20 - Sergi Roberto

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Norbit »

Paulinho15 skrev:
tors aug 19, 2021 4:46 pm
Red skrev:
tors aug 19, 2021 4:34 pm
FCBarcelonaChr skrev:
tors aug 19, 2021 2:43 pm
Urgh 2 år mere
Det er fint. Sergi Roberto er en rigtig god spiller at have i truppen.
Fin at have i truppen, men bedre at have ham helt ude af truppen.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Paulinho15 »

Norbit skrev:
tors aug 19, 2021 5:11 pm
Paulinho15 skrev:
tors aug 19, 2021 4:46 pm
Red skrev:
tors aug 19, 2021 4:34 pm
FCBarcelonaChr skrev:
tors aug 19, 2021 2:43 pm
Urgh 2 år mere
Det er fint. Sergi Roberto er en rigtig god spiller at have i truppen.
Fin at have i truppen, men bedre at have ham helt ude af truppen.
Det er jeg ikke enig i. Det er rigtigt, at han ikke altid har set god ud på højre back, men han er midtbanespiller, og får han endelig chancen der, så er jeg sikker på, at hans store gennembrud endelig kommer. Hans drev med bolden er utroligt.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

SuperBarca
Indlæg: 43
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 7:57 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af SuperBarca »

Jeg synes det er fint. Han er en erfaren spiller, han brokker sig aldrig og tilpasser sig holdets behov. Det er korrekt at han måske aldrig blev verdensklasse på højre back, men det er trods alt heller ikke der han burde være bedst. Synes det er for sjældent at vi har set ham på midten og håber han får lidt flere chancer her.

Derudover synes jeg det er en kvalitet at han meget sjældent falder helt igennem. Det er godt at have en stabil spiller

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Paulinho15 »

SuperBarca skrev:
tors aug 19, 2021 6:19 pm
Jeg synes det er fint. Han er en erfaren spiller, han brokker sig aldrig og tilpasser sig holdets behov. Det er korrekt at han måske aldrig blev verdensklasse på højre back, men det er trods alt heller ikke der han burde være bedst. Synes det er for sjældent at vi har set ham på midten og håber han får lidt flere chancer her.

Derudover synes jeg det er en kvalitet at han meget sjældent falder helt igennem. Det er godt at have en stabil spiller

Jep også min pointe. Synes der er for mange som er ude efter Sergi Roberto uden at det er baseret på hele billedet. Ja, han har ikke været Dani Alves på højre back, men får han en fair chance på midtbanen så kommer han til at blomstre
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Eller HW. Glemmer aldrig den El Clásico kamp ude mod Real Madrid, hvor han spillede der i stedet for Messi og vi førte 3-0 da Leo kom ind. Jeg synes også vi skal beholde ham som breddespiller, hvis ikke der kommer et stort bud.

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Paulinho15 »

FCBarcelonaChr skrev:
tors aug 19, 2021 7:32 pm
Eller HW. Glemmer aldrig den El Clásico kamp ude mod Real Madrid, hvor han spillede der i stedet for Messi og vi førte 3-0 da Leo kom ind. Jeg synes også vi skal beholde ham som breddespiller, hvis ikke der kommer et stort bud.
Jep præcis! Han er så alsidighed. Hvis jeg husker rigtigt var han endda angriber i La Masia. Forklarer måske de mindre gode forsvarskompetencer.

Eller det løb han tog med bolden i El Clásico, hvor han løb hele banen, afleverede til Gomes, som som afleverede til Alba som spillede tilbage til Messi, som derefter scorede det ikoniske mål hvor han viste sin trøje på Bernabeu

Gense målet på linket herunder, videoen virker kun på Youtube på grund af video-indstillingerne

Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20101
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 303 gange
Blevet takket: 1024 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Paulinho15 skrev:
tors aug 19, 2021 7:49 pm
FCBarcelonaChr skrev:
tors aug 19, 2021 7:32 pm
Eller HW. Glemmer aldrig den El Clásico kamp ude mod Real Madrid, hvor han spillede der i stedet for Messi og vi førte 3-0 da Leo kom ind. Jeg synes også vi skal beholde ham som breddespiller, hvis ikke der kommer et stort bud.
Jep præcis! Han er så alsidighed. Hvis jeg husker rigtigt var han endda angriber i La Masia. Forklare måske de mindre gode forsvarskompetencer.

Eller det løb han tog med bolden i El Clásico, hvor han løb hele banen, afleverede til Gomes, som som afleverede til Alba som spillede tilbage til Messi, som derefter scorede det ikoniske mål hvor han viste sin trøje på Bernabeu

Ak ja, 2-3 kampen i 16-17 sæsonen. I de døende minutter som jeg husker det. Det var et godt mål ja.

Madameskrald
Indlæg: 1233
Tilmeldt: man aug 31, 2020 9:09 pm
Blevet takket: 203 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Madameskrald »

Nu skal man også planlægge truppen fornuftigt..

Med Pjanic og Coutinho ude, så har man Pedri, De Jong og Busq på den centrale midtbane krydret med Puig, Gavi og Nico.

Der pynter en alsidig breddespiller som Sergi Roberto altså… ja, man kan godt hente noget endnu mere potent, men 1) økonomien er ikke til det, og 2) det vil spærre vejen unødigt for Gavi m.fl, når de er klar!

Red
Indlæg: 160
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Red »

Paulinho15 skrev:
tors aug 19, 2021 4:46 pm
Red skrev:
tors aug 19, 2021 4:34 pm
FCBarcelonaChr skrev:
tors aug 19, 2021 2:43 pm
Urgh 2 år mere
Det er fint. Sergi Roberto er en rigtig god spiller at have i truppen.
Syntes kun vi bliver ringere jo mere han spiller men er vel en smagssag

Brugeravatar
Paulinho15
Indlæg: 519
Tilmeldt: man jun 29, 2020 11:16 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 394 gange
Blevet takket: 106 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Paulinho15 »

Ja, måske hvis han spiller på højre back. Han bliver nok i klubben, så lad os nu se ham få chancen på midtbanen før man dømmer ham helt ude :P.
Dance in the faith of the Lord and let your actions speak louder than your words 🕺💃

Red
Indlæg: 160
Tilmeldt: tors sep 03, 2020 4:01 pm
Blevet takket: 13 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Red »

Paulinho15 skrev:
tors aug 19, 2021 10:35 pm
Ja, måske hvis han spiller på højre back. Han bliver nok i klubben, så lad os nu se ham få chancen på midtbanen før man dømmer ham helt ude :P.
Ja der foretrækker jeg godt nok Dest og Roberto skal ikke i nærheden af vores midtbane heller men ja jeg giver ham da endnu en chance (er man jo nød til )

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 6997
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1812 gange
Blevet takket: 1087 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Dytrax »

Sergi Roberto met with Laporta last Tuesday to discuss his renewal.

According to sources close to the footballer, Barça sent him an offer about two weeks ago to extend his contract for two more seasons, until 2024. However, this proposal did not satisfy the player and he refused it. The club insisted that this proposal was good and that it was valid.

Roberto said he has teams interested in taking over his services since at the end of the contract he is a player available for free.

Roberto wants to be clear about his role if he decides to stay because if he does, he will predictably be losing money given that by going to another club he would receive a transfer bonus and perhaps a higher salary and more years of contract.

President Laporta spoke with Sergi Roberto and summoned him to try to find a final agreement for his continuity.

Laporta had already assured a day before, during his interview on the Esport3 program 'Onze' , that Roberto was close to closing a salary adjustment. Now it needs to be able to seal its renewal. [Fernando Polo]

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2776
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 176 gange
Blevet takket: 415 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Norbit »

Sig "Ja, tak" til tilbuddet om at han kan komme videre og få en bedre løn. Farvel og tak for din tjeneste Roberto.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Filten
Indlæg: 1753
Tilmeldt: tirs aug 25, 2020 4:25 pm
Har takket: 170 gange
Blevet takket: 176 gange

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Filten »

Dytrax skrev:
tors sep 09, 2021 2:39 pm
Sergi Roberto met with Laporta last Tuesday to discuss his renewal.

According to sources close to the footballer, Barça sent him an offer about two weeks ago to extend his contract for two more seasons, until 2024. However, this proposal did not satisfy the player and he refused it. The club insisted that this proposal was good and that it was valid.

Roberto said he has teams interested in taking over his services since at the end of the contract he is a player available for free.

Roberto wants to be clear about his role if he decides to stay because if he does, he will predictably be losing money given that by going to another club he would receive a transfer bonus and perhaps a higher salary and more years of contract.

President Laporta spoke with Sergi Roberto and summoned him to try to find a final agreement for his continuity.

Laporta had already assured a day before, during his interview on the Esport3 program 'Onze' , that Roberto was close to closing a salary adjustment. Now it needs to be able to seal its renewal. [Fernando Polo]
Ja smut plz.
Madrid dommere: José Hernández Maeso, Hernández Hernández, Martínez Munuera, Gil Manzano

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14867
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1658 gange
Blevet takket: 1096 gange
Kontakt:

Re: 20 - Sergi Roberto

Indlæg af Lopezzz »

Der kan ikke gå en uge uden en eneste dårlig nyhed lol

https://www.fcbarcelona.dk/Nyheder/serg ... gelse.html
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 16 gæster