Philippe "Coutinho" Correia

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

AIS Salad
Indlæg: 8
Tilmeldt: tirs maj 05, 2015 2:39 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af AIS Salad »

kiggede rundt i forumet, men kunne ikke finde ham nogen steder. anyway, jeg synes han skal have sin egen tråd.
Han er blot 22 år gammel, og præsenteret rigtig godt mod de store hold han har spiller imod, jeg synes han kan udvikler sig til være en af de bedst spillere i verden. i mine øjner kan han være en værdig erstatning for iniesta på længere sigt, da han sagtens kan spille på den samme position som iniesta(eller ihvertfald kan omskoles til)
Er jeg den eneste, der drømmer om se ham i barca trøje?

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Skydefinten »

Jeg drømmer om at se alle Liverpools spillere i en Barca-trøje!

Han kunne være en spændende spiller. Sin alder taler for.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Michman »

Jeg tror han kan blive rigtig god. Håber Barca følger ham ihvertfald.. Lad os se hvad der sker..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af A$AP »

Jeg kan virkelig godt lide Coutinho, jeg elsker hans flair og boldomgang. Og så har han virkelig også gjort langskud til en del af sit spil, som jeg også kan lide. Og efter Isco, så er Coutinho den næste vi skulle have gået efter. Altså, som erstatning for Thiago.

Men jeg synes også bare at han minder rigtig meget om Rafinha, Rafinha og Coutinho er vel begge to lige offensive i deres spil, og har også begge to en spillestil der minder om hinanden, Coutinho er bare bedre imo, ved bare ikke hvorvidt om han kan begå sig på den centrale midtbane.. Jeg ville dog ikke være imod et eventuelt Coutinho køb, tværtimod.

AIS Salad
Indlæg: 8
Tilmeldt: tirs maj 05, 2015 2:39 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af AIS Salad »

A$AP skrev:Jeg kan virkelig godt lide Coutinho, jeg elsker hans flair og boldomgang. Og så har han virkelig også gjort langskud til en del af sit spil, som jeg også kan lide. Og efter Isco, så er Coutinho den næste vi skulle have gået efter. Altså, som erstatning for Thiago.

Men jeg synes også bare at han minder rigtig meget om Rafinha, Rafinha og Coutinho er vel begge to lige offensive i deres spil, og har også begge to en spillestil der minder om hinanden, Coutinho er bare bedre imo, ved bare ikke hvorvidt om han kan begå sig på den centrale midtbane.. Jeg ville dog ikke være imod et eventuelt Coutinho køb, tværtimod.
Jeg er enig med dig. jeg ville prioriterer isco før coutunho, men siden han spiller for real madrid, tror jeg næppe de vil sælge til os. Og det med, om han kan begå sig på den centrale midbanen, tror jeg ikke ville være et problem. han er typen, der hurtigt kan væne sig til ny position imo.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

AIS Salad skrev:
A$AP skrev:Jeg kan virkelig godt lide Coutinho, jeg elsker hans flair og boldomgang. Og så har han virkelig også gjort langskud til en del af sit spil, som jeg også kan lide. Og efter Isco, så er Coutinho den næste vi skulle have gået efter. Altså, som erstatning for Thiago.

Men jeg synes også bare at han minder rigtig meget om Rafinha, Rafinha og Coutinho er vel begge to lige offensive i deres spil, og har også begge to en spillestil der minder om hinanden, Coutinho er bare bedre imo, ved bare ikke hvorvidt om han kan begå sig på den centrale midtbane.. Jeg ville dog ikke være imod et eventuelt Coutinho køb, tværtimod.
Jeg er enig med dig. jeg ville prioriterer isco før coutunho, men siden han spiller for real madrid, tror jeg næppe de vil sælge til os. Og det med, om han kan begå sig på den centrale midbanen, tror jeg ikke ville være et problem. han er typen, der hurtigt kan væne sig til ny position imo.
Men jeg ser Mohammed Salah og Xherdan Shaqiri - som bedre end Coutinho... De skal alle omskoles for at spille Ini's plads alligevel.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Blaugrana92 »

Salah er en one trick pony! Han var god i de første 5-6 kampe i Fiorentina, men så var han ligesom også læst. Som en egyptisk Gervinho.

Sendt fra min A0001 med Tapatalk

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af A$AP »

Ser også klart Coutinho som den bedste af de tre, og fik vi ham, så ville jeg heller ikke savne nogen Isco på vores hold, overhovedet.

Men som sagt, så synes jeg også at Rafinha skal have noget tid til rigtigt at udfolde sig, rigtig meget spilletid til ham, jeg tror at han har rigtig meget potentiale, jeg ser ham sagtens blive vores Coutinho, Isco, Thiago, en som kan spille Iniestas plads.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Michman »

Jeg drømmer om ham i en Barca trøje, synes han er så vild en spiller..!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Jønde »

Coutinho er en spændende spiller, ingen tvivl om det. Jeg ser ham ikke som en ny iniesta, syntres slet ikke han virker spil inteligent nok. Altså en ting er flair, teknik osv, men hvis man skal lykkes på iniestas plads så skal man først og fremmest være hamrende spil inteligent, og som sagt så syntes jeg at coutinho falder igennem på det parameter. I øvrigt ser jeg det samme issue omkring isco. Salah og shaqiri er milevidt fra et niveau vi kan bruge til noget i min optik. Som blau også siger er salah en one trick pony og i øvrigt et trick som ikke rigtig passer ind i vores spillestil. Shaqiri er alt for svingende og i øvrigt ret åbenlyst en taktisk analfabet.
Skulle vi handle ind til midtbanen ser jeg stort set kun pogba og veratti som gode løsninger, kan vi ikke få en af dem, så bør vi vente.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5421
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 568 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jønde skrev:Coutinho er en spændende spiller, ingen tvivl om det. Jeg ser ham ikke som en ny iniesta, syntres slet ikke han virker spil inteligent nok. Altså en ting er flair, teknik osv, men hvis man skal lykkes på iniestas plads så skal man først og fremmest være hamrende spil inteligent, og som sagt så syntes jeg at coutinho falder igennem på det parameter. I øvrigt ser jeg det samme issue omkring isco. Salah og shaqiri er milevidt fra et niveau vi kan bruge til noget i min optik. Som blau også siger er salah en one trick pony og i øvrigt et trick som ikke rigtig passer ind i vores spillestil. Shaqiri er alt for svingende og i øvrigt ret åbenlyst en taktisk analfabet.
Skulle vi handle ind til midtbanen ser jeg stort set kun pogba og veratti som gode løsninger, kan vi ikke få en af dem, så bør vi vente.

Ej, jeg vil mene at vores good 'ol Thiago ville være den bedste erstatning på Ini's plads...
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Michman »

Please køb ham.. Neymar vil elske det og han er fucking fantaktisk.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Der er overhovedet ikke plads til ham. Vi har rafinha, Denis og Gomes. Udover dem er der alena og samper.

Desuden er han imo mere kant end cm.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:Der er overhovedet ikke plads til ham. Vi har rafinha, Denis og Gomes. Udover dem er der alena og samper.

Desuden er han imo mere kant end cm.
Så må Gomes ud.. Han er lort alligevel.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Philippe "Coutinho" Correia

Indlæg af Piquénbauer »

Når man tænker på hvor meget du støtter andre spillere så er det godt nok vildt at du har dømt gomes som lort efter 10 kampe.

Gomes skal ingen steder. Han er et kæmpe talent og skal ikke smides væk.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster