5 - Sergi Busquets Burgos

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af A$AP »

Måske det er på grund af folk som dig der kalder vores tredjemest scorende spiller i denne sæson for “røvirriterende” og en “hæmsko”? Og ud fra hvad? Og lad os endelig ikke snakke om alt det lort Suarez og Pique har lavet i løbet af deres karrierer. Specielt Suarez. Ingen af de to var bare tilnærmelsesvis tæt på at være lige så store navne som 21-årige, som Dembele er i dag. Det er dobbeltmoralsk af de to, at gå ud i pressen og sige som de gør. Og ligemeget hvad, så går man ikke ud og snakker dårligt om en holdkammerat til pressen. Og da specielt ikke en knægt på 21, der allerede er presset. Det hjælper ikke Dembele, det hjælper ikke holdet. Det gavner kun de medier der vil skabe yderligere splid og problemer. Dembele reddede os endnu en gang mod Atleti, og han viste gode takter mod PSV. Jeg forstår ikke hvorfor den skal åbnes igen.

Antimadridista
Indlæg: 9126
Tilmeldt: man sep 18, 2017 3:30 pm
Har takket: 896 gange
Blevet takket: 937 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Antimadridista »

A$AP skrev:Måske det er på grund af folk som dig der kalder vores tredjemest scorende spiller i denne sæson for “røvirriterende” og en “hæmsko”? Og ud fra hvad? Og lad os endelig ikke snakke om alt det lort Suarez og Pique har lavet i løbet af deres karrierer. Specielt Suarez. Ingen af de to var bare tilnærmelsesvis tæt på at være lige så store navne som 21-årige, som Dembele er i dag. Det er dobbeltmoralsk af de to, at gå ud i pressen og sige som de gør. Og ligemeget hvad, så går man ikke ud og snakker dårligt om en holdkammerat til pressen. Og da specielt ikke en knægt på 21, der allerede er presset. Det hjælper ikke Dembele, det hjælper ikke holdet. Det gavner kun de medier der vil skabe yderligere splid og problemer. Dembele reddede os endnu en gang mod Atleti, og han viste gode takter mod PSV. Jeg forstår ikke hvorfor den skal åbnes igen.
Kan kun gentage at jeg tror de er 'fed up'

Derudover syntes jeg lidt du sammenligner æbler og spidskommen...det er da ligegyldigt hvor store eller små Pique og Suarez var som 21 årig.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Piquénbauer »

Pudsigt at mål nu åbenbart er vigtigt. Hvis jeg ikke tager fejl ASAP aå har du flere gange været efter suarez? Og hvad med Valverde så? Han vinder kampe - det er vel nok?

Jeg kan slet ikke forstå hvorfor fokus ikke er på at der tydeligvis er enorme problemer med Dembele. Det er tre kulturbære der offentligt er efter ham. I mine mange år som fan har jeg ikke oplevet noget lignende.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

KongenINord
Indlæg: 51
Tilmeldt: tirs mar 17, 2015 4:12 pm
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af KongenINord »

Kritikken af Dembele har vel kun sekundært været omhandlende hans præstationer på banen. Derfor er det også i min optik af mindre betydning, at han har scoret nogle vigtige mål. Det er selvfølgelig forkert af Busquets mf. at kommentere offentligt omkring Dembele, men jeg synes også at det er tankevækkende at tre bærende spillere alle har været ud med kritik. Så er der nok noget om snakken - så vidt jeg husker har de ikke gjort dette tidligere i deres karriere. Når man samtidig kobler det med den måde han skabte sig på bare for at komme til klubben, så synes jeg det er ret åbenlyst, at Dembele skaber problemer i truppen - og at kritikken her på forum derfor er mere end beretiget.

Goaaal
Indlæg: 1364
Tilmeldt: søn okt 04, 2015 12:37 pm
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Goaaal »

A$AP skrev:Måske det er på grund af folk som dig der kalder vores tredjemest scorende spiller i denne sæson for “røvirriterende” og en “hæmsko”? Og ud fra hvad? Og lad os endelig ikke snakke om alt det lort Suarez og Pique har lavet i løbet af deres karrierer. Specielt Suarez. Ingen af de to var bare tilnærmelsesvis tæt på at være lige så store navne som 21-årige, som Dembele er i dag. Det er dobbeltmoralsk af de to, at gå ud i pressen og sige som de gør. Og ligemeget hvad, så går man ikke ud og snakker dårligt om en holdkammerat til pressen. Og da specielt ikke en knægt på 21, der allerede er presset. Det hjælper ikke Dembele, det hjælper ikke holdet. Det gavner kun de medier der vil skabe yderligere splid og problemer. Dembele reddede os endnu en gang mod Atleti, og han viste gode takter mod PSV. Jeg forstår ikke hvorfor den skal åbnes igen.
Ud fra hvad? Ud fra snart +6 førstegangsberetninger fra trænere og medspillere, og ud fra pressefolk der har set ham komme for sent haha?!?! Det er JER, der bliver ved med at forsvare Dembele, selvom ALT peger i andre retninger. Det er helt vildt det her. Jeg ville have samme holdning, hvis Messi opførte sig, som alt indikerer at Dembele gør. Ingen er over klubben! Ikke "selvom man er et større navn som 21-årig, "ikke selvom man scorer 3. flest mål". Det er jo helt vildt, at man skal høre de argumenter for, at en spiller kan opføre sig som han vil ud.
Hvis han skaber splid i truppen så er han en hæmsko. Hvis han ikke indordner sig under samme regler som samtlige andre spillere kan finde ud af , så er han "røv irriterende". Dembele, Messi, Suarez, Ter Stegen.. - ja samtlige spillere skulle ud på røv og albuer, hvis de opførte sig som Dembele, øjensyneligt, gør! Ingen forskelsbehandling der.

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Tello »

A$AP skrev:Måske det er på grund af folk som dig der kalder vores tredjemest scorende spiller i denne sæson for “røvirriterende” og en “hæmsko”? Og ud fra hvad? Og lad os endelig ikke snakke om alt det lort Suarez og Pique har lavet i løbet af deres karrierer. Specielt Suarez. Ingen af de to var bare tilnærmelsesvis tæt på at være lige så store navne som 21-årige, som Dembele er i dag. Det er dobbeltmoralsk af de to, at gå ud i pressen og sige som de gør. Og ligemeget hvad, så går man ikke ud og snakker dårligt om en holdkammerat til pressen. Og da specielt ikke en knægt på 21, der allerede er presset. Det hjælper ikke Dembele, det hjælper ikke holdet. Det gavner kun de medier der vil skabe yderligere splid og problemer. Dembele reddede os endnu en gang mod Atleti, og han viste gode takter mod PSV. Jeg forstår ikke hvorfor den skal åbnes igen.
Billede

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Tello »

Jeg kunne godt fristes til at tro, at spillerne og de catalanske medier forsøger at presse Dembélé ud for at få Neymar ind.

Hvis vi hiver Neymar ind til sommer, så mister jeg ufattelig meget for klubben. Nyt stadion navn, Neymar tilbage osv. Fuck. Nej.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Piquénbauer »

Vi er lidt ude i samme taktik man ser diverse politikere forsøge sig med når der bliver lækket info de ikke bryder sig om. Så angriber man manden og henviser til diverse irrelevante informationer fremfor at forholde sig til den info der er kommet frem. Hvorfor mon det er fremgangsmåden?

Jeg må dog indrømme at jeg må stille mig spørgende overfor hvordan man nogensinde som barcafan kan ende i en situation hvor man hellere vil angribe spillere som bussi, pique og suarez end se i øjnene at en ung spiller har store fejl. Heldigvis er det ikke så udbredt herinde.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Piquénbauer »

Tello skrev:Jeg kunne godt fristes til at tro, at spillerne og de catalanske medier forsøger at presse Dembélé ud for at få Neymar ind.

Hvis vi hiver Neymar ind til sommer, så mister jeg ufattelig meget for klubben. Nyt stadion navn, Neymar tilbage osv. Fuck. Nej.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Er det så også det deschamps forsøger at gøre?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Tello »

Piquénbauer skrev:
Tello skrev:Jeg kunne godt fristes til at tro, at spillerne og de catalanske medier forsøger at presse Dembélé ud for at få Neymar ind.

Hvis vi hiver Neymar ind til sommer, så mister jeg ufattelig meget for klubben. Nyt stadion navn, Neymar tilbage osv. Fuck. Nej.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Er det så også det deschamps forsøger at gøre?
Deschamps kan rende og skride.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Piquénbauer »

Ja selvfølgelig kan han det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Tello »

Præcis.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Tello »

Sjovt Alba intet siger. Eller Mats. Eller Messi.

Det er Piqué, Bussi og Suarez der præsenterer som røv og albuer. Vores midtbane var helt ude og skide mod PSV - Busi. Prøver de mon at få opmærksomheden væk fra deres egne elendige præstationer?


Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Piquénbauer »

Ja eller den lokale bagelmand. Eller Messis poolrenser.

Du har 4 fucking førsteholdsspillere. Og ikke hvilken som helst spillere der siger noget. Men selvfølgelig er det bare for at fjerne opmærksomhed fra dem selv. Eller fordi de har en ond plan om at presse demb ud så ney kan komme tilbage.

Kan du vitterligt ikke se at i er ude og skide med de argumenter?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7683
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1380 gange
Blevet takket: 555 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Tello »

Nope. Egentlig ikke. De kunne have snakket om Neymars far, hvis de er så prominente, så hæderlige, så ærefulde osv.

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 3 gæster