5 - Sergi Busquets Burgos

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

kklaus
Indlæg: 9715
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 630 gange
Blevet takket: 1271 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af kklaus »



Busi-skills!
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11632
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af A$AP »

Busquets: "The arrival of Paulinho is a good thing, it's a different profile."
Busquets: "I hope we can get the highest number of players and quality. With Neymar's departure, we need offensive players." #FCBlive
Busquets: "Replacing Neymar is a priority."
Busquets: " We had many mistake done during the Game, Not a timely move." #FCBlive
Busquets on Pep Segura:- "It is not the best way to express themselves and less within the club pointing to a player". #FCBlive
Busquets: "I can only say good things about Sergi Roberto. I hope he stays with us for a long time."
Busquets: "We have a great team, doing the right thing we will be able to make a great season. Technical decisions do not depend on me."
Busquets: "Samper is training very well, no one doubts his quality. It's difficult to be in Barça, there is a lot of competition" #fcblive

Brugeravatar
Rb88
Indlæg: 1252
Tilmeldt: ons aug 16, 2017 11:51 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 162 gange
Blevet takket: 138 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Rb88 »

Indtil videre er det meste fokus gået på Messis form, og formstærke Semedo og Umtiti

Efter gennemgang af hvad barca fans typisk hæfter sig i ved sæsonstarten mindes jeg ikke at have hørt/læst en skrive om Busquest men jeg synes det er værd at glæde sig over at han virker til at have genfundet niveauet. Meget stærk i sine vertikale pasninger i kampen mod Eibar.

Det virker til at det passer ham godt at have Rakitic og Iniesta tættere på ham centralt og/eller at have en mere løbestærk type som Paulinho som vi så igår

2 mål er indtil videre lukket ind primært pga. Pique snorkbobler, men jeg synes holdet virker meget mere organiseret defensivt, og reelt er det os få chancer der er blevet skabt. Diverse skudhistorikker mod os viser muligvis noget andet, men de skud er primært kommet fra områder hvor MATS aldrig har været synderligt udfordret

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af zqa »

Vi har også spillet mod elendige modstandere (udover Juve). Alle ved hvordan det gik imod Real.



Men Bussen er altid Boss!
#jesuisSheep

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8339
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Storken »

"But the most important thing is to be compact."

Man bør fyre Valverde inden han får hjernevasket hele holdet med sit kompakte lort.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Piquénbauer »

Og hvad står der bagefter? Når spillet/spillerne ikke er der er det ret vigtigt at man står kompakt. Så kan resten kommer efterfølgende.

Det er spot on det bussi siger. Og det stemmer fint overens med hvad mange fans også har påpeget.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Ialocin
Indlæg: 728
Tilmeldt: søn aug 17, 2014 11:54 am
Har takket: 118 gange
Blevet takket: 116 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Ialocin »

Udover de få, der sværger til at vi forsøger at spille som under Pep, selvom vi tydeligvis ikke har spillerne til det.. Det er folk der mangler indsigt eller ikke ønsker at vinde noget i den her sæson.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Og hvad står der bagefter? Når spillet/spillerne ikke er der er det ret vigtigt at man står kompakt. Så kan resten kommer efterfølgende.

Det er spot on det bussi siger. Og det stemmer fint overens med hvad mange fans også har påpeget.
Det er sjovt, hvordan du i sommers snakkede om, at vi havde en god trup. Den var endda bedre end Citys, der i øjeblikket spiller forrygende.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Citys trup bedre end vores? Lol. Undervurdering af vores hold og overvurdering af alle andre er simpelthen utrolig.
Piquénbauer skrev:Vi er bedre på stort set alle pladser. Folk er sgu blevet tossede herinde.
Piquénbauer skrev:...indtil videre er der ikke noget der imponerer mig ved City. Jeg ville aldrig bytte vores hold for deres.
Piquénbauer skrev:Skriv du bare løs om hvor gode City er og hvor ringe vi er. Vi må se hvordan det endte når sæsonen er slut.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Piquénbauer »

Jep. Min krystalkugle virkede desværre ikke så kunne ikke se at suarez' dårlige form ville fortsætte, at dembele ville blive skadet osv.

Med det sagt så river vi stadig ligeså mange point hjem som dem hvorfor andre dele af vores trup gør det fint. Her tænker jeg selvfølgelig på den kompakte del. Og Messi.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg mener forresten stadig at vi sagtens kan slå city.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Blaugrana92 »

Ialocin skrev:Udover de få, der sværger til at vi forsøger at spille som under Pep, selvom vi tydeligvis ikke har spillerne til det.. Det er folk der mangler indsigt eller ikke ønsker at vinde noget i den her sæson.
Det er i det hele taget noget sludder, at vi ikke har en god trup. Og det er især noget sludder, at vi ikke har spillerne til at spille markant mere à la Peps Barcelona end vi gør. Som allerede skrevet mange gange, forlanger jeg ikke en tro kopi, hverken for så vidt angår niveau eller stil. Jeg forlanger egentlig bare, at vi spiller mere som Peps Barcelona end som Mourinhos Inter, og det synes jeg ikke vi gør lige for tiden. Det har vi under alle omstændighederne truppen til. Hvis man er i tvivl, kan man prøve at kaste et blik på Napolis opstilling og sammenligne den med vores.
Reina
Hysaj - Albiol - Koulibaly - Ghoulam
Allan - Jorginho - Hamsik
Callejón - Mertens - Insigne

vs.

ter Stegen
Roberto - Piqué - Umtiti - Alba
Deulofeu - Rakitic - Busquets - Iniesta
Messi - Suárez
Hvis Napoli kan, så kan vi ederbroderemig også. Især fordi vores centrale stamme af spillere allerede har prøvet at spille den slags fodbold i rigtig, rigtig mange år. Her tænker jeg på Piqué, Busquets, Iniesta og Messi. Hvis man dertil tager i betragtning, at vi også har spillere som Alba, Umtiti, Roberto, Denis og Rakitic, så overgår det simpelthen min forstand, at man kan påstå, at vi ikke har spillerne til at spille mere som Peps Barcelona, end vi for øjeblikket gør.

Vores nuværende spillestil er altså ikke noget, som Valverde er blevet tvunget ud i som resultat af en ringe spillertrup. Det er et valg, han selv har truffet. Det er selvfølgelig et valg, han har enhver ret til at træffe som cheftræner. Resultaterne går da også vores vej. Men jeg kan ikke huske, hvornår jeg sidst har nydt at se os spille. Og det har jeg et kæmpe stort problem med.

Men nej, nej. Det er da klart, at man enten er dum eller ikke ønsker trofæer, hvis man ikke gider at se på den her Mourinho-inspirerede omgang 4-4-2 fodbold ...
Senest rettet af Blaugrana92 tors nov 09, 2017 6:34 pm, rettet i alt 1 gang.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Jep. Min krystalkugle virkede desværre ikke så kunne ikke se at suarez' dårlige form ville fortsætte, at dembele ville blive skadet osv.

Med det sagt så river vi stadig ligeså mange point hjem som dem hvorfor andre dele af vores trup gør det fint. Her tænker jeg selvfølgelig på den kompakte del. Og Messi.
Du har ellers skrevet, at Suarez' dårlige form til dels skyldes Valverde, der ikke har ham placeret tæt nok på mål:
Piquénbauer skrev:Man går ikke bare fra at være en af de bedste overhovedet til ingenting uden grund.

Og hvis du ser de sidste 10-15 min af kampen i går så vil det være ret tydeligt for dig at Suarez blev markant farligere (og bedre) da han kom tættere på boksen.

Derudover havde Dembeles skade ikke den store betydning, da vi jo havde Deulofeu og Denis:
Piquénbauer skrev:Og så er Dembele endnu ikke en vigtig spiller for os. Spilmæssigt tror jeg ikke det kommer til at betyde det helt store. Han er bedre end dem vi har men Dølle og Denis brænder for at slå igennem og de får chancen nu.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Piquénbauer »

Haha storken. Du kan finde 325738848 indlæg hvor jeg skriver en ting og skifter mening en uge efter. Jeg er ikke et orakel eller har insiderviden hvorfor der ikke er ret meget af det jeg skriver som jeg ikke vil tage tilbage hvis jeg ser noget eller får påpeget noget der modbeviser det.

Så ja jeg tog fejl af min analyse af holdet i sommers. Jeg troede at truppen var fin og vi kunne redde det med taktikken. Det står dog klart for mig nu at vi mangler kreativitet og kvalitet helt fremme. Og når bussi udtaler sig som han gør så kunne det tyde på at han er enig.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 2 gæster