5 - Sergi Busquets Burgos

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Skydefinten skrev:Han har været på niveau med andre dødelige defensive midtbanespillere af den bedste skuffe indtil videre i denne sæson. :cool:
Troll?... Han har tosset rundt i næsten hver kamp og kostet mål eller farlige angreb... Han er langsom på bolden og virker fuldstændig blottet for boldføling... Kan se, at man i Barcelona også er meget bekymret. For han har været SÅ elendig.
Forumlegende

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af zqa »

Er det ikke din generelle opfattelse af ham?
#jesuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

zqa skrev:Er det ikke din generelle opfattelse af ham?
Jeg mener ikke at manden generelt er elendig. Jeg mener han er absurd overvurderet, og at der er opstået sådan en konsensus om, at Bussi er undervurderet, fordi man virkelig bare skal være en stjerne analytiker for at se hans betydning... Men denne sæson er det vel så tydeligt, at end ikke hans store fortalere kan benægte elendigheden.
Forumlegende

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Storken »

Daluigi skrev:
zqa skrev:Er det ikke din generelle opfattelse af ham?
Jeg mener ikke at manden generelt er elendig. Jeg mener han er absurd overvurderet, og at der er opstået sådan en konsensus om, at Bussi er undervurderet, fordi man virkelig bare skal være en stjerne analytiker for at se hans betydning... Men denne sæson er det vel så tydeligt, at end ikke hans store fortalere kan benægte elendigheden.
Du erkender, at du ikke er en stjerne analytiker?

:cool:

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Tænk, at kommentatoren fuldstændigt ignorer det her. :eek:
phpBB [video]
qepd

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Daluigi »

Blau, for dælen. Kan vi ikke lige få dig ud af busken engang, og evt. give dit besyv med til Bussis rædderlige sæsonstart.
Hvad er dit syn på sagen? Hvor lang snor skal manden have osv?....
Forumlegende

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Heartbreaker »

Daluigi skrev:Blau, for dælen. Kan vi ikke lige få dig ud af busken engang, og evt. give dit besyv med til Bussis rædderlige sæsonstart.
Hvad er dit syn på sagen? Hvor lang snor skal manden have osv?....
Nej, Blau hygger sig i Barcelona for tiden, så han har ikke tid sådan nogle fjollede, åndssvage og ligegyldige debatter, som det er at snakke om hvor lang snor verdens bedste defensive midtbanespiller skal have. Prøv at finde på noget mere spændende næste gang, Daluigi.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Det er sandt, at Busquets har spillet betydeligt under sit niveau i denne sæson. Han skal dog have meget lang snor pga. sit topniveau, og fordi han stadig spiller ca. lige så godt eller bedre end alternativerne.
qepd

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Michman »

Er virkelig skuffet over hans form for tiden. Førhen var han et af mine første valg til start opstillingen.. Nu er jeg efterhånden i tvivl.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Piquénbauer »

Hold da op. Det kræver åbenbart ikke mere end nogle dårlige kampe og så mister man troen på en spiller.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:Hold da op. Det kræver åbenbart ikke mere end nogle dårlige kampe og så mister man troen på en spiller.
Han har været skidt hele sæsonen..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Piquénbauer »

Michman skrev:
Piquénbauer skrev:Hold da op. Det kræver åbenbart ikke mere end nogle dårlige kampe og så mister man troen på en spiller.
Han har været skidt hele sæsonen..
Og? Det du siger er at det er fuldstændig ligemeget om man er en legende og en af de vigtigste spillere på holdet. Hvis man starter skidt så er det sur røv og ud på bænken med dig. Når man tænker på hvor glad du virker for barcatalenterne (bartra, munir osv) så er det en mærkelig holdning at have til en af de bærende spillere.

Gælder det forresten for alle spillere eller er det kun bussi? Skulle messi også på bænken? Eller Pique? Eller iniesta?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8342
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 636 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Michman »

Piquénbauer skrev:
Michman skrev:
Piquénbauer skrev:Hold da op. Det kræver åbenbart ikke mere end nogle dårlige kampe og så mister man troen på en spiller.
Han har været skidt hele sæsonen..
Og? Det du siger er at det er fuldstændig ligemeget om man er en legende og en af de vigtigste spillere på holdet. Hvis man starter skidt så er det sur røv og ud på bænken med dig. Når man tænker på hvor glad du virker for barcatalenterne (bartra, munir osv) så er det en mærkelig holdning at have til en af de bærende spillere.

Gælder det forresten for alle spillere eller er det kun bussi? Skulle messi også på bænken? Eller Pique? Eller iniesta?
`
Jeg siger ikke at han skal direkte på bænken. LANGT fra. Men forfanden der må være en grænse et sted. Sådan glæder det for alle spillere.. Siger bare at han langt fra har været god nok. Jeg har ikke mistet troen på ham da jeg ved han er den bedste på sin plads i verden når han spiller som han kan. Det er bare lang tid siden jeg har set den Busquets jeg elsker. 2-3 boldtab idag midt på banen. Som kunne have kostet mål. At smide ham direkte på bænken vil være en fejl. Men en udskiftning idag havde været på sin plads da han havde et gult kort og spillede af helved til. Men pga vores skades problemer skete det ikke. Han skal have lang snor fordi han er så pisse god. Men synes slet ikke han er kommet igang i den her sæson. Det eneste jeg siger er at der må og skal være et alternativ til Busquets, og det føler jeg ikke der er i øjeblikket.
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Piquénbauer »

Grænsen er i hvert fald ikke tæt på endnu. Men ja det er en tricky position da vi ikke rigtigt har en reserve til pladsen. I de mindre kampe tror jeg dog Rak, Gomes og Masche kan gøre det der skal til.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 14960
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1675 gange
Blevet takket: 1116 gange
Kontakt:

Re: 5 - Sergi Busquets Burgos

Indlæg af Lopezzz »

Official: Busquets has a sprained external lateral ligament in his right ankle. The player is out & his return will depend on his recovery.
Og forhåbentlig
Busquets will be sidelined for two weeks with a sprained ankle
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 10 gæster