1 - Marc-André ter Stegen

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

BarçaDK

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af BarçaDK »

Jeg synes, at ter Stegen skal spille ligakampen d. 20. december mod Córdoba på Camp Nou.

Jah, det synes jeg altså.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Elbarca »

Mon ikke han får CL kampe og Copa del Rey kampene indtil videre.

Så må han vise lidt dér.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Tror sgu det bliver masip der spiller CdR.

Men ja MAtS. Vis at du er klar ved at spille en kamp hver anden uge.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Goalkeepers with best pass accuracy in Champions League: Ter Stegen 87,3% - Neuer 85,3% - Buffon 82,4% #fcblive
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Brombi »

Han lavede en rimelig vild relfeksredning i går! Lad ham nu starte i ligaen!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Ja den var god! Men imo er det vigtigste stadig spillet med fødderne. Det er så afgørende for vores spil at vores målmand kan deltage i spillet og der virker MAtS altså en del bedre end bravo (selvom han også er fin).

Og så er det bare fedt at have en målmand der sparker med begge ben :cool:
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: RE: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Elbarca »

Hans benarbejde er rigtigt godt. Imponerende faktisk. Også det at han virker så rolig når han spilles.

BarçaDK

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af BarçaDK »

Piquénbauer skrev:Ja den var god! Men imo er det vigtigste stadig spillet med fødderne. Det er så afgørende for vores spil at vores målmand kan deltage i spillet og der virker MAtS altså en del bedre end bravo (selvom han også er fin).

Og så er det bare fedt at have en målmand der sparker med begge ben :cool:
Ter Stegen er markant bedre med fødderne. Virkelig imponerende ind i mellem når han afleverer med stor præcision oppe omkring midterlinjen.

Jeg var på Camp Nou for nyligt, under opvarmningen stod han og afleverede til de la Fuente, målmandstræneren. De stod med næsten hele banens bredde i mellem sig, og de fleste gange behøvede de la Fuente ikke at flytte sig for at kunne tæmme bolden. Både med højre og venstre er han meget præcis, som du siger.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Ter Stegen: "I would lie if I'd say don't care about not playing league games. I came here to play and I'll fight for that." [sportbild]

Tror MAtS (som os andre) håber at Lucho snart bliver fyret.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af B-Freak »

Liverpool er ude efter ham, ville godt nok være en flad fornemmelse hvis han røg afsted igen.
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Sådan går det når man ikke bruger et så stort talent ordentligt. Det er stupidt og har været det fra starten. Og så er jeg fuldstændig ligeglad med at Bravo har gjort et fint stykke arbejde. MAtS kunne have gjort det samme og samtidig kunne han være vores målmand i de næste 10-15 år. Han har så ufatteligt meget potentiale.

Ud med Lucho!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Visca El Barca »

Slap nu af. Selvom Liverpool skulle være interesseret, er det ikke ens betydende med at Ter Stegen skifter. Alt hvad han har sagt er, at han selvfølgelig vil spille alle kampe. Det understreger bare hans ambition, det er kun godt. Det ville være bekymrende, hvis han sagde at han var tilfreds med kun at spille C.L og CDR kampe i ny og næ.

Meget kan man sige om Lucho, men han skal ikke fyres fordi han bænker Ter Stegen i La Liga. Bravo har gjort det fortrinligt, det er op til Ter Stegen at slå ham af.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg siger overhovedet ikke at han bliver solgt. Men situtationen er dum. MAtS er en ung målmand og købt som starter. Nu sidder han på bænken mens Bravo står i ligaen hvor han gør det fint men MAtS vil uden tvivl mene at han kunne gøre det ligeså godt. Rygter kan måske få ham til at overveje sin situation.

Lucho skal forresten ikke sælges pga det at MAtS er på bænken (selvom det er idioti) men derimod pga hans elendige mandskabspleje og så selvfølgelig alle de andre fuck-ups.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Visca El Barca »

Piquénbauer skrev:Jeg siger overhovedet ikke at han bliver solgt. Men situtationen er dum. MAtS er en ung målmand og købt som starter. Nu sidder han på bænken mens Bravo står i ligaen hvor han gør det fint men MAtS vil uden tvivl mene at han kunne gøre det ligeså godt. Rygter kan måske få ham til at overveje sin situation.

Lucho skal forresten ikke sælges pga det at MAtS er på bænken (selvom det er idioti) men derimod pga hans elendige mandskabspleje og så selvfølgelig alle de andre fuck-ups.
Jeg tror ikke Ter Stegen var lovet pladsen som starter. Jeg tror det er de færreste spiller som skal til Barca, som bliver lovet dette. Som udgangspunkt skal man konkurrere med de andre om pladsen.

Ter Stegen er en professionel. Han startede måske med at være foran, men i og med at han blev skadet og en så dygtig målmand som Bravo stod klar i kulissen, var det medvirkende til, at han trak det korteste strå. I ligaen.

Jeg tror han forstår situationen men er fast besluttet på at ændre det. Det er kun positivt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Det er positivt så længe han kan mærke at han har en chance. Hvis Lucho (og Unzue) fortsætter med deres bravo stunt selvom MAtS leverer så er jeg ikke sikker på at han vil blive ved. Han er som sagt ung og skal helst spille for at udvikle sig. Men nu må vi se. Håber stadig ikke at der går lang tid før han bliver fast eller at der kommer en nu træner som kan se mandens potentiale.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster