20 - Sergi Roberto

Diskussion vedr. spillere fra FC Barcelona

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Sergi Roberto

Indlæg af Visca El Barca »

Upon arrival, Martino asked about Sergi Roberto and Juvenil A player Kaptoum. Knows Roberto from U20 World Cup in Colombia in 2011. [sport]
Nogen der kender noget til Kaptoum og har set ham spille?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af Quaresma »

Kaptoum er fuldstændig vanvittig og er umiddelbart La Masia-talent, jeg har mest loooooove tilovers for. Hans teknik, førsteberøring og swagger (lol, lol, lol) er sindssygt.

Jeg har aldrig forstået, at han ikke er blevet hypet mere end det har været tilfældet, men det kan i princippet vise sig at være en positiv ting.

Man kan desværre ikke opsnuse meget med ham på Youtube, men der findes dog et par enkelte klip:

phpBB [video]


(Det er tre år gammelt, but anyways...)
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Drake
Indlæg: 4330
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2587 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af Drake »

Her en til med ham Wilfred Kaptoum ;-)

phpBB [video]
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

emo
Indlæg: 17788
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Sv: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af emo »

Er han også et Eto'o projekt, eller en spaniak.
Allez...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Sergi Roberto

Indlæg af rummenigge »

Champione skrev:Er der nogle der vil påtage sig ansvaret på en udtalelse om hans niveau i de første træningskampe? :D
Nu har jeg ikke rigtig set ham i træningskampene, men han har et kæmpe potentiale. Har er driblestærk, pasningsstærk og skulle være mindre et-benet end Thiago (sidstnævnte som vælger højre yderside i stedet for vestrebenet). Så er han hurtigere end Xavi.

Den eneste hindring for ham er det mentale, som for alle der skal bryde igennem på højeste plan, den Xaviniestiske boldsikkerhed kommer kun med den tro. På Barcas midtbane skal man være perfekt, og er man ikke det i en kamp må man bounce tilbage stærkere og hvor man har lært af sin fejl. I bund og grund handler det om en sindsyg tro på egne evner selvom træneren el omgivelserne eller ikke gør det i perioder - Iniesta/Xavi style.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af Visca El Barca »

Sergi Roberto: "The group feels good about the new coach. Didn't yet chat with him individually, but he immediately talked about tactics."
Sergi Roberto: "I feel really good and I want to help the team as much as I can. I will work hard the whole season to get some playing time"
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af Visca El Barca »

Xavi: "Sergio Roberto adds liveliness, he's strong, doesn't lose balls, works hard in defense. He appears more in the box than Thiago."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af Elbarca »

Blir bedre end Thiago for os.

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af Michman »

Håber virkelig at han får den spille tid han skal have. Han er sammen med Tello et af vores største talenter. Glæder mig rigtig meget til at se ham i den kommene sæson.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af rummenigge »

Michman skrev:Håber virkelig at han får den spille tid han skal have. Han er sammen med Tello et af vores største talenter. Glæder mig rigtig meget til at se ham i den kommene sæson.
Jeg ved godt det er for tidligt at sige, men Tata M. ser ud til at ville satse mere på rotation end Tito gjorde det, og skulle iflg de spanske medier også have bedt om en bred trup. Dette sammenholdt med at Tata er klar til at give de unge en chance og endda valgt at beholde Jona, ser det ud til at S. Roberto kommer til at få en fair chance i den kommende sæson.

Jeg krydser fingre, for jeg ville personligt mere elske Roberto bryde igennem end Thiago, da jeg mener at førstnævnte har en mere ydmyg profil lidt ala Iniesta, og samtidig er han en fornøjelse at kigge på når han smider hæmningerne...meeeeen der er stadig tid til at ærge sig over at ha' mistet Thiago, alt efter hvordan sæsonen forløber ;-)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8347
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af Michman »

rummenigge skrev:
Michman skrev:Håber virkelig at han får den spille tid han skal have. Han er sammen med Tello et af vores største talenter. Glæder mig rigtig meget til at se ham i den kommene sæson.
Jeg ved godt det er for tidligt at sige, men Tata M. ser ud til at ville satse mere på rotation end Tito gjorde det, og skulle iflg de spanske medier også have bedt om en bred trup. Dette sammenholdt med at Tata er klar til at give de unge en chance og endda valgt at beholde Jona, ser det ud til at S. Roberto kommer til at få en fair chance i den kommende sæson.

Jeg krydser fingre, for jeg ville personligt mere elske Roberto bryde igennem end Thiago, da jeg mener at førstnævnte har en mere ydmyg profil lidt ala Iniesta, og samtidig er han en fornøjelse at kigge på når han smider hæmningerne...meeeeen der er stadig tid til at ærge sig over at ha' mistet Thiago, alt efter hvordan sæsonen forløber ;-)
Så vælger jeg at være fortrykningfuld, og jeg er helt enig den med Thiago gjorde ondt.. Men når klubben ikke har gjort noget for at beholde manden så må de også stå til ansvar hvis de ikke kan erstatte ham. Men Roberto virker virkelig også som en solid spiller. Nu må sæsonen snart gerne gå i gang.. Jeg er ved at få "abstinenser"..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af zqa »

Ikke har gjort noget? Tsk, tsk.

Sergi Robert ftw!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Nói NPO
Indlæg: 390
Tilmeldt: fre jun 07, 2013 8:31 am
Har takket: 135 gange
Blevet takket: 11 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af Nói NPO »

Michman skrev:
rummenigge skrev:
Michman skrev:Håber virkelig at han får den spille tid han skal have. Han er sammen med Tello et af vores største talenter. Glæder mig rigtig meget til at se ham i den kommene sæson.
Jeg ved godt det er for tidligt at sige, men Tata M. ser ud til at ville satse mere på rotation end Tito gjorde det, og skulle iflg de spanske medier også have bedt om en bred trup. Dette sammenholdt med at Tata er klar til at give de unge en chance og endda valgt at beholde Jona, ser det ud til at S. Roberto kommer til at få en fair chance i den kommende sæson.

Jeg krydser fingre, for jeg ville personligt mere elske Roberto bryde igennem end Thiago, da jeg mener at førstnævnte har en mere ydmyg profil lidt ala Iniesta, og samtidig er han en fornøjelse at kigge på når han smider hæmningerne...meeeeen der er stadig tid til at ærge sig over at ha' mistet Thiago, alt efter hvordan sæsonen forløber ;-)
Så vælger jeg at være fortrykningfuld, og jeg er helt enig den med Thiago gjorde ondt.. Men når klubben ikke har gjort noget for at beholde manden så må de også stå til ansvar hvis de ikke kan erstatte ham. Men Roberto virker virkelig også som en solid spiller. Nu må sæsonen snart gerne gå i gang.. Jeg er ved at få "abstinenser"..
Samme her. skide vær med at man skal i skole, jeg vil bare se noget barca-bold!
Den lille ananas

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af rummenigge »

Michman skrev:
rummenigge skrev:
Michman skrev:Håber virkelig at han får den spille tid han skal have. Han er sammen med Tello et af vores største talenter. Glæder mig rigtig meget til at se ham i den kommene sæson.
Jeg ved godt det er for tidligt at sige, men Tata M. ser ud til at ville satse mere på rotation end Tito gjorde det, og skulle iflg de spanske medier også have bedt om en bred trup. Dette sammenholdt med at Tata er klar til at give de unge en chance og endda valgt at beholde Jona, ser det ud til at S. Roberto kommer til at få en fair chance i den kommende sæson.

Jeg krydser fingre, for jeg ville personligt mere elske Roberto bryde igennem end Thiago, da jeg mener at førstnævnte har en mere ydmyg profil lidt ala Iniesta, og samtidig er han en fornøjelse at kigge på når han smider hæmningerne...meeeeen der er stadig tid til at ærge sig over at ha' mistet Thiago, alt efter hvordan sæsonen forløber ;-)
Så vælger jeg at være fortrykningfuld, og jeg er helt enig den med Thiago gjorde ondt.. Men når klubben ikke har gjort noget for at beholde manden så må de også stå til ansvar hvis de ikke kan erstatte ham. Men Roberto virker virkelig også som en solid spiller. Nu må sæsonen snart gerne gå i gang.. Jeg er ved at få "abstinenser"..
Jep, det bliver godt at se noget ball i aften!

Jeg ved ikke om klubben burde have gjort mere for at beholde Thiago. Manden havde endnu ikke slået igennem for alvor, så er det svært at love ham guld og grønne skove. På den anden side kunne Tito godt have roteret mere, sådan er der så meget, men man skal sgu brænde for at slå igennem hos Barca og ikke lade sig slå ud pga nuanceforskelle i hvor meget/lidt tillid ens træner viser en.

Fint at prøve med S.Roberto nu hvor Thiago var gået lidt sur i den under Tito. Jeg var blevet langt mere bekymret hvis Cesc var solgt i stedet for, for så var der pludselig 10+ mål og 15-20 assists man skulle til at finde...
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: 24 - Sergi Roberto

Indlæg af Culé »

Overtager lige Visca El Barca's rolle for et kort øjeblik: ;-)
Sergi Roberto: "It's complicated to play because we have the world's best players. I have to take each chance to show the boss I can play."
Sergi Roberto: "Being a first team player is a dream come true. I'm learning a lot each day as I train with my teammates." #fcblive
Og boy, hvor spillede den mand også en kanon kamp igår. Det er virkelig sådan at man så småt har lagt Thiago bag sig. Totalt selvsikker i sine pasninger og vendinger og indgår til tider i det hurtige tiki-taka supplerende med enkelte driblinger. Jeg er virkelig imponeret over hvordan han har grebet chancen denne pre-season - han skal bare fortsætte! Kampen om pladserne er mega hård på midtbanen, men der bliver brug for alle mand til en lang og hård sæson.
Senest rettet af Culé lør aug 03, 2013 12:23 pm, rettet i alt 1 gang.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 26 gæster