1 - Marc-André ter Stegen

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2810
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af whidgee »

Vi skal på ingen måde af med Ter Stegen. Han er den bedste målmand til os både nu og de kommende år

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Michman »

God fornøjelse med at hente ham.. Som om vi sælger..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Skydefinten »

Michman skrev:God fornøjelse med at hente ham.. Som om vi sælger..
Nu er det jo Barca. Man burde altid være nervøs.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Ter Stegen stopped 85.71% of shots in the 630 minutes that he has played.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:
Ter Stegen stopped 85.71% of shots in the 630 minutes that he has played.
Forhåbentligt er dette året, hvor han tager et stort skridt og går fra at være en middelmådig målmand med fremragende teknik til at være en fremragende målmand.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Det er allerede sket.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Storken »

Ter Stegen har gjort det fint i denne sæson. Jeg har i hvert fald ikke lagt mærke til ham på en negativ måde.

Han opbygger langsomt den tryghed, som der bør være ved en målmand. Det har været hans største mangel i min bog.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg synes allerede det startede ved årsskiftet. Det virkede imo lidt som om det gik op for ham at han var starter og derfor ikke skulle vise sig frem længere. Det har betydet at han tager langt færre chancer og spiller en del mere sikkert (sparker langt til tider).

Med ham, semedo og umtiti så er der virkelig noget vi kan bygge på fremadrettet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af MessiPogba »

Synes sgu stadigvæk han mangler en del. Jeg synes hellere, at vi er blevet testet endnu. Det, der gør f.eks. de Gea og Neuer så gode, er, at når holdet er på spanden, så står de for kampafgørende ting, og de gør det kontinuerligt. Det er ikke nok, at du den ene kamp står verdensklasse for så ugen efter knapt nok gribe en bold (sat på en spids), men det er det kontinuerlige, MAtS skal gøre det på.

Rent teknisk er han hel deroppe, men rent målmandsfagmæssigt har han IMO stadigvæk nogle mangler, der skal opjusteres, før jeg er 100 procent itlfreds med ham. Også derfor, at jeg personligt ville gøre alt for at gå efter de Gea til sommer, selvom vi har MAtS, når de Gea kun har et år tilbage af sin kontrakt, han er spanier, og kæresten vil have ham hjem. Det er sgu en chance, jeg ikke vil lade forbigå.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan ikke sige så meget andet end jeg mener MAtS bliver undervurderet. Han er ekstremt vigtig i vores opbyggende spil og efter årsskiftet har han reddet vores røv rigtig mange gange. Jeg kunne ærlig talt ikke se hvordan de gea skulle gøre det bedre for os. Med det mener jeg ikke at han ikke er bedre (det er han) men han kan ikke det samme med fødderne og så mange skud tager man heller ikke som Barca målmand.

Jeg vil i hvert fald ikke betale de 60-70 mio som de gea ville koste. Det er opgraderingen ikke værd og et eller andet sted så tror jeg også det opbyggende spil er vigtigere for os.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Jeg kan ikke sige så meget andet end jeg mener MAtS bliver undervurderet. Han er ekstremt vigtig i vores opbyggende spil og efter årsskiftet har han reddet vores røv rigtig mange gange. Jeg kunne ærlig talt ikke se hvordan de gea skulle gøre det bedre for os. Med det mener jeg ikke at han ikke er bedre (det er han) men han kan ikke det samme med fødderne og så mange skud tager man heller ikke som Barca målmand.

Jeg vil i hvert fald ikke betale de 60-70 mio som de gea ville koste. Det er opgraderingen ikke værd og et eller andet sted så tror jeg også det opbyggende spil er vigtigere for os.
Du har ret i, at det er begrænset, hvor mange kampe i løbet af et kalenderår, vi bliver bombarderet, men det er netop på det punkt, jeg vurderer de Gea så meget bedre end MAtS, da de Gea mentale spil er fuldkommen fantastisk. Han kan ikke have lavet noget i 88 minutter, og så hiver han pragtredning frem i det 89. minut, som er pointafgørende. Det er her, at jeg mener, at MAtS er mere en, der skal holdes varm, når der er ting på spil. Jeg klandrer som så ikke MAtS for de mange indkasserede mål, men en som de Gea tager selv skud, som han ikke burde tage.

Måske synes du, at vi er flere herinde, der undervurderer MAtS, men der synes jeg, at du overvurderer spilelt med fødderne. Det er jo ikke ofrdi, at de Gea har boldomgang som en jeiner, for han er faktisk temmelig god på bolden (han er jo spanier), men i rent og skær målmandsspil er de Gea for mig (og sikkert for mange flere) et niveau eller to over MAtS, og det er jo trods alt det, der skal gøre udfaldet. Det er jo ikke fordi, at man med spillet med fødderne skal kunne afdrible en mand, men bare ikke gå kold.

Jeg synes sgu, det er lidt vildt, at du ikke ser den helt store forandring, hvis vi havde MAtS og de Gea mellem stængerne. de Gea har siden marts 2012 år efter år reddet utallige point for United. Både i kampe, hvor han er blevet bombarderet, men også kampe, hvor United har været dominerende, men stadigvæk hevet en fantomredning frem, når modstanderen havde deres eneste chane i løbet af kampen. På det mentale plan er de Gea fuldkommen verdensklasse og owner IMO MAtS en del.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Der er ingen tvivl om at de Gea er verdensklasse på stregen og rigtig fin med fødderne. Han er en del bedre end MAtS.

Men mens de Gea er unik på stregen og god med fødderne så er MAtS god på stregen og unik med fødderne. Så mens de Gea ville hjælpe os gennem sine evner som shotstopper så får vi noget andet fra MAtS. En målmand der kan fungere som sweeper og sætte angreb i gang. De afleveringer vi ser fra ham ud til backerne og op gennem midten er ikke noget man rigtigt ser andre steder og det giver os en kæmpe fordel offensivt (og defensivt da vi kan spille os ud af pressede situationer).

På trods af dette så er jeg enig i at over en sæson så ville de Gea "give" os mere end MAtS. Men ikke nok til at han vil være alle de penge værd. Der vil jeg langt hellere se hvor MAtS er efter at have været førstekeeper i nogle sæsoner for han har udviklet sig rigtig fint over det sidste års tid og hvis det fortsætter så har vi virkelig en topmålmand på hånden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
miklas1911
Indlæg: 1060
Tilmeldt: man aug 18, 2014 3:22 pm
Har takket: 43 gange
Blevet takket: 79 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af miklas1911 »

Det ville være håbløst at bruge mange penge på at skifte MaTS ud med DDG, når vi har en del positioner, hvor vi både her-og-nu og i fremtiden kommer til at skulle investere mange penge. Vores defensiv ser ud til at være sikret en del år med købet af Semedo og Yerry Mina ved årsskiftet og muligheden for at hive Marlon hjem igen på et tidspunkt, men midtbanen og angrebet skal både forstærkes på kort- og længere sigt. At bytte MaTS ud med DDG ville i min optik være direkte spild af penge. MaTS kan alt det, vi har brug for hos en målmand, og er igang med sit bedste år nogensinde. Han har virkeligt reddet vores røv mange gange alene i denne sæson, og holdet er helt tydeligt ganske trygge ved at tage ham med i opspillet. Han forstår spilkonceptet og er begyndt at tale sproget mere eller mindre flydende. At skippe ham afsted på nuværende tidspunkt efter al den tid, vi har brugt på at udvikle og tilpasse ham, ville ikke give nogen mening.
Barcelona since the days of Rivaldo Vítor Borba Ferreira.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af MessiPogba »

Piquénbauer skrev:Der er ingen tvivl om at de Gea er verdensklasse på stregen og rigtig fin med fødderne. Han er en del bedre end MAtS.

Men mens de Gea er unik på stregen og god med fødderne så er MAtS god på stregen og unik med fødderne. Så mens de Gea ville hjælpe os gennem sine evner som shotstopper så får vi noget andet fra MAtS. En målmand der kan fungere som sweeper og sætte angreb i gang. De afleveringer vi ser fra ham ud til backerne og op gennem midten er ikke noget man rigtigt ser andre steder og det giver os en kæmpe fordel offensivt (og defensivt da vi kan spille os ud af pressede situationer).

På trods af dette så er jeg enig i at over en sæson så ville de Gea "give" os mere end MAtS. Men ikke nok til at han vil være alle de penge værd. Der vil jeg langt hellere se hvor MAtS er efter at have været førstekeeper i nogle sæsoner for han har udviklet sig rigtig fint over det sidste års tid og hvis det fortsætter så har vi virkelig en topmålmand på hånden.
Men altså, de Gea er også rigtig god med fødderne, så den forskel vlle slet ikke være til at føle på IMO.

Ikke alle pengene værd? Synes du da ikke, at 40 mio. euro for de Gea er det værd at forsøge sig frem med, som han nok vil koste, da jeg ikke forventer, at United vil kunne forlange mere med en spiller, der har et år tilbage af sin kontrakt, og som derudover er målmand, og derfor ikke lige så dyr som en offensiv markspiller?

Jeg vil da medgive, hvis det var en de GEa med 3-4 år tilbage af sin kontrakt, så ville det måske være lidt form eget at betale 70-80 mio. euro for ham, men for 30-40 mio. euro vil jeg da gå igennem ild og vand for ham.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af MessiPogba »

miklas1911 skrev:Det ville være håbløst at bruge mange penge på at skifte MaTS ud med DDG, når vi har en del positioner, hvor vi både her-og-nu og i fremtiden kommer til at skulle investere mange penge. Vores defensiv ser ud til at være sikret en del år med købet af Semedo og Yerry Mina ved årsskiftet og muligheden for at hive Marlon hjem igen på et tidspunkt, men midtbanen og angrebet skal både forstærkes på kort- og længere sigt. At bytte MaTS ud med DDG ville i min optik være direkte spild af penge. MaTS kan alt det, vi har brug for hos en målmand, og er igang med sit bedste år nogensinde. Han har virkeligt reddet vores røv mange gange alene i denne sæson, og holdet er helt tydeligt ganske trygge ved at tage ham med i opspillet. Han forstår spilkonceptet og er begyndt at tale sproget mere eller mindre flydende. At skippe ham afsted på nuværende tidspunkt efter al den tid, vi har brugt på at udvikle og tilpasse ham, ville ikke give nogen mening.
Som nævnt, de Gea har et år tilbage af sin kontrakt til sommer, han er sammen med en 32-årig dame, der arbejder og bor i Spanien og som gerne vil stifte familie med ham, men hun er ikke besynderlig glad for det engelske. Det er ikke mange penge at brænde 30-40 mio. euro af for verdens bedste målmand, som på egen hånd kan redde dig mellem 6-12 point pr. sæson.

de Geas familie er Atletico-folk. De vil nok hellere se deres søn, bror og nevø være Barca-spiller end at være Real-spiller.

Forestil dig en bagkæde med Semedo, Umtiti og de Gea. Du vil have en defensiv base for de næste 7 år uden problemer.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster