Rafael "Rafinha" Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Rafael

Indlæg af Kubala »

De La Barça skrev:
Kubala skrev:
Inter and Barça reached an agreement for Rafinha's transfer on the basis of a loan with option to buy set at €35m + €3m bonuses. Rafinha will travel to Milan in the next few hours

The purchase option for Rafinha will only be mandatory if Inter qualifies in the Champions League.
Købe option er altså obligatorisk, så de skal købe ham, men ved så ikke, om de kan forhandle prisen ned, eller om de 35 også er obligatoriske. I øvrigt ved jeg ikke, hvem kilden er, da det er Piquenbauers quote, jeg reciterer.
Det er vel den sidste linie, der gør købet obligatorisk?

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk
Ja? De skulle jo købe ham, såfremt Inter kvalificerede til CL, hvilket de gjorde, ergo skal de købe ham, men om de kan forhandle om prisen, står der ikke noget om i det citat. I øvrigt ved jeg ikke, hvem kilden er, så det.
Senest rettet af Kubala man maj 21, 2018 5:50 pm, rettet i alt 2 gange.

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af De La Barça »

Kubala skrev:
De La Barça skrev:
Kubala skrev:
Inter and Barça reached an agreement for Rafinha's transfer on the basis of a loan with option to buy set at €35m + €3m bonuses. Rafinha will travel to Milan in the next few hours

The purchase option for Rafinha will only be mandatory if Inter qualifies in the Champions League.
Købe option er altså obligatorisk, så de skal købe ham, men ved så ikke, om de kan forhandle prisen ned, eller om de 35 også er obligatoriske. I øvrigt ved jeg ikke, hvem kilden er, da det er Piquenbauers quote, jeg reciterer.
Det er vel den sidste linie, der gør købet obligatorisk?

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk
Ja? De skulle jo købe ham, såfremt Inter kvalificerede til CL, hvilket de gjorde, ergo skal de købe ham, men om de kan forhandle om prisen, står der ikke noget om i det citat. I øvrigt ved jeg ikke, hvem kilden er, så det.
Sorry. Læste ikke dit indlæg ordentligt.

Sendt fra min ONEPLUS A5010 med Tapatalk

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af Rb88 »

Men at forhandle prisen giver ikke mening. Antag at inter vil lægge 10 mill men barca vil have 35. Ingen vil rykke sig det mindste. Men det er OBLIGATORISK at de skal købe ham? Hvad så?

Det giver ingen mening at der er plads til forhandling. Så skulle det da lige være om bonusser men de er skrevet ind som de 3 mill jo. Jeg kan ikke forestille mig andet end at det hele er på plads og der ikke skal forhandles yderligere mellem Barca og inter. Om inter så skal forhandle individuelt med rafinha skal jeg ikke kunne sige

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Rafael

Indlæg af De La Barça »

Rb88 skrev:Men at forhandle prisen giver ikke mening. Antag at inter vil lægge 10 mill men barca vil have 35. Ingen vil rykke sig det mindste. Men det er OBLIGATORISK at de skal købe ham? Hvad så?

Det giver ingen mening at der er plads til forhandling. Så skulle det da lige være om bonusser men de er skrevet ind som de 3 mill jo. Jeg kan ikke forestille mig andet end at det hele er på plads og der ikke skal forhandles yderligere mellem Barca og inter. Om inter så skal forhandle individuelt med rafinha skal jeg ikke kunne sige

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk
Umiddelbart vil jeg give dig ret. Det giver ikke mening at lave en obligatorisk købsaftale uden at blive enige om en pris (hvad end den så er €35 mio. eller et andet beløb). Dog tyder alt på at Inter vil prøve at forhandle prisen og Sport skriver at Barça nok vil være villige til at sænke prisen lidt.

Inter wants to negotiate for Rafinha: https://www.sport-english.com/en/news/b ... ra-6830828

Toda la verdad sobre la cesión de Rafinha: https://www.sport.es/es/noticias/barca/ ... ha-6831541

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af Rb88 »

Selvfølgelig.

Vil jo være vores ledelse i en nøddeskal at sælge en spiller billigere end allerede aftalt i en kontrakt og så lægge 20 mill ekstra for Griez for at bevare "det gode forhold".

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af Rb88 »

Hvad er det her end Rafinha

HVIS der er lavet en forhåndsaftale hvordan kan Inter bare løbe fra den så? Det må da medføre en kompensation i så fald. Nu må ledelsen lige sætte sig i respekt og ikke blive kostet rundt med som normalt

Sendt fra min BLA-L29 med Tapatalk

Brugeravatar
BarcaRJ
Indlæg: 56
Tilmeldt: ons jul 06, 2011 1:13 pm
Geografisk sted: Fyn, DK
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af BarcaRJ »

Ja, og nu har Inter så købt Naingolan fra Roma. De penge, eller mogle af dem, burde retmæssigt være tilfaldet os. Magter ikke at glo mere på Rafinha i vores trøje. Ham får vi ikke mere ud af.
Me, cracy? Nope, my mom had me tested !

Kubala
Indlæg: 10033
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 106 gange
Blevet takket: 382 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af Kubala »

Hvorfor skulle de penge retmæssigt have tilfaldet Barca? Vi aner jo intet om, hvorvidt aftalen var obligatorisk og hvordan den ellers var strikket sammen.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af zqa »

BarcaRJ skrev:Ja, og nu har Inter så købt Naingolan fra Roma. De penge, eller mogle af dem, burde retmæssigt være tilfaldet os. Magter ikke at glo mere på Rafinha i vores trøje. Ham får vi ikke mere ud af.
Rafinha <3 <3 <3
#jesuisSheep

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af De La Barça »

Rafinha: "My period at Inter was spectacular. It was a football style and a language I did not know. For me the most important thing was to play as many matches as possible after my injury. I knew it was very important to adapt quickly. I want to thank Inter." [@LaTdP]
Rafinha: "After achieving the Champions League with Inter I thought I'd stay. This was not the case however."
Rafinha: "I'm a Barça player. I'm getting ready for the 11th of July (pre-season) and we'll see what happens. I'm ready for everything."
Visca el Barça i Visca Catalunya

Kvoller
Indlæg: 5081
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 781 gange
Blevet takket: 572 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af Kvoller »

Lad os da bare beholde ham, jeg synes han gjorde det fornuftigt i de kampe han fik for os.

Brugeravatar
BarcaRJ
Indlæg: 56
Tilmeldt: ons jul 06, 2011 1:13 pm
Geografisk sted: Fyn, DK
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af BarcaRJ »

Kubala skrev:Hvorfor skulle de penge retmæssigt have tilfaldet Barca? Vi aner jo intet om, hvorvidt aftalen var obligatorisk og hvordan den ellers var strikket sammen.

True, det har jeg så bare forstået på hele forløbet. Men my bad, hvis jeg har misforstået. Uanset hvad, så håber jeg han er videre i systemet inden næste sæson.
Me, cracy? Nope, my mom had me tested !

Brugeravatar
BarcaRJ
Indlæg: 56
Tilmeldt: ons jul 06, 2011 1:13 pm
Geografisk sted: Fyn, DK
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af BarcaRJ »

zqa skrev:
BarcaRJ skrev:Ja, og nu har Inter så købt Naingolan fra Roma. De penge, eller mogle af dem, burde retmæssigt være tilfaldet os. Magter ikke at glo mere på Rafinha i vores trøje. Ham får vi ikke mere ud af.
Rafinha <3 <3 <3
:grin:
Me, cracy? Nope, my mom had me tested !

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af Antimadridista »

Hvis ikke man kan få mere end 15-20 mill, så lad ham endelig blive.
Skadesfri, har han virkelig potentiale.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Rafael "Rafinha" Alcantara

Indlæg af Blaugrana92 »

Rafinha var ekstremt imponerende mod Tottenham, og viste virkelig gode takter under lejeopholdet i Milano. Jeg håber virkelig at vi holder på ham. Han ser mere trimmet, hurtigere og stærkere ud end nogensinde før. Han har potentialet til at være en verdensklasse spiller, hvis han undgår de lange skadespauser der desværre plager ham såvel som storebror.

Og kan vi ikke lige få tråden over under Barcelona-spillere?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster