Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af MessiPogba »

Er der ikke en eller anden kinesisk klub eller en fra Emiraterne, der er hjerneskadet nok til at give os et godt tilbud for den fede kanin.

Det er simpelthne utroligt, at så meget elendighed belønnes med en startplads kamp efter kamp. Han er vitterlig ringe. Han har mistet dét. Han er færdig. Suarez var sgu aldrig den helt store tekniske begavelse, men hans ærgerrighed, determination og arbejdsomme iver var, hvad der gjorde ham til en top 3 angriber. Hans iver er væk.

Det er problematisk at have en angriber, som ikke kan holde fast i en bold. Enhver, der har spillet fodbold på bare et okay højt plan, ved hvor håbløst det er for et hold, hvis du har en spids, som fucker ethvert angreb op. Det er fysisk opslidende at tonse op ad banen og så hurtigt bruge kræfter på at generobre bolden, når ens angriber ikke evner at holde fast i bolden.

Smid hele kassen på Timo Werner til januar, hvis planen er at lade Messi være enerådig 9'er. Ellers find en dybdeløbende angriber, som jeg ikke kan komme i tanker om nu, hvem det skulle være, men forhåbentligt har vores talentspejdere da et eller andet navn, so mventer på at erobre verden, men det har vi sikkert ikke, hvis jeg kender vores infrastruktur godt onk.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Skydefinten »

Billede
Jeg troede, at det stod meget værre til...
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Han får mere kritik end han burde for sine afslutninger. Det værste er hans boldtab, synes jeg.
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af A$AP »

Det var sgu en Liverpool-Suarez vi så i går. Uden tvivl kampens spiller. Meget nærgående, hans løb var faktisk kloge og produktive, specielt løbet hvor han ligger bolden ind til Paulinho. Første mål var ren Pool-Suarez, det andet afleverer han for en gangs skyld ikke til Messi, han prøver selv og banker den ind ved at sætte Rulli på den forkerte side. Det ligner i høj grad, at hans selvtillid er på vej op igen. Ret skal være ret, jeg har været super hård ved ham i denne sæson, men han skal også have credit for kampe som i går. Hvis det fortsætter, bliver jeg først rigtig bange på vores modstanderes vegne. Messi der bare fortsætter, og så med Dembele og Coutinho.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Michman »

100 mål i 114 kampe.. Det er fucking sindsygt.
Billede
Hurtigere 100 mål end både Messi og Eto.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Eto'o og Messi spillede også i ligaen fra de var teenagere, så sammenligningen er måske ikke helt fair. :glad:

Men 100 i 114 kampe er imponerende uanset hvad!
qepd

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af MessiPogba »

Selvom Suarez mere og mere ligner sig selv, så håber jeg stadigvæk vi leder efter en angriber til sommer, som kan tage over om forhåbentligt 1,5 til 3 års tid. Altså en ung spillere, der har stort potentiale, så han er helt klar til at tage over, når Suarez er enten blevet for tyk eller for gammel til niveauet.

Måske vi har en eller anden ung brasilianer i deres liga, der kan komme til og tage Pacos plads. Jeg tvivler Paco bliver noget for os, omend han er en fin reserve, hvis han kan give os 15 mål henover en sæson.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Om du vil det eller ej så bliver det griez. Der er ingen grund til at spekulere i andet da alt peger mod griez.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8333
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 635 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Ialocin
Indlæg: 727
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 115 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Ialocin »

Hvor mange kampe brugte Ronaldo på at score 100 mål?

Sigurd
Indlæg: 11
Tilmeldt: lør jan 16, 2016 2:33 pm
Blevet takket: 4 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Sigurd »

Svinestreg fra Suarez i slutfasen af kampen mod Alaves. River sig forbi sin opdækker ved hjørnespark og sparker ham med hælen, idet han passerer ham. Suarez højtløftede hæl har intet andet formål end at skade modstanderen - burde udløse karantæne og bødestraf fra Barcas side. Bundesligaen har forlængst indført karantæne for svinestreger, som dommeren ikke ser i kampens hede, men som er klart dokumenterede af kameraoptagelser.
Sørgeligt at Suarez ikke har lært at lægge denne usportslige og usympatiske side af sit spil fra sig. Dog har han endnu ikke bidt nogen i sin Barcatid.

Emancipator
Indlæg: 188
Tilmeldt: ons apr 05, 2017 6:56 pm
Har takket: 14 gange
Blevet takket: 10 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Emancipator »

Sigurd skrev:Svinestreg fra Suarez i slutfasen af kampen mod Alaves. River sig forbi sin opdækker ved hjørnespark og sparker ham med hælen, idet han passerer ham. Suarez højtløftede hæl har intet andet formål end at skade modstanderen - burde udløse karantæne og bødestraf fra Barcas side. Bundesligaen har forlængst indført karantæne for svinestreger, som dommeren ikke ser i kampens hede, men som er klart dokumenterede af kameraoptagelser.
Sørgeligt at Suarez ikke har lært at lægge denne usportslige og usympatiske side af sit spil fra sig. Dog har han endnu ikke bidt nogen i sin Barcatid.
som jeg ser det river han sig fri og sparker ikke ud efter modstanderen. Han sagde endda undskyld efterfølgende til spilleren. 100% ikke ment sådan som du beskriver det set fra mit perspektiv.

MessiPogba
Indlæg: 4186
Tilmeldt: tors jan 12, 2017 5:47 am
Har takket: 86 gange
Blevet takket: 318 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af MessiPogba »

Han får 100 procent 3 dages karantæne, så Barca måske kan få et downfall, som Real håber de kan udnytte. Perez har sikkert allerede haft La Liga i røret og fortalt, at Suarez skal i karantæne.
"To be fair, we told Real Madrid we wouldn't do a guard of honour when they won the Club World Cup, because we didn't compete in it, so we shouldn't ask them to do one, when they didn't compete in La Liga".
- Gerard Piqué

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 11 gæster