Ivan Rakitić

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Rakitic is the midfielder with most goals (7) for Barcelona so far this season #fcblive [via @pedritonumeros]

maba
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons feb 27, 2013 9:29 am
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 17 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af maba »

Jeg synes virkelig Raki skal have ros for hans sæson. Han har haft perioder hvor det ikke har været i top, men hvor har han da præsteret i de store kampe. Sikke en kamp han spillede mod B.M. Ham og Alves vandt simpelthen så mange bolde i genpresset.
set over hele sæsonen havde vi lucio ikke haft lige så meget succes uden ham. XAVI, INI og BUSI minder for meget om hinanden. Han er ikke lige så bold sikker som de andre drenge på midten men løber mange flere KM, vinder flere bolde og så er han skud farlig. Synes også at han prøve at ligge den sidste aflevering i stedet for bare at spille sidelæns som tendensen var sidste sæson.
Der findes bedre midtbane spillere i Europa, men de koster 300-500 mil. Synes vi er ok dækket ind:
Rafinha/xavi for INI
MASH for BUSI
Sergi roberto for Rakitic
i hvert fald til pokal kampe og mod bund hold i ligaen. Xavi er nok væk næste sæson trods han er lækker at smide ind og fordele bolde.

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Culé »

Jeg synes også at Rakitic har været god for os i denne sæson. Han er måske mere en slider end vi har været vant til at spille med på midten, men han har samtidig også teknik og overblik og har passet godt ind synes jeg. Virkelig en dejlig handel, ikke mindst fordi man elsker folk der viser at de giver alt. :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Visca El Barca »

Enig Culé. Jeg har nogengange tænkt, at folk herinde har været ekstrem hårde ved ham. Han har helt sikkert haft nogle kampe, hvor han er faldet ud og været anonym, men hvem har ikke haft det?

Overordnet set har han dog været rigtig god, han bliver kun bedre tror jeg. Fantastisk spiller, fantastisk arbejdsvilje, fantastisk overblik. Jeg kan rigtig godt lide den gode Ivan.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Norbit »

Jeg skal bare svine ham til lidt oftere, så skal han nok spille godt. Han fik en sviner = scorede i weekenden. Jeg ville ikke have han startede mod Bayern = han var en af banens bedste.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Egzon skrev:Jeg skal bare svine ham til lidt oftere, så skal han nok spille godt. Han fik en sviner = scorede i weekenden. Jeg ville ikke have han startede mod Bayern = han var en af banens bedste.
Prøv at svin Douglas til! ;-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Blaugrana92 »

Eller Messi. Tænk hvor vild han så bliver.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20100
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Blaugrana92 skrev:Eller Messi. Tænk hvor vild han så bliver.
Jeg er bange for at det går den modsatte vej, for jeg kan næsten ikke forestille mig at han kan blive vildere, så ville mit hoved simpelthen eksplodere.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af kklaus »

Rakitic: "Teammates said they'll cut my hair off if we win the CL. My wife said she'd then first kill me and then the one who did it" [catr]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Kvoller »

kklaus skrev:
Rakitic: "Teammates said they'll cut my hair off if we win the CL. My wife said she'd then first kill me and then the one who did it" [catr]
RIP Rakitic og Pique.

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Mkj 77 »

Kvoller skrev:
kklaus skrev:
Rakitic: "Teammates said they'll cut my hair off if we win the CL. My wife said she'd then first kill me and then the one who did it" [catr]
RIP Rakitic og Pique.
pique kan ikke både holde og klippe- mon ikke masch og alves ryger med...
det kunne jeg snildt forestille mig;)

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Michman »

Nu siger jeg noget som folk måske vil være uenige i.. Jeg vil ikke bytte Rakitić tilbage for Fabregas..! Rakitić har tilføjet vores spil noget som Cesc aldrig vil kunne give os. Ved ikke om folk er uenige eller enige. Men jeg synes Cesc var god i starten af hver sæson også faldt han ellers bare i niveau.. Der synes jeg forskellen er på Cesc og Rakitić.. Det er min mening..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Bager »

Jeg tror da, at de fleste er enige med dig. Det er da min formodning. Det er ihvertfald min mening. I 2011 vinder vi CL. Samme sommer kommer Cesc. I sommeren 2014 sælger vi Cesc efter skuffende præstationer. Vi henter Rakitic i stedet og vinder El Triplete. Der er selvf mange flere ting i det, men kan ikke se hvordan man kan være utilfreds når man tænker på hvor stærke vi er pt.
Visca el Barca

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Daluigi »

Michman skrev:Nu siger jeg noget som folk måske vil være uenige i.. Jeg vil ikke bytte Rakitić tilbage for Fabregas..! Rakitić har tilføjet vores spil noget som Cesc aldrig vil kunne give os. Ved ikke om folk er uenige eller enige. Men jeg synes Cesc var god i starten af hver sæson også faldt han ellers bare i niveau.. Der synes jeg forskellen er på Cesc og Rakitić.. Det er min mening..
Selvfølgelig er jeg enig. Jeg har lige fra starten elsket dette køb, og han har i det store hele været fantastisk for os.

Den våde hund sætter os i gang i går med sin scoring. Nu ryger håret utvivlsomt :razz:
Forumlegende

theKing1988
Indlæg: 393
Tilmeldt: lør jun 07, 2014 5:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 60 gange
Blevet takket: 4 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af theKing1988 »

Jeg kan næsten ikke forestille mig ham uden hår :eek:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 19 gæster