Adama Traoré

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Mkj 77 »

Piquénbauer skrev:Fuck.
Det kan vel næsten ikke undre...

Man er fandme ved at forvandle Barca til real.
Køb køb og atter køb -sælg alle talenter og luk masia.

Fuck nu af hvor er jeg røv træt af den udvikling

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis det er med en buy-back så er handlen helt fin imo. Men ja som ASAP kommer ind på så er det største problem adamas afleveringer og spilintelligens. Om det kommer ved at spille for os eller bare at få noget rutine skal jeg ikke kunne sige men det er hans helt store problem.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Bløddyret »

The Telegraph rapportere at Adama til Aston Villa formentlig lukkes inden for 24 timer. Prisen skulle ligge på 7M pund. Jeg ved ikke hvilke af de engelske aviser der er troværdige, og hvilke der ikke er. Men de Villa forummer jeg følger, der virker Telegraph til at være et af dem man vægter højt.
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona sources confirm transfer of B winger Adama to Aston Villa could be announced in coming hours. 10+2M fee, buy-back included. [md]
Fint med mig. Villa vil have en interesse i at spille ham meget da de ejer ham og vi kan så hente ham tilbage hvis han bliver god nok. Det jeg er mest nervøs er hans spilintelligens og den ved jeg sgu aldrig om han får.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Adama Traoré

Indlæg af Culé »

Piquénbauer skrev:
Barcelona sources confirm transfer of B winger Adama to Aston Villa could be announced in coming hours. 10+2M fee, buy-back included. [md]
Fint med mig. Villa vil have en interesse i at spille ham meget da de ejer ham og vi kan så hente ham tilbage hvis han bliver god nok. Det jeg er mest nervøs er hans spilintelligens og den ved jeg sgu aldrig om han får.
Meget enig, er også godt tilfreds med sådan en handel hvis/når det nu ikke ku blive på førsteholdet. Det kommer dog selvfølgelig også lidt an på hvor meget tilbagekøbsklausulen lyder på.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af kklaus »

Official: Barcelona announce transfer of B winger Adama (19) to Aston Villa for 10+2M, buy-back option until 2018 and first option included
Så er den officiel.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Piquénbauer »

Lyder som en rigtig fin handel faktisk!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Tolquhon »

Jeg kan da i det mindste glæde mig over, at jeg var på Camp Nou, da han fik sin La Liga debut. Og så har jeg omsider en grund til at se nogle PL-kampe, nu hvor jeg alligevel betaler for lortet...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20102
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Glæder mig til at følge ham i Premier League, når det nu ikke kan være anderledes. Forhåbenligt får han massere af spilletid!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Piquénbauer »

Forhåbenligt får han massere af spilletid!
Det kunne tænkes at han får mere spilletid nu hvor villa faktisk ejer ham! På den måde kan jeg bedre lide en handel som denne fremfor et lejeophold.

Nu må vi så håbe at adama udvikler sig til lidt mere end en "kig ned i jorden og angrib" kant.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Kvoller »

Det er fint nok synes jeg, egentlig også en ok pris. Der må vel være en grund til at der slet ikke er blevet satset på ham. Glæder mig til at se ham i PL. Hvad mon buy-back ligger på?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af Piquénbauer »

Kan det ikke tænkes at den er nogle mio over. Så en 15-18 måske?

Jeg tror simpelthen at adama er for meget kant pt. Udfordre og indlæg. Det passer ikke rigtigt til os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Adama Traoré

Indlæg af Bager »

Synes det er positivt at man sælger med en købsoption frem for at udleje som man har brugt meget de senere år. Villa får mere ejerskab over ham i og med at de får flere penge hvis han slår igennem, og vi skal købe ham tilbage. Dette har sikkert en befordrende effekt på hans spilletid. Omvendt koster det mere for os hvis han slår igennem og han skal købes hjem, men det er peanuts i forhold til hvis han bliver god. Og hvis han ikke slår igennem, har vi fået et (meget) pænt beløb for ham frem for at vi måske betaler hans løn og hans kontrakt blot løber ud.
Visca el Barca

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af A$AP »

Det er vel noget af de mest optimale, som vi kunne få ud af situationen. Jeg håber at han får en nogenlunde vigtig rolle i Aston Villa, og nu ved jeg ikke hvordan de rigtigt spiller fodbold i år, de har solgt deres to bedste spillere i Benteke og Delph, så hvordan de vil spille, det ved jeg ikke. Jeg håber bare at det er lidt ala Barca.

Vi skal altså også forvente lidt af Adama, selvom han kun er 19 år, så håber jeg også at vi kommer til at se nogle af de ting han viste for B-holdet, og viser hvorfor at der er så store forventninger til ham. Jeg ved dog at jeg helt klart skal se så mange Villa kampe, som muligt nu hvor han er med.

kklaus
Indlæg: 9705
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 629 gange
Blevet takket: 1270 gange

Re: Adama Traoré

Indlæg af kklaus »

Oriol Doménech:
Quan dic que l'opció de recompra per Adama costa entre 3 i 5 milions, és perquè l'Aston Villa estava disposat a pagar els 15 de la clausula
Diana Kristinne:
Villa was willing to pay his 15M clause, but we negotiated in order to get buybacks. Those would be 18-20M, I guess. https://t.co/TZvJiKx7pP
Edit:
What Oriol Domenech meant: If Barça wouldn't have wanted the buyback Villa would have paid 15M. [1/2]

But they did, which lowered the price, so the buyback has cost Barça 5M, which could turn into 3M if the variables are paid. [2/2]
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 5 gæster