1 - Marc-André ter Stegen

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klink

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af klink »

Brombi skrev:
klink skrev:
Brombi skrev:Det er jakkesættene som vil sælge Thiago.
Kilde??

Og ærlig talt forstår jeg ikke folks mistro til disse personer. De omtales nærmest som folk der ikke vil det bedste for klubben. Selvom der formentlig er udskiftning på positionerne forholdsvis ofte, så er der alligevel alt andet lige en del af disse jakkesæt fyrer der har ført os til absurde mængder titler og storhed
Billede
sorry i is not nativ danish speaka

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Brombi »

Ja sorry, men jeg er uenig :) Det er klart, at ledelsen tager administrative beslutninger, men det mener jeg ikke, er en stor andel i succesen :)

ps. så synes jeg godt man kan tillade sig at kritisere jakkesættene, hvis de ligesåvel kan være årsag til fiasko :)

klink

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af klink »

Brombi skrev:Ja sorry, men jeg er uenig :) Det er klart, at ledelsen tager administrative beslutninger, men det mener jeg ikke, er en stor andel i succesen :)

ps. så synes jeg godt man kan tillade sig at kritisere jakkesættene, hvis de ligesåvel kan være årsag til fiasko :)
Så du mener at de jakkesæt herre her de kun kan ødelægge klubben, de har slet ikke en del af det når det går godt, kun når det går dårligt?

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Brombi »

klink skrev:
Brombi skrev:Ja sorry, men jeg er uenig :) Det er klart, at ledelsen tager administrative beslutninger, men det mener jeg ikke, er en stor andel i succesen :)

ps. så synes jeg godt man kan tillade sig at kritisere jakkesættene, hvis de ligesåvel kan være årsag til fiasko :)
Så du mener at de jakkesæt herre her de kun kan ødelægge klubben, de har slet ikke en del af det når det går godt, kun når det går dårligt?
Nej det mener jeg ikke. Jeg mener at vi godt må kritisere dem og ligeledes have mistro til dem.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Michman »

Hvis det er sandt er jeg fandme glad.. Han er en kanon målmand.. Og tror han har været rigtig undervurderet har set nogle kampe med ham og jeg kan godt forstå at han ikke står på landsholdet fast endnu pga. At de har så mange talentfulde målmænd (René Adler, Manuel Neuer, Ron-Robert Zieler). Men jeg er sikker på han er fremtidens mand.. Han er også kun 21 år. Og i en alder af 21 har han allerede fået 3 kampe for sit land.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Parla
Indlæg: 787
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Parla »

Michman skrev:Hvis det er sandt er jeg fandme glad.. Han er en kanon målmand.. Og tror han har været rigtig undervurderet har set nogle kampe med ham og jeg kan godt forstå at han ikke står på landsholdet fast endnu pga. At de har så mange talentfulde målmænd (René Adler, Manuel Neuer, Ron-Robert Zieler). Men jeg er sikker på han er fremtidens mand.. Han er også kun 21 år. Og i en alder af 21 har han allerede fået 3 kampe for sit land.
Ja det er imponerende, målmænd peaker sent i deres karriere og det er sjældent at en målmand får landsholds fodbold før de 25. Se Neuer, han er fyldt 27 og har "kun" 28 kampe i det tyske mål.

Virker som om at barca ledelsen har fået fat i min FM 2013 save game fil. Først Neymar og så ter Stegen.
Dog håber jeg ikke at de ansætter mig som manager for så taber vi mesterskabet hvert andet år og taber 3 CHL semifinaler til Tottenham, en til Juventus og en finale imod Porto(lol). Frem til 2018 for at få en treble.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Michman »

Parla skrev:
Michman skrev:Hvis det er sandt er jeg fandme glad.. Han er en kanon målmand.. Og tror han har været rigtig undervurderet har set nogle kampe med ham og jeg kan godt forstå at han ikke står på landsholdet fast endnu pga. At de har så mange talentfulde målmænd (René Adler, Manuel Neuer, Ron-Robert Zieler). Men jeg er sikker på han er fremtidens mand.. Han er også kun 21 år. Og i en alder af 21 har han allerede fået 3 kampe for sit land.
Ja det er imponerende, målmænd peaker sent i deres karriere og det er sjældent at en målmand får landsholds fodbold før de 25. Se Neuer, han er fyldt 27 og har "kun" 28 kampe i det tyske mål.

Virker som om at barca ledelsen har fået fat i min FM 2013 save game fil. Først Neymar og så ter Stegen.
Dog håber jeg ikke at de ansætter mig som manager for så taber vi mesterskabet hvert andet år og taber 3 CHL semifinaler til Tottenham, en til Juventus og en finale imod Porto(lol). Frem til 2018 for at få en treble.

Haha.. Ej det går sku nok ikke med dig som Manager mate.. Tror bare vi skal holde os på sidelinjen også brokke os på dette forum hvis der er noget vi er utilfredse med. Jeg ser lidt omvendt på det. Altså jeg har Football Manager 2008-2009-2010-2011-2013 og jeg har faktisk været på talent jagt i alle spil og jeg har faktisk købt mange af de spillere der er i klubben idag. Så enten er jeg en god talentspejder ellers er jeg bare en mega nørd.. Det ene udelukker nok ikke det andet.. Men tilbage til virkeligheden.. Marc-André ter Stegen kan virkelig blive en rigtig god målmand. Når Valdes ikke vil mere, så er han i mine øjne det perfekte alternativ, af flere grunde.. 1 Han er ung kun 21 år gør det lettere at udvikle ham til en super målmand. 2 Han har talentet til at blive rigtig rigtig god. 3 Han virker ydmyg som er en stor force at have når man faktisk har et stort talent og er i den alder.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Drake »

Michman:

Men hvad med han kvaliteter som målmand? Hvad kan han, og hvad kan han ikke?

Det vigtigste må da være han kvaliteter ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Michman »

Drake skrev:Michman:

Men hvad med han kvaliteter som målmand? Hvad kan han, og hvad kan han ikke?

Det vigtigste må da være han kvaliteter ;-)
Hans kvaliteter er gode rigtig gode.. Altså når man har stået for sit landshold vel og mærket Tysklands landshold så har man kvaliteter..!
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Drake »

Michman skrev:
Drake skrev:Michman:

Men hvad med han kvaliteter som målmand? Hvad kan han, og hvad kan han ikke?

Det vigtigste må da være han kvaliteter ;-)
Hans kvaliteter er gode rigtig gode.. Altså når man har stået for sit landshold vel og mærket Tysklands landshold så har man kvaliteter..!
Okay. Men hvad kan han? :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Afellay99

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Afellay99 »

Drake skrev:
Michman skrev:
Drake skrev:Michman:

Men hvad med han kvaliteter som målmand? Hvad kan han, og hvad kan han ikke?

Det vigtigste må da være han kvaliteter ;-)
Hans kvaliteter er gode rigtig gode.. Altså når man har stået for sit landshold vel og mærket Tysklands landshold så har man kvaliteter..!
Okay. Men hvad kan han? :glad:

Stå på mål.

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Drake »

Afellay99 skrev:
Drake skrev:
Michman skrev:
Drake skrev:Michman:

Men hvad med han kvaliteter som målmand? Hvad kan han, og hvad kan han ikke?

Det vigtigste må da være han kvaliteter ;-)
Hans kvaliteter er gode rigtig gode.. Altså når man har stået for sit landshold vel og mærket Tysklands landshold så har man kvaliteter..!
Okay. Men hvad kan han? :glad:

Stå på mål.
Seriøst? Så er det da ham vi skal have!
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Parla
Indlæg: 787
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Parla »

Drake skrev:
Afellay99 skrev:
Drake skrev:
Michman skrev:
Drake skrev:Michman:

Men hvad med han kvaliteter som målmand? Hvad kan han, og hvad kan han ikke?

Det vigtigste må da være han kvaliteter ;-)
Hans kvaliteter er gode rigtig gode.. Altså når man har stået for sit landshold vel og mærket Tysklands landshold så har man kvaliteter..!
Okay. Men hvad kan han? :glad:

Stå på mål.
Seriøst? Så er det da ham vi skal have!
Han kan også råbe højt på tysk. En født leder.

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Jakob »

Borussia Monchengladbach goalkeeper Marc-Andre ter Stegen (21) will be Barcelona's second signing this summer. A deal would be close. [as]
Det kunne være lækkert at få fremtidens keeper på plads hurtigst muligt.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

Kvoller
Indlæg: 5174
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 797 gange
Blevet takket: 583 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Kvoller »

Barcelona have verbal deals with keepers Reina (Liverpool) and Ter Stegen (Gladbach) for next year. New coach will now have to give ok. [md]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 15 gæster