal vi klart give ham et skud.
Han har vel ikke ringere værdi end lige nu - og måske kunne der vente en upside.
Kontra at give ham væk, leje ham ud og betale 80% af lønnen alligevel.
Og Koeman har før udtale positive ord om ham.
Burde melde mig som spåkone, ser ud til det ender sådan.
Kan kun overraske positivt, da alle har afskrevet ham.
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7091
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1847 gange
Blevet takket: 1097 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Dytrax »

Ronald Koeman is prepared to hand Coutinho his final opportunity. He will be given minutes against Bayern Munich - after 259 days on the sidelines. [Javi Miguel]

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7091
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1847 gange
Blevet takket: 1097 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Dytrax »

💥 Coutinho is coming off a serious injury but the most expensive signing in Barça's history continues to disappoint.

💥 Coutinho will definitely have more chances but in 6 games so far: 0 goal, 0 assist, 0 chance created, only 3 dribbles and 43 lost balls.

[Diario Sport]

Antimadridista
Indlæg: 9175
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 913 gange
Blevet takket: 938 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Antimadridista »

Dytrax skrev:
man okt 04, 2021 7:27 pm
💥 Coutinho is coming off a serious injury but the most expensive signing in Barça's history continues to disappoint.

💥 Coutinho will definitely have more chances but in 6 games so far: 0 goal, 0 assist, 0 chance created, only 3 dribbles and 43 lost balls.

[Diario Sport]
Han er komplet færdig og har været det siden 18-19. Giv ham væk (ingen vil selvfølgelig ha ham..) og lad hvem som helst spille i stedet..

EasyBuddhist
Indlæg: 4542
Tilmeldt: tirs feb 23, 2021 9:52 pm
Har takket: 774 gange
Blevet takket: 989 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af EasyBuddhist »

Antimadridista skrev:
man okt 04, 2021 8:04 pm
Dytrax skrev:
man okt 04, 2021 7:27 pm
💥 Coutinho is coming off a serious injury but the most expensive signing in Barça's history continues to disappoint.

💥 Coutinho will definitely have more chances but in 6 games so far: 0 goal, 0 assist, 0 chance created, only 3 dribbles and 43 lost balls.

[Diario Sport]
Han er komplet færdig og har været det siden 18-19. Giv ham væk (ingen vil selvfølgelig ha ham..) og lad hvem som helst spille i stedet..
Enig. Han er et fremmedlegeme hos Barca. Han har ingen fornemmelse for hans medspillere og for holdet. Hans positionering er elendig og presspillet er en by i Rusland for ham.
Og, Joshu var zen, og Nansen var Zen og Joshu spurgte, hvad er vejen? Og, Nansen svarede, vejen er hver dags liv og Joshu sagde, det vil jeg så studere. Og, Nansen svarede, så kommer du straks meget langt væk fra den

nosslo15
Indlæg: 1018
Tilmeldt: man sep 18, 2017 1:41 pm
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 150 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af nosslo15 »

EasyBuddhist skrev:
man okt 04, 2021 10:24 pm
Antimadridista skrev:
man okt 04, 2021 8:04 pm
Dytrax skrev:
man okt 04, 2021 7:27 pm
💥 Coutinho is coming off a serious injury but the most expensive signing in Barça's history continues to disappoint.

💥 Coutinho will definitely have more chances but in 6 games so far: 0 goal, 0 assist, 0 chance created, only 3 dribbles and 43 lost balls.

[Diario Sport]
Han er komplet færdig og har været det siden 18-19. Giv ham væk (ingen vil selvfølgelig ha ham..) og lad hvem som helst spille i stedet..
Enig. Han er et fremmedlegeme hos Barca. Han har ingen fornemmelse for hans medspillere og for holdet. Hans positionering er elendig og presspillet er en by i Rusland for ham.
Jeg ved godt, at han ikke har været god, men der har faktisk været en lille udvikling fra hans første kamp og så til den sidste, han er blevet et my bedre og hvis han nu skulle være så heldig at score i en af de næste kampe, så kunne han måske også få lidt selvtillid. :roll:

Når Koeman alligevel ikke vil bruge Puig, så kan vi ligeså godt give Coutinho nogle flere chancer, det er lang tid siden at han har spillet fast, et par år i hvert fald. Pedri er også ude. Hvis ikke, så kunne vi spille med Gavi på offensiv midt sammen med Jong, Nico og Busi. Og så Depay og Fati fremme. 4-4-2? Vi kunne selvfølgelig også spille med Demir, Fati og Depay - med Fati i midten, Depay er bedst på venstre side og så Jong , Gavi og Busi - med Busi som cm - og Jong som dm?

Antimadridista
Indlæg: 9175
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 913 gange
Blevet takket: 938 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Antimadridista »

nosslo15 skrev:
tirs okt 05, 2021 8:22 am
EasyBuddhist skrev:
man okt 04, 2021 10:24 pm
Antimadridista skrev:
man okt 04, 2021 8:04 pm
Dytrax skrev:
man okt 04, 2021 7:27 pm
💥 Coutinho is coming off a serious injury but the most expensive signing in Barça's history continues to disappoint.

💥 Coutinho will definitely have more chances but in 6 games so far: 0 goal, 0 assist, 0 chance created, only 3 dribbles and 43 lost balls.

[Diario Sport]
Han er komplet færdig og har været det siden 18-19. Giv ham væk (ingen vil selvfølgelig ha ham..) og lad hvem som helst spille i stedet..
Enig. Han er et fremmedlegeme hos Barca. Han har ingen fornemmelse for hans medspillere og for holdet. Hans positionering er elendig og presspillet er en by i Rusland for ham.
Jeg ved godt, at han ikke har været god, men der har faktisk været en lille udvikling fra hans første kamp og så til den sidste, han er blevet et my bedre og hvis han nu skulle være så heldig at score i en af de næste kampe, så kunne han måske også få lidt selvtillid. :roll:

Når Koeman alligevel ikke vil bruge Puig, så kan vi ligeså godt give Coutinho nogle flere chancer, det er lang tid siden at han har spillet fast, et par år i hvert fald. Pedri er også ude. Hvis ikke, så kunne vi spille med Gavi på offensiv midt sammen med Jong, Nico og Busi. Og så Depay og Fati fremme. 4-4-2? Vi kunne selvfølgelig også spille med Demir, Fati og Depay - med Fati i midten, Depay er bedst på venstre side og så Jong , Gavi og Busi - med Busi som cm - og Jong som dm?
Alt stritter på mig når jeg ser Cou på banen. Griez var et drømmebekendtskab i sammenligning! Sæt ham ud til Umtiti. Ser hellere Lenglet på Off midt.

Ba sai luo na
Indlæg: 287
Tilmeldt: søn jan 14, 2018 2:26 am
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 45 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Ba sai luo na »

Ja , hvordan kunne det ende så galt

Fra PRL bedste til absolut bunden af top eliten.
En spiller I 1 Mia + kategorien skulle man tro var på et niveau med en hvis garanti for de aldrig ville falde helt igennem - men Coutinho virker uden vilje, gejst og talent. Det er så sørgeligt som det kan blive.

Ved ærlig talt ikke om han skal have flere chancer. Brug ham som aflastning spiller til de kampe vi føre med en 2-3 mål og noget Copa. Læste en artikel at Liverpool ikke skal have penge ved 100 kampe... I så fald kan han få nogle minutter hist og her og starte fra bunden af som alle andre som har ikke har vist noget på 1.holdet. Så må vi se hvad fremtiden bringer

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 12 gæster