Luis Suárez

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Man ser da tit at store spillere spille med på b-hold/u-hold? I england er det f.eks. helt normalt at tage nogle kampe med dem hvis man kommer tilbage fra en skade.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Kubala »

Jo, jo, men det gør man jo pga. skader(hvis man er en vital spiller), men Suarez gør det, fordi han opførte sig barnligt og kom i skammekrogen; ergo pinligt pga. straffen, men skulle man ikke komme videre med Suarez og alt det der? Det synes jeg i hvert fald.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Ser sgu ikke noget pinligt i det. Desuden deltager vermaelen også.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Kubala »

Nej, det gør jeg heller ikke, men hvis nogen gør, så kan jeg godt forstå det eller sætte mig inde i det(altså laver den kobling).

Hvorom alting er, så burde man komme videre med at hetze på Suarez. Hvis han igen opfører sig upassende, så kan man tage det op, men man skal komme videre. Det hjælper ingen at blive ved med at køre på ham. Det er bare min mening, i hvert fald.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jeg helt enig i.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af rummenigge »

Kubala skrev:Jo, jo, men det gør man jo pga. skader(hvis man er en vital spiller), men Suarez gør det, fordi han opførte sig barnligt og kom i skammekrogen; ergo pinligt pga. straffen, men skulle man ikke komme videre med Suarez og alt det der? Det synes jeg i hvert fald.
Jeg synes at det er god stil at Suarez tilsidesætte stjernenykker og bare er koncentreret om at spille fodbold og forblive nogenlunde skarp indtil karantænen udløber. Det er beundrelsesværdigt. Ideelt set bør man bare være bidt af fodbold selv som verdensstjerne, det kommer man længste med. Går der diva i den, går man ned.

At han opførte sig barnligt og fik karantænen er vel irrelevant at snakke om i denne forbindelse.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

gygfo

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af gygfo »

Piquénbauer skrev:Det er jeg helt enig i.
Men igen, han har været skadet, og spiller kampen som et led i genoptræningen. Suarez spiller u19 bold fordi han har opført sig som en idiot. Det synes jeg er pinligt.

Det er fint han tilsidesætter evt divatendenser, men hvordan tror du, at det ville være blevet mødt, hvis han sagde, han er for god til den kamp?
Jeg synes det er helt rigtigt, han spiller. Det jeg siger er bare, at jeg ville være pinlig berørt, hvis det var mig.

Kubala
Indlæg: 10050
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 107 gange
Blevet takket: 387 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Kubala »

rummenigge skrev:
Kubala skrev:Jo, jo, men det gør man jo pga. skader(hvis man er en vital spiller), men Suarez gør det, fordi han opførte sig barnligt og kom i skammekrogen; ergo pinligt pga. straffen, men skulle man ikke komme videre med Suarez og alt det der? Det synes jeg i hvert fald.
Jeg synes at det er god stil at Suarez tilsidesætte stjernenykker og bare er koncentreret om at spille fodbold og forblive nogenlunde skarp indtil karantænen udløber. Det er beundrelsesværdigt. Ideelt set bør man bare være bidt af fodbold selv som verdensstjerne, det kommer man længste med. Går der diva i den, går man ned.

At han opførte sig barnligt og fik karantænen er vel irrelevant at snakke om i denne forbindelse.
At han har "tilsidesat stjernenykker", er vel pga. situationen, altså han har vel ingen andre muligheder. Jo, hvis han vil ødelægge sin karriere. Hvis han havde fortsat i samme spor, så tror jeg ærlig talt ikke, at han var blevet tilgivet af majoriteten af Barca-fans, som det er tilfældet nu(altså at han havde haft stjernenykker og havde opført sig som en diva oven i det med karantænen). Flere og flere er begyndt at bløde op, selv dem, der var stærkt skeptiske over for købet, eller det er i hvert fald min opfattelse.

Hvorfor er det irrelevant at snakke om det faktum i den forbindelse. Ja, for dig og jeg, men da ikke for andre. Vi kan synes, at det er irrelevant, men det kan andre måske ikke. Det må vi kunne forstå, synes jeg.

Heiselberg
Indlæg: 13
Tilmeldt: søn aug 25, 2013 9:20 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Heiselberg »

Han lavede to kasser i U19 kampen.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Heartbreaker »

Highlights:
phpBB [video]
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har ikke selv læst det men rafael nævner at aviserne fra madrid er begyndt at skrive at Suarez så fed ud i træningskampen. Så det var ikke kun os der så det...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Daluigi »

Han laver lige den klassiske badass teenage celebration, ved lige at fyre en hakkedreng afsted efter sine scoringer
Forumlegende

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af A$AP »

Billede

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af Brombi »

lidt for meget pizza.

emo
Indlæg: 17776
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 9 - Luis Suárez

Indlæg af emo »

Fedt at se, endelig en som lever livet og tager fodbolden for hvad det er, bare hygge når man ikke orker andet...! ;-)
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster