Philippe "Coutinho" Correia

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Du får det til at lyde som om 10 mio pund i lidt? Det er det vi giver for Mina.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Han ser glad ud ;-)

Det bliver spændende at se hvilket nummer han får. Ingen tvivl om at man har lyst til at tage nummer 7 fra arda men det gør man vel ikke?

Ellers ender han med 24. Lidt kedeligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
phpBB [video]


Han ser glad ud ;-)

Det bliver spændende at se hvilket nummer han får. Ingen tvivl om at man har lyst til at tage nummer 7 fra arda men det gør man vel ikke?

Ellers ender han med 24. Lidt kedeligt.
Ethvert menneske ville sgu da blive glad for at bytte byen Liverpool ud med Barca som by. No wonder, at han flasher sine nye tænder så stort. Jeg havde fandme løbet nøgen rundt i Barcelona, hvis jeg var ham.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

whidgee skrev:Jeg læste at det er en sign-on bonus han har givet afkald på, men at han ved en senere forlængelse eller gennem Nike vil blive kompenseret. Det har nok noget at gøre med hvad Barca har budgetteret med og hvad ledelsen har godkendt af maks beløb.
Det giver også god mening. Så det må enten være en loyalitetsbnous eller en sign-on-fee han har givet afkald på. Det andet lyder simpelthen for mærkeligt i mine ører, at en spiller selv punger ud for et skifte.

@Piquenbauer. Ja, 10 millioner pund i den kaliber er fandme små penge. Det lyder i hvert fald småligt, hvis Barcelona ikke vil blive 130 mio. pund, men kun 120 mio. pund for at få Coutinho. Altså alene det, at ma nhenter ham i en januar-vindue lyder lidt desperat. Så tvivler ganske enkelt på, at Coutinho selv har punget noget som helst ud. Nok snarere givet afkald på det.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Det er Daily Mail, der melder det, som fik adgang bag kulissen i de sidste par dage til Coutinhos handel.
FSG asked Barcelona if they could loan Philippe Coutinho back to Liverpool for the rest of the season, according to @MailSport
Til dem, der ikke ved, hvem FSG er, så er det den ejergruppe, som ejer Liverpool.

Ja da, Liverpool. I får da lige vores 142 mio. pund investering tilbage i jeres favn, hvor han måske kan risikere at få sig en slem skade i jeres varetægt.

Dog fik Daily Mail adgang bag kulissen her i sidste par dage med Coutinhos handel, så læs endelig denne artikel. Den giver indsigt i, hvad Coutinho foretog sig.

http://www.dailymail.co.uk/sport/footba ... Barca.html
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af A$AP »

Well efter hans medical i dag, er det blevet offentliggjort, at han har en muskelskade og der går 20 dage inden han kan spille.

emo
Indlæg: 17780
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af emo »

Jamen skønt, skønt, skønt!

Muskelskader, mmm, det kan vi lide.

Vi vidste godt at der var noget, men hvem fanden kan vente til slut januar/start februar? Jeg kan ikke!

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Tello
Indlæg: 7701
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Tello »

Haha! Ses til Februar, kære Coutinho.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Jesni »

A$AP skrev:Well efter hans medical i dag, er det blevet offentliggjort, at han har en muskelskade og der går 20 dage inden han kan spille.
Jeg glæder mig til at høre MessiPogbas rage.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2586 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Drake »

A$AP skrev:Well efter hans medical i dag, er det blevet offentliggjort, at han har en muskelskade og der går 20 dage inden han kan spille.
Det manglede da også bare, så han har endnu mindre tid til at vende sig til spillestilen og holdkameratertene, så vi kan få det bedste ud af ham fra starten af til næste sæson, som må være en af grundene til at vi hentede ham her i Januar i stedet for til sommer. :mad: :sørgelig:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Jesni skrev:
A$AP skrev:Well efter hans medical i dag, er det blevet offentliggjort, at han har en muskelskade og der går 20 dage inden han kan spille.
Jeg glæder mig til at høre MessiPogbas rage.
Jeg callede den (næsten).
MessiPogba skrev:Caller den lige. Han bliver ramt af Dembele-forbandelsen. Forbandelsen, der rammer spillere over 100 mio. euro i Barca.

Han spiller tre kampe og får en skade, hvor han er ude i 4 måneder.
Så intet rage herfra, da jeg blot forventede det!
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af JonasV »

Jeg tænker at det naturligvis er et skalkeskjul, så det tager lidt af presset af ham i forhold til at jonglere til hans præsentation. Der er jo kommet øget fokus på det element.

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Kubala »

Demb er i hvert fald blevet legende, hvad det angår, altså jonglering foran de fremmødte fans.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af MessiPogba »

Kubala skrev:Demb er i hvert fald blevet legende, hvad det angår, altså jonglering foran de fremmødte fans.
Demb har intet på legenden over dem alle i Theo. Hold da op en præsentation han havde sig.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Kubala
Indlæg: 10061
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 108 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Kubala »

MessiPogba skrev:
Kubala skrev:Demb er i hvert fald blevet legende, hvad det angår, altså jonglering foran de fremmødte fans.
Demb har intet på legenden over dem alle i Theo. Hold da op en præsentation han havde sig.
Theos var ikke så fantastisk som Dembs. Demb er stadig legenden, hvis du spørger mig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster