Adama Traoré

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af zqa »

Men hvad skal vi reelt gøre? Vi har jo noget af et luksusproblem på angrebspladserne, og starter selvfølgelig med de tre bedste. Så har vi stadig Pedro. Munir. Sandro. Masserer af spillere der byder sig til.
#jesuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af A$AP »

Liverpool representatives have travelled to Barcelona this morning to ask for a loan of Barcelona B winger Adama (19). [rac1]
Det ville vel være okay med et lån, omstændighederne taget i betragtning.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Piquénbauer »

Det ville være fint nok men ved ikke lige hvor meget spilletid han ville få. Vi burde udleje ham til rayo eller et andet spansk midterhold.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Drake »

Jeg ville flytte Adama op på A holdet, og låne Munir og Sandro ud. Jeg ser et meget større potentiale i ham frem for de to andre.

Men hvis det ikke sker, så skal han i hvert fald lejes ud til en klub hvor han kan få fast spilletid. Ikke sælges!

Men det lader til at LE slet ikke tror på ham, og Grimaldo for det sags skyld :sørgelig:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20098
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af FCBarcelonaChr »

English club Southampton have contacted Barcelona B winger Adama (19) ahead of a possible transfer move this summer. [via metro]

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 628 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af kklaus »

Barcelona B winger Adama (19) could today travel to England to undergo medical tests at Liverpool. Clubs to announce deal. [sport]
Giv mig min sko tilbage, røv!

gygfo

Re: Adama Traoré

Indlæg af gygfo »

Der har bare at være en tilbagekøbsoption!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Piquénbauer »

B winger Adama (19) travelled this afternoon to England for medical tests at Liverpool. Not yet clear if it'll be loan or permanent. [sport]
Jeg krydser alt for at pool ikke har betalt hans frikøbs for så har vi ikke fået en tilbagekøbs med i handlen. Lad det enten være et lån eller et køb med tilbagekøbs!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af A$AP »

Adama had 243 successful dribbles last season. More than Hazard (180) and Messi (174).

"Just" Liga Adelante, but impressive, nonetheless.
Jeg kan godt forstå at han smutter, bliver han så er han udset til at spille for Barca B i den tredjebedste spanske række, under inkompetente folk, når en klub som Liverpool så kommer og melder interesse, så må det godt nok være svært ikke at lade sig friste. Får han nok med spilletid, så er jeg sikker på at han vil tage PL med storm.

Jeg er bare bange for at han er den første af mange. Men fuck det, vi køber bare, nyt nyt nyt.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af zqa »

Ja, kunne vi bare have 22 mand på banen samtidig.
#jesuisSheep

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Skydefinten »

Man forstår ham jo godt. Altså måske ikke lige L'Pool:)

Ingen tilbagekøb? Det er virkeligt ærgerligt.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Piquénbauer »

Lad os håbe at ledelsen måske går med til en handel under frikøbs så man kan indført en tilbagekøbs.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Piquénbauer »

B winger Adama has permission from club to skip training while he's in England for talks with Stoke City, Aston Villa and Liverpool. [md]

B winger Adama (18) will in the coming two days visit Stoke, Liverpool and Aston Villa. Barcelona want to sell with a buy-back option. [md]
Det har jeg ikke så meget imod. Han kommer ikke på førsteholdet (han mangler stadig en del) og tredje div er for lavt niveau. Med sådan en handel så har den købende klub også en større interesse i at lade ham spille.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

gygfo

Re: Adama Traoré

Indlæg af gygfo »

Piquénbauer skrev:
B winger Adama has permission from club to skip training while he's in England for talks with Stoke City, Aston Villa and Liverpool. [md]

B winger Adama (18) will in the coming two days visit Stoke, Liverpool and Aston Villa. Barcelona want to sell with a buy-back option. [md]
Det har jeg ikke så meget imod. Han kommer ikke på førsteholdet (han mangler stadig en del) og tredje div er for lavt niveau. Med sådan en handel så har den købende klub også en større interesse i at lade ham spille.
Det passer mig også fint. Så længe der er en tilbagekøbsoption.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af OliverDK »

Græder bare mig selv i søvn.
Barcelona B winger Adama (19) is on the verge of signing for Liverpool, after medical tests. Clubs still have to close a deal. [rac1]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster