1 - Marc-André ter Stegen

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

iStokholm

1 - Marc-André ter Stegen

Indlæg af iStokholm »

Marc-André ter Stegen, er en meget talentfuld målmand, på bare 19 år. Han skulle være en af de største grunde til at Gladbach ligger i ligaen hvor de gør.

Hvad mener I? Er han en mand vi skal købe, og så lade Pinto gå næste sommer. Eller hvad har I af forslag til målmandsposten - for Pinto er efter min mening ikke god nok.


En klip med nogle af hans redninger.
-
Barcelona are following Borussia Monchengladbach goalkeeper Marc-Andre ter Stegen (19) since the Euro U17 in 2009. [el mundo deportivo]

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af fidanho »

FM
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Heartbreaker »

Det ville være synd at lade en 19-årig talentfuld målmand være reserve for Valdes.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af # 23 »

Det vil ødelægge Ter Stegen at sidde på bænken for Barca og få de 6-10 kampe, der er i Copa Del Rey hver sæson. Det ville i hvert fald være idioti af ter Stegen, hvis han skifter til Barca. Så hellere tage til Tottenham f.eks., hvor han har gode udsigter, hvis han gerne vil til de store ligaer, eller Atl. Madrid, hvor de til sommer nok ikke har Courtois mere. Eller AC Milan.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af SirJonas »

fidanho skrev:FM
Er slet ikke enig med dig her.
ter Stegen er bestemt ikke uden evner, og som der er blevet sagt, mener mange at han er årsagen til Gladbachs gøren.

# 23 skrev:Det vil ødelægge Ter Stegen at sidde på bænken for Barca og få de 6-10 kampe, der er i Copa Del Rey hver sæson. Det ville i hvert fald være idioti af ter Stegen, hvis han skifter til Barca. Så hellere tage til Tottenham f.eks., hvor han har gode udsigter, hvis han gerne vil til de store ligaer, eller Atl. Madrid, hvor de til sommer nok ikke har Courtois mere. Eller AC Milan.
Er helt enig med dig med det hele. Det er heller ikke usandsynligt at Dortmund henter ham.

Jeg mener desuden at han har potentialet til at blive blandt de bedste keepere.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Heartbreaker »

Fedtmule skrev:
fidanho skrev:FM
Er slet ikke enig med dig her.
ter Stegen er bestemt ikke uden evner, og som der er blevet sagt, mener mange at han er årsagen til Gladbachs gøren.

Tror han mener Football Manager ;)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af SirJonas »

Heartbreaker skrev:
Fedtmule skrev:
fidanho skrev:FM
Er slet ikke enig med dig her.
ter Stegen er bestemt ikke uden evner, og som der er blevet sagt, mener mange at han er årsagen til Gladbachs gøren.

Tror han mener Football Manager ;)
Det tror jeg også :D
- Og så opfatter jeg det som om at han mener at iStockholm kan lide ham, kun pga hans skills i FM :)

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af fidanho »

Jeg skrev det, fordi han er vanvittig i FM og jeg køber ham altid der. Jeg tør ikke at udtage mig om hans evner, da jeg ikke har set ham spille, men du må da meget gerne quote hvor jeg skrevet, at han er uden evner.
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Drake »

Kubala skrev:Er det ikke irrelevant. Altså for mig er det da irrelevant, om han står på målet for Tyskland eller ej, såfremt vi henter ham og han spiller godt for os, så er jeg ligeglad.



Edit: Måske skal man frem over flytte ter Stegens relaterede stof over i hans tråd.
Man kan i hvert fald sige, at han ville får mere rutine og udvikle sig hurtige hvis han står for sit landshold ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Kubala »

Hvorfor vil han det?? Valdés har da klaret sig fint uden. Det er jo ikke sådan, at hvis man står på målet for sit landshold, at man automatisk bliver meget bedre end hvis man ikke gør. Der er ingen beviser på dette.

Drake
Indlæg: 4328
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2574 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Drake »

Kubala skrev:Hvorfor vil han det?? Valdés har da klaret sig fint uden. Det er jo ikke sådan, at hvis man står på målet for sit landshold, at man automatisk bliver meget bedre end hvis man ikke gør. Der er ingen beviser på dette.
Rutinen siger vel sig selv? Det med at udvikle sig hurtige, det kunne jeg bare forstille mig, når man får flere kampe.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af Kubala »

Drake skrev:
Kubala skrev:Hvorfor vil han det?? Valdés har da klaret sig fint uden. Det er jo ikke sådan, at hvis man står på målet for sit landshold, at man automatisk bliver meget bedre end hvis man ikke gør. Der er ingen beviser på dette.
Rutinen siger vel sig selv? Det med at udvikle sig hurtige, det kunne jeg bare forstille mig, når man får flere kampe.

Rutine?? Og udvikling?? Begge ting, som man kan få uden landsholdet, så længe man spiller fast for sin klub. Valdés har opnået begge. Samme kan siges om Giuly, Diego Lopez, Reina og mange flere sikkert.

OliverDK
Indlæg: 3094
Tilmeldt: søn dec 16, 2012 4:28 pm
Geografisk sted: Oslogade 14 1 sth 8200 Århus og Nord . Dk
Har takket: 198 gange
Blevet takket: 389 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af OliverDK »

Ter Stegen skulle eftersigende have afvist både Arsenal og Inter, fordi han kun vil til Barca.
Når Neymar-handlen er i hus, vil Barca byde på ham.

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Marc-André ter Stegen

Indlæg af mathi »

OliverDK skrev:Ter Stegen skulle eftersigende have afvist både Arsenal og Inter, fordi han kun vil til Barca.
Når Neymar-handlen er i hus, vil Barca byde på ham.
Kilde?

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Marc-André ter Stegen

Indlæg af Elbarca »

Den nye scscscshmeichel. Fremtidens mand. Spændende ung målmand med masser af talent. Køb

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster