Gerard Piqué Bernabeu

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Toure

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Toure »

Ja, jeg er simpelthen fantastisk :roll:

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af benjamin »

..og sød :wink:
Stick to your guns.

Toure

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Toure »

benjamin skrev:..og sød :wink:
Frækt... :mrgreen: :oops:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af zqa »

De gange han for alvor blev sat på prøve var han ikke videre imponerende. Desuden skulle han have haft rødt kort for at nedlægge Heskey i første halvleg, men fik det ikke pga. skidt linjevogter dom.

Middel første halvleg, anden halvleg havde England ikke bolden, og spaniens forsvar blev derfor ikke udfordret overhovedet.
#jesuisSheep

emo
Indlæg: 17773
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 802 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af emo »

Ah Pique var ikke dårlig igår men hans præstation var hellere ikke så god at den ville sikre ham en plads næste gang. Men man skal også lige tage højde for at det er debutkamp, med fra start, fyldt stadion, stor forventning og så imod England. Udover han river gamle Emil ned så spiller han vel ok, og så lige hans ret skæve aflevering der ryger til indkast hvor han bliver taklet af Beckham, det er satme mangel på teknik.

Men en dejlig kamp igår, i forhold til Grækenland - DK, selv Reals kampe er mere spændende og bedre spillende end den Danmarks kamp igår.
Allez...

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Flax_Generous »

zqa skrev:De gange han for alvor blev sat på prøve var han ikke videre imponerende. Desuden skulle han have haft rødt kort for at nedlægge Heskey i første halvleg, men fik det ikke pga. skidt linjevogter dom.

Middel første halvleg, anden halvleg havde England ikke bolden, og spaniens forsvar blev derfor ikke udfordret overhovedet.
Enig.

Jeg tror dog godt, at han kan blive nyttig på det spanske landshold. Han er virkelig dygtig i luften (ved jorden er han så til gengæld lidt sketchy, men det kan spillere som Puyol eller Alexis måske kompensere for - eller også kan han blive bedre og hurtigere). Hans dominans i luftspillet kan blive en bonus mod nationer som vil pakke sig og blot losse bolden op mod en stor fyr. Han har dog måske ikke lige helt niveauet endnu (Heskey gav ham lidt for mange problemer), men det skal nok komme.

Toure

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Toure »

Piqué scorede for Spanien i går. Tillykke til ham! :lol:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af zqa »

Superb.
#jesuisSheep

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af zqa »

It was very nice to score for Spain, but I hope that this wasn't my last goal at the Bernabéu.
#jesuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Brombi »

zqa skrev:
It was very nice to score for Spain, but I hope that this wasn't my last goal at the Bernabéu.
Han er en sjov fætter

Toure

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Toure »

Jeg synes at Piqué er en af de spillere der har overrasket mig mest denne sæson. Han startede ikke fantastisk ud, og det tog lidt tid at komme i optrækket (klart med så få kampe for Manchester United), men siden han virkelig kom i gang, så har han været rigtig, rigtig god. Efter min mening er han allerede blevet bedre end Márquez, og det siger ikke så lidt.

Det positive ved Piqué er først og fremmest sin fysik. Han er kæmpestor, og næsten ethvert hovedstødsduel bliver profiteret til vor fordel. Desuden har han lært Márquez' specialitet: De lange løb op ad banen, efterfulgt af en lang fintmærket aflevering. Hans tacklinger sidder også mere i hus, så han er faktisk en rimeligt helstøbt forsvarsspiller.

Stor ros til Piqué fra mig!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Tolquhon »

Zinker skrev:Jeg synes at Piqué er en af de spillere der har overrasket mig mest denne sæson. Han startede ikke fantastisk ud, og det tog lidt tid at komme i optrækket (klart med så få kampe for Manchester United), men siden han virkelig kom i gang, så har han været rigtig, rigtig god. Efter min mening er han allerede blevet bedre end Márquez, og det siger ikke så lidt.

Det positive ved Piqué er først og fremmest sin fysik. Han er kæmpestor, og næsten ethvert hovedstødsduel bliver profiteret til vor fordel. Desuden har han lært Márquez' specialitet: De lange løb op ad banen, efterfulgt af en lang fintmærket aflevering. Hans tacklinger sidder også mere i hus, så han er faktisk en rimeligt helstøbt forsvarsspiller.

Stor ros til Piqué fra mig!
Og så kan han lave saksespark! For pokker, hvor havde jeg gerne set den bold gå i nettet i lørdags! :P

Toure

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Toure »

Tolquhon skrev:
Zinker skrev:Jeg synes at Piqué er en af de spillere der har overrasket mig mest denne sæson. Han startede ikke fantastisk ud, og det tog lidt tid at komme i optrækket (klart med så få kampe for Manchester United), men siden han virkelig kom i gang, så har han været rigtig, rigtig god. Efter min mening er han allerede blevet bedre end Márquez, og det siger ikke så lidt.

Det positive ved Piqué er først og fremmest sin fysik. Han er kæmpestor, og næsten ethvert hovedstødsduel bliver profiteret til vor fordel. Desuden har han lært Márquez' specialitet: De lange løb op ad banen, efterfulgt af en lang fintmærket aflevering. Hans tacklinger sidder også mere i hus, så han er faktisk en rimeligt helstøbt forsvarsspiller.

Stor ros til Piqué fra mig!
Og så kan han lave saksespark! For pokker, hvor havde jeg gerne set den bold gå i nettet i lørdags! :P
Haha ja. Hold kæft jeg blev overrasket da jeg så at det var Piqué! :D

Hævneren
Indlæg: 127
Tilmeldt: lør sep 22, 2007 10:27 pm

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Hævneren »

Jeg er også stille og roligt blevet ret vild med Pique. Godt set af Guardiola at give ham så meget spilletid

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7070
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 850 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Daluigi »

han bliver bedre ja
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 1 gæst