Philippe "Coutinho" Correia

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af zqa »

Robertos offensive egenskaber på backen er stærkt overvurderet imo. Men nok om det og de to.
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Han er I top 10 i la liga med assists. Han har ligeså mange som alba. Dog med færre minutter.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Jesni »

emo skrev:Semedo skal bruges meget meget mere og vises mere tillid, og vi vil alle gerne se Roberto på midten og ikke på backen, for hans defensive mangler ses også når han spiller den plads.
Semedo skal bare have tiden. Vi har set det så mange gange, at nogle spillere lige skal falde ind i systemet. Roberto skal ikke spille back, for det er ikke hans spidskompetence.

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af DeanCassady »

Jeg er ikke enig i, at Roberto er langt bedre end Semedo offensivt. Den radikale forskel er, at Roberto tydeligvis er langt mere tryg på holdet, og derved falder bedre ind i spillet. Semedo skal have noget mere mod, for han har masser at byde på.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Semedo går jo ikke over midten? Og når man laver 6 assists så er man sgu god offensivt.

Men ja selvfølgelig skal han have mere tid. Har ikke sagt andet. Jeg synes bare virkelig ikke at det er et godt tegn at han er så passiv offensivt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af DeanCassady »

At han ikke går over midten, er decideret løgn. For det gør han. Hans problem er, at han endnu ikke har fundet sin rolle på holdet, hvilket Valverde også må tage på sin kappe. Semedo kommer hurtigt til at fremstå passiv og tøvende, når han tydeligvis ikke er faldet til endnu. Det er dog forståeligt, eftersom vores højreside har været noget af en rodebunke denne sæson. Semedo er ny og Roberto har spillet på førsteholdet i en del sæsoner efterhånden, så de har vidt forskellige udgangspunkter.

Jeg betvivler dog på ingen måde Robertos offensive kvaliteter.
Robert Zimmerman

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af DeanCassady »

Og for til slut lige at citere dig selv:
Piquénbauer skrev:Semedo er et bæst. Han kunne godt være denne sæsons "umtiti". Og når han kommer ind i spillet så vil han også deltage mere offensivt.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Rodebunke? Vi har en fast starter og en reserve. Præcis som med alba og digne. Jeg kan ikke se hvad der er forvirrende ved det. Problemet for semedo er at han ikke griber chancen. Tværtimod er det som om han bliver dårligere. Messi burde feks ikke fortælle ham hvornår han skal gå frem i banen. Ikke efter et halvt år og flere kampe.

Men ok det var måske en overdrivelse at han ikke går med over midten men som du skriver så er han passiv. Om det så er fordi han ikke kender holdet osv skal jeg ikke kunne sige. Jeg synes dog det bliver værre.

I det store hele kan jeg bare ikke se hvorfor der skal være så meget snak om semedo. Folk burde i stedet være glade for at Roberto gør det rigtig godt. Endelig har man fundet en rolle til ham og han udvikler sig på pladsen.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

DeanCassady skrev:Og for til slut lige at citere dig selv:
Piquénbauer skrev:Semedo er et bæst. Han kunne godt være denne sæsons "umtiti". Og når han kommer ind i spillet så vil han også deltage mere offensivt.
Men det har han ikke gjort. Det er jo det der er min pointe. Han er blevet dårligere og overhalet fuldstændig af Roberto.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Semedo går jo ikke over midten? Og når man laver 6 assists så er man sgu god offensivt.

Men ja selvfølgelig skal han have mere tid. Har ikke sagt andet. Jeg synes bare virkelig ikke at det er et godt tegn at han er så passiv offensivt.
Jeg tror umiddelbart ikke at Valvede holder fast i vores 4-4-2, selvom resultaterne har været gode i lang tid. Mon ikke vi får et andet system, når han har Dembele tilbage, og så tænker jeg, at Semedo i højere grad får sin rolle veldefineret og begynder at vise, hvad han kan. For han er god offensivt - vi har set det.

DeanCassady
Indlæg: 1590
Tilmeldt: tirs sep 30, 2014 9:50 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 218 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af DeanCassady »

Piquénbauer skrev:Rodebunke? Vi har en fast starter og en reserve. Præcis som med alba og digne. Jeg kan ikke se hvad der er forvirrende ved det. Problemet for semedo er at han ikke griber chancen. Tværtimod er det som om han bliver dårligere. Messi burde feks ikke fortælle ham hvornår han skal gå frem i banen. Ikke efter et halvt år og flere kampe.

Men ok det var måske en overdrivelse at han ikke går med over midten men som du skriver så er han passiv. Om det så er fordi han ikke kender holdet osv skal jeg ikke kunne sige. Jeg synes dog det bliver værre.

I det store hele kan jeg bare ikke se hvorfor der skal være så meget snak om semedo. Folk burde i stedet være glade for at Roberto gør det rigtig godt. Endelig har man fundet en rolle til ham og han udvikler sig på pladsen.
Højresiden har været præget af en del usikkerheder. Dembélé blev hurtigt skadet, Valverde vidste tydeligvis ikke hvem, han foretrak på backen indtil et godt stykke inde i sæsonen. Semedo gik fra starter til at skulle dele spilletid med Vidal, skønt ingen for alvor troede på, at sidstnævnte havde niveauet til positionen.

Han er ikke kommet ordentlig ind på holdet. Han skal nok vise niveauet, såfremt han får noget tillid.
Robert Zimmerman

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Vi må se. Han skal imo løfte sit niveau en del før han kan true Roberto. Og jeg er sgu i tvivl om han kan det.

Men jeg håber det. Jo flere gode spillere jo bedre.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:Vi må se. Han skal imo løfte sit niveau en del før han kan true Roberto. Og jeg er sgu i tvivl om han kan det.

Men jeg håber det. Jo flere gode spillere jo bedre.
Hvordan kan det være, at du er så utålmodig med Semedo, men Bravo/Ter Stegen gik du gerne på kompromis med resultater, for at vise Ter Stegen tillid?

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Bager »

Det er sjovt som meningen omkring Semedo blæser frem og tilbage herinde: først det overraskelse og forbavselse over hvor god han startede ud, og nu - efter han har været lidt ude i kulden efter enkelte middelgode præstationer - er han pludselig en ret jævn spiller.

Jeg synes han er en god spiller som jeg tror bliver verdensklasse for os på højre back. Roberto så jeg gerne spille på midtbanen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 14 - Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:
Piquénbauer skrev:Vi må se. Han skal imo løfte sit niveau en del før han kan true Roberto. Og jeg er sgu i tvivl om han kan det.

Men jeg håber det. Jo flere gode spillere jo bedre.
Hvordan kan det være, at du er så utålmodig med Semedo, men Bravo/Ter Stegen gik du gerne på kompromis med resultater, for at vise Ter Stegen tillid?
MAtS var/er unik i forhold til måden vi spiller på. Det mener jeg ikke semedo er.

Og jeg mener ikke jeg er utålmodig. Siger hverken at han skal sælges eller ikke skal spilles. Jeg siger bare at jeg har set nogle ting der gør mig bekymret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 11 gæster