1 - Marc-André ter Stegen

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Tja vi er ikke enige da Bravo imo er en reserve. Han har hverken niveauet eller talentet til at være starter for os. Og det ændre 2 kampe hvor han ikke havde en eneste redning ikke på.

Det er for mig spild af talent at lade MAtS sidde på bænken. Hvis målmanden der var foran ham så var valdes eller en anden kvalitets målmand så kunne jeg forstå det. Men bravo? Nej.

Men jeg er også farvet. Kan rigtig godt lide MAtS og ser ham som en målmand med alle de rigtige kvaliteter til at blive en succes for os. Bravo er derimod et fejlkøb imo og burde stadig være i real soc.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17757
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af emo »

Det tror jeg at vi alle er klar over at du er, altså farvet (ouh, et twist ;) ). Fred være med det, jeg synes bare at man godt kan argumentere for at Bravo ikke bare skal smides af holdet, fordi Mats er klar, en spiller som ikke har spillet og trænet det store endnu. Spiller Mats er jeg overbevist om at det er fordi han pt., er en bedre målmand vurderet af LE, spiller Bravo så er det omvendte gældende.
Allez...

BarçaDK

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af BarçaDK »

At sætte Bravo af efter to kampe, hvor han ikke har lavet det store, men i hvert fald løst sin opgave glimrende. Ter Stegen er lige kommet til klubben og har ikke gjort sig fortjent til en status som fx Iniesta, som emo siger. Det vil være at pisse op og ned ad Bravo at sætte ham af efter to mere eller mindre perfekte kampe.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Hvorfor? Han har nærmest ikke været i aktion. IMO pisser man ligeså meget på MAtS ved ikke at starte ham fordi han var uheldig at blive skadet og reserven så har været stabil (der har ikke været et skud på mål). MAtS er hentet som starter og han er en bedre målmand. Han skal have chancen. Hvis han falder igennem kan man gå til reserven - bravo.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer. Jeg kan ikke helt gennemskue, hvorfor du tror at det er så skarpt trukket op mellem Bravo og ter Stegen, at de partout er henholdsvis reserve- og førstemålmand? Som jeg ser det er det den plads, hvor der er mindst sikkerhed om hvem der skal på holdkortet. Jeg tror ikke at Luis Enrique ser dem som reserve- og førstemålmand, men som to spillere der, på lige vilkår, kæmper om at sikre sig pladsen i startopstillingen. Og det tror jeg ærligt talt godt at både ter Stegen og Bravo er klar over.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Fordi MAtS bare er bedre. Jeg kan ikke se hvad der skulle tale for at Bravo startede når man har en spiller som MAtS i truppen. Så imo er det helt logisk at MAtS er starter mens Bravo er reserve.

Men ja ifølge LE er alle målmand (også masip) lige. Eller det har han givet udtryk for i medierne.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:Men ja ifølge LE er alle målmand (også masip) lige. Eller det har han givet udtryk for i medierne.
... og lige netop derfor, ville det være utroligt dumt af Lucho bare at sætte Bravo af uden videre. Det er klart at hvis ter Stegen overstråler Bravo med flere længder til træningen, kan han uden problemer argumentere for sin beslutning. Men hvis de gør det bare nogenlunde ens, ville det være et super, super dårligt signal at sende til ikke bare Bravo og Masip, men til hele truppen, når nu Bravo har endnu ikke har sat en fod forkert. Ja, jeg ved godt at du, igen, vil påpege at han ikke er blevet testet, men ikke desto mindre bør man vise lidt tillid til en spiller, i stedet for at smadre dennes morale ved at flå ham ud af startopstillingen efter to clean sheets i streg, uagtet hvor meget han så ellers er blevet testet. Det er altså en spiller vi har brug for at kunne regne med i løbet af de næste par sæsoner, så lad os nu for fanden da give ham lidt snor, når nu han er startet upåklageligt ud.

BarçaDK

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af BarçaDK »

Okay, det er så også dér, vi er uenige, Piquénbauer. Bravo og ter Stegen er pt. ca. lige gode målmænd.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

BarçaDK skrev:Okay, det er så også dér, vi er uenige, Piquénbauer. Bravo og ter Stegen er pt. ca. lige gode målmænd.
Og hvad underbygger du det med? Jeg kan ikke finde en stat som viser det. Nej tværtimod er MAtS et stykke foran bravo:

Bravo:
37 kampe
12 Clean sheets
1.41 mål lukket ind pr kamp
2.7 saves pr game
1.92 avg saves pr goal
96% avg claim succes
16% avg punches
62% distribution succes (19 aflevering pr kamp med 59% succes (må være med fødderne))
33 best of awards
30 worst of awards
229 performance score
6.75 rating
(Squawka og Whoscored)

Ter stegen:
34 kampe
9 Clean sheets
1.26 mål lukket ind pr kamp
2.68 saves pr game
2.22 avg saves pr goal
100% avg claim succes
41% avg punches
76% distribution succes (39 aflevering pr kamp med 73% succes (må være med fødderne))
34 best of awards
6 worst of awards
994 performance score
7.18 rating
(Squawka og Whoscored)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

BarçaDK

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af BarçaDK »

Jeg har set mange kampe med Real Sociedad, hvor jeg synes, Bravo altid har gjort det godt. Jeg har vel set ter Stegen stå 4-5 kampe, og jeg har aldrig tænkt, at han har været helt vanvittigt god. Ikke dårlig, bestemt ikke, men ikke synderligt meget bedre end... fx Caludio Bravo.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Ok men der er så mange der er af en anden overbevisning. Deriblandt mig, squawka og whoscored. Ja squawka har ham endda i top 5 over målmænd i de store europæiske ligaer i de sidste 2 år (http://www.squawka.com/football-player- ... desc#total)
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Men ja ifølge LE er alle målmand (også masip) lige. Eller det har han givet udtryk for i medierne.
... og lige netop derfor, ville det være utroligt dumt af Lucho bare at sætte Bravo af uden videre. Det er klart at hvis ter Stegen overstråler Bravo med flere længder til træningen, kan han uden problemer argumentere for sin beslutning. Men hvis de gør det bare nogenlunde ens, ville det være et super, super dårligt signal at sende til ikke bare Bravo og Masip, men til hele truppen, når nu Bravo har endnu ikke har sat en fod forkert. Ja, jeg ved godt at du, igen, vil påpege at han ikke er blevet testet, men ikke desto mindre bør man vise lidt tillid til en spiller, i stedet for at smadre dennes morale ved at flå ham ud af startopstillingen efter to clean sheets i streg, uagtet hvor meget han så ellers er blevet testet. Det er altså en spiller vi har brug for at kunne regne med i løbet af de næste par sæsoner, så lad os nu for fanden da give ham lidt snor, når nu han er startet upåklageligt ud.
I min verden spiller de bedste spillere og det er man som pro spiller klar over. Adriano finder sig i at alba spiller, bartra i at pique spiller, masche i at bussi spiller osv. De spiller de kampe de får (mindre kampe eller pga skader) men når den bedre spiller er klar så er det tilbage på bænken.

Hvis MAtS derfor fortsætter med at starte på bænken så går jeg ud fra at han er elendig til træning. Det er den eneste forklaring jeg kan komme på.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Billede

BAM!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Daluigi »

Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:Men ja ifølge LE er alle målmand (også masip) lige. Eller det har han givet udtryk for i medierne.
... og lige netop derfor, ville det være utroligt dumt af Lucho bare at sætte Bravo af uden videre. Det er klart at hvis ter Stegen overstråler Bravo med flere længder til træningen, kan han uden problemer argumentere for sin beslutning. Men hvis de gør det bare nogenlunde ens, ville det være et super, super dårligt signal at sende til ikke bare Bravo og Masip, men til hele truppen, når nu Bravo har endnu ikke har sat en fod forkert. Ja, jeg ved godt at du, igen, vil påpege at han ikke er blevet testet, men ikke desto mindre bør man vise lidt tillid til en spiller, i stedet for at smadre dennes morale ved at flå ham ud af startopstillingen efter to clean sheets i streg, uagtet hvor meget han så ellers er blevet testet. Det er altså en spiller vi har brug for at kunne regne med i løbet af de næste par sæsoner, så lad os nu for fanden da give ham lidt snor, når nu han er startet upåklageligt ud.
I min verden spiller de bedste spillere og det er man som pro spiller klar over. Adriano finder sig i at alba spiller, bartra i at pique spiller, masche i at bussi spiller osv. De spiller de kampe de får (mindre kampe eller pga skader) men når den bedre spiller er klar så er det tilbage på bænken.

Hvis MAtS derfor fortsætter med at starte på bænken så går jeg ud fra at han er elendig til træning. Det er den eneste forklaring jeg kan komme på.
Elendig til træning som eneste forklaring?... Vældig nuanceret må man sige
Forumlegende

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af Piquénbauer »

Jep for mig... Har snart skrevet 1000 gange at MAtS imo er en så meget bedre målmand at jeg slet ikke kan forstå hvorfor bravo skal stå. Den eneste forklaring jeg derfor kan komme på er at MAtS er direkte elendig til træning og da LE vægter træning ekstremt højt så kunne det være en forklaring.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 7 gæster