1 - Marc-André ter Stegen

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Så er det altså heller ikke en større chance at tage. MAtS har trods alt vist sig som en pålidelig målmand i både CL og CdR så mon ikke han kan klare nogle ekstra kampe mod Levante osv. Jeg ville i hvert fald mene at hvis man kan klare det pres man møder i CL, hvilket MAtS har gjort, så kan man også klare sig i La Liga.

Med det sagt så ville det optimale da helt klart være at beholde Bravo så længe han er tilfreds med at spille CL og CdR. Vores trup er bedre med ham. Men hvis han skal blive på bekostning af en målmand der er tæt på samme niveau og som kan spille for klubben i flere år så skal man imo sige farvel og tage imod alle de dejlige penge et salg kan indbringe.

Jeg er forresten uenig i at MAtS ikke er unik. Det han kan med fødderne er unikt og du finder ikke en målmand på kloden der kan det samme.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8365
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Michman »

Mats har det der skal til for at blive den allerbedste i verden.. Han skal bare have tiltro til at Barca vil gøre ham til første målmand i fremtiden.. Jeg vil ikke miste ham for noget i verden.. For kan ikke finde en målmand der er ung der kan blive ligeså god..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

ladislau
Indlæg: 1267
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af ladislau »

Synes klart, at det giver mest mening at sende Bravo til City, for et større beløb. Han er 33 år og vi mangler desperat penge, både på bundlinien men også mht ffp.
Skal vi blive ved med at hente spillere ind fra øverste hylde, så må vi også indse, at der ryger nogle.

Er måske mere i tvivl om der reel interresse fra City. Pep har imo massere han skal skifte ud på det hold. Målmandsposten virker. Umiddelbart ikke som første prioritet.
I så fald er går jeg også ind for Ter Stegen i ligaen. Er faktisk overbevist om, at hans spil med fødderne vil være en større fordel for os i ligaen end i knock out kampene, hvor Bravos stadig mere stabile spil vi være bedre.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Ter Stegen completed 34 of 36 passes [!] last night. Picked out each of his teammates [except Alba] over 90 mins: http://www.uefa.org/newsfiles/ucl/2016/2015766_tpd.pdf
Ikke dårligt! Det bliver godt nok spændende at se hvad der sker i næste sæson.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Barcaholic
Indlæg: 1700
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:42 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 206 gange
Blevet takket: 198 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Barcaholic »

Billede

Endnu en god kamp er Mats. Håber LE bytter om på rollerne i næste sæson, så kan Bravo få CL og Mats kan få ligaen. Om 2 sæsoner kan Mats så få alle tuneringer.
Jeg håber bare ikke vi lader ham smutte.

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af A$AP »

https://www.sky.de/sky-sport-news/fussb ... arca-89247

Google Translate:
Målmand Marc-André ter Stegen tænker på grund af sin utilfredsstillende situation på Champions League vindere FC Barcelona til en ændring af klubber.

(Sid) - ". Jeg ønsker at tage det næste skridt og spille mere, hvorfor situationen er klar: Hvis der ikke ændrer sig, må vi nødvendigvis tale," den 23-årige sagde i et interview med Hamburger Morgenpost, Köln Express og München TZ: "I fodbold til tider går meget hurtigt."

Ter Stegen spiller i det andet år på catalanerne og skal være som i den foregående sæson "andel" målet med konkurrenten Claudio Bravo. Den chilenske spillet i ligaen, den tyske i pokalturneringer. ". I slutningen af ​​sæsonen vil jeg have gjort cirka 25 Spil Dette er ikke lidt, men når jeg vender tilbage fra DFB, vil jeg nok i ligaen under Clásico mod Real Madrid tilbage på bænken," sagde ter Stegen: "I det lange løb disse er 25 kampe per sæson ikke nok for mig. "

Om en tilbagevenden til Bundesligaen selv gør Mönchengladbach i hans egne ord "ingen idé. Det er for tidligt. Vi spiller med Barcelona nu i Liga mod Real og i Champions League mod Atlético, der tæller. Derefter ser vi, hvordan foreningen planer med mig. "
Beskeden er klar.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Jep vi står med 2 målmænd der ikke er tilfredse med det de får. Det bliver spændende at se hvad der sker til sommer!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Bager »

Vi ender vel med at gøre noget dumt som at sælge Ter Stegen og satse på en 33-årig målmand. Eller måske udlåne Ter Stegen og betale hans løn indtil hans kontrakt udløber.
Visca el Barca

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20776
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1132 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bager skrev:Vi ender vel med at gøre noget dumt som at sælge Ter Stegen og satse på en 33-årig målmand. Eller måske udlåne Ter Stegen og betale hans løn indtil hans kontrakt udløber.
Tja, jeg er sgu også bange for at han smutter.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Det er en svær situation da begge målmænd ofte lufter deres irritation over ikke at spille mere. Så vi kommer nok ikke udenom at der skal træffes et valg til sommer.

Jeg håber dog at man tager det kloge valg og sender Bravo videre. MAtS har vist at han er klar og da han kun er 23 så er det imo logisk at holde på ham. Det er så surt for os (og braco) da vi mister en fremragende målmand men vi har simpelthen ikke råd til at smide den perfekte barca-målmand på porten for at skulle på markedet om nogle år og finde en ny. Det minder derfor lidt om thiago situationen.

Men med det sagt så irriterer det mig at de to har så travlt med at snakke i medierne. Hold jeres mund og tag den internt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

kklaus
Indlæg: 9731
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1283 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af kklaus »

Ter Stegen will start for GER in their friendly against ITA tonight #fcblive Kick-off in 60 minutes
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20776
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1132 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Man City are close to reach a deal to sign Marc-André ter Stegen (23). Liverpool also made an offer. Transfer fee would be 25M. [telegraph]
...

Kvoller
Indlæg: 5210
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 804 gange
Blevet takket: 589 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Kvoller »

FCBarcelonaChr skrev:
Man City are close to reach a deal to sign Marc-André ter Stegen (23). Liverpool also made an offer. Transfer fee would be 25M. [telegraph]
...
Stop og stop og stop!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Ham gutten der har startet dette skulle være lidt af en turd uden den store troværdighed. Så ingen grund til at blive urolig - endnu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20776
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 318 gange
Blevet takket: 1132 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Piquénbauer skrev:Ham gutten der har startet dette skulle være lidt af en turd uden den store troværdighed. Så ingen grund til at blive urolig - endnu.
Men alligevel, jeg er ikke helt tryg før vinduet er lukket i.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 20 gæster