Gerard Piqué Bernabeu

Tidernes Barca-legender

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Toure

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Toure »

Øhhmm, jeg har kun set Cáceres spille godt i en kamp, og det var i Copa del Rey mod Atlético. Der er også en grund til at Guardiola har givet Piqué chancen i de sidste par kampe... Cáceres fejlede i starten af sæsonen, og Piqué har bare spillet stærkt og stabilt. Han er desuden fra vores egen ungdomsafdeling, og sådanne spillere fortjener min respekt. Cáceres er ung, og har en lang karriere foran sig... men lige nu synes jeg at Piqué klarer sig rigtig godt..-

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Zinker skrev:Øhhmm, jeg har kun set Cáceres spille godt i en kamp, og det var i Copa del Rey mod Atlético. Der er også en grund til at Guardiola har givet Piqué chancen i de sidste par kampe... Cáceres fejlede i starten af sæsonen, og Piqué har bare spillet stærkt og stabilt. Han er desuden fra vores egen ungdomsafdeling, og sådanne spillere fortjener min respekt. Cáceres er ung, og har en lang karriere foran sig... men lige nu synes jeg at Piqué klarer sig rigtig godt..-
Hvorfor fortjener han din respekt ? , er da noget være noget og lukke ud. Han tog afsted til United pga. af penge?
Selvom Caceres ikke spillede helt vildt godt idag, mener jeg stadig at han har en bedre fremtid end Pique.
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Toure

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Toure »

GiovaniDosBentzen skrev:
Zinker skrev:Øhhmm, jeg har kun set Cáceres spille godt i en kamp, og det var i Copa del Rey mod Atlético. Der er også en grund til at Guardiola har givet Piqué chancen i de sidste par kampe... Cáceres fejlede i starten af sæsonen, og Piqué har bare spillet stærkt og stabilt. Han er desuden fra vores egen ungdomsafdeling, og sådanne spillere fortjener min respekt. Cáceres er ung, og har en lang karriere foran sig... men lige nu synes jeg at Piqué klarer sig rigtig godt..-
Hvorfor fortjener han din respekt ? , er da noget være noget og lukke ud. Han tog afsted til United pga. af penge?
Selvom Caceres ikke spillede helt vildt godt idag, mener jeg stadig at han har en bedre fremtid end Pique.
Ja selvfølgelig har Cáceres en bedre fremtid end Pique, det har jeg heller ikke sagt noget skidt om. Det med at Piqué gik til Manchester United for pengene vil jeg delvist give dig ret i... Jeg synes sq det er bedre at tjene sine penge og have et godt ry i Europa hos Man U, end at tjene sine penge for en Saudi-Arabisk klub og fuldsændig miste sit ry i Europa. Nu spiller han for Barca, så noget godt må han da have gjort i Man U...

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Diabolito »

Puyol og Caceres minder måske for meget om hinanden til at danne et effektivt partnerskab ligsom Piqué og Marques gør det.
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Zinker skrev:
GiovaniDosBentzen skrev:
Zinker skrev:Øhhmm, jeg har kun set Cáceres spille godt i en kamp, og det var i Copa del Rey mod Atlético. Der er også en grund til at Guardiola har givet Piqué chancen i de sidste par kampe... Cáceres fejlede i starten af sæsonen, og Piqué har bare spillet stærkt og stabilt. Han er desuden fra vores egen ungdomsafdeling, og sådanne spillere fortjener min respekt. Cáceres er ung, og har en lang karriere foran sig... men lige nu synes jeg at Piqué klarer sig rigtig godt..-
Hvorfor fortjener han din respekt ? , er da noget være noget og lukke ud. Han tog afsted til United pga. af penge?
Selvom Caceres ikke spillede helt vildt godt idag, mener jeg stadig at han har en bedre fremtid end Pique.
Ja selvfølgelig har Cáceres en bedre fremtid end Pique, det har jeg heller ikke sagt noget skidt om. Det med at Piqué gik til Manchester United for pengene vil jeg delvist give dig ret i... Jeg synes sq det er bedre at tjene sine penge og have et godt ry i Europa hos Man U, end at tjene sine penge for en Saudi-Arabisk klub og fuldsændig miste sit ry i Europa. Nu spiller han for Barca, så noget godt må han da have gjort i Man U...
Han kunne da ligeså godt blive og have et godt ry i Barca , som han kunne få det i United ? . ved ikke helt hvor du vil hen? - Så han har din respekt fordi han tog til United for at tjene penge og bedre ry, istedet for at tage til saudi arabien. Det med Saudi arabien ved jeg ikke hvor kommer fra. Ja selvfølgelig har han spillet godt siden Bestyrelsen valgte at hente ham tilbage. Giver vel sig selv ?
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Zinker skrev:
GiovaniDosBentzen skrev:
Zinker skrev:Øhhmm, jeg har kun set Cáceres spille godt i en kamp, og det var i Copa del Rey mod Atlético. Der er også en grund til at Guardiola har givet Piqué chancen i de sidste par kampe... Cáceres fejlede i starten af sæsonen, og Piqué har bare spillet stærkt og stabilt. Han er desuden fra vores egen ungdomsafdeling, og sådanne spillere fortjener min respekt. Cáceres er ung, og har en lang karriere foran sig... men lige nu synes jeg at Piqué klarer sig rigtig godt..-
Hvorfor fortjener han din respekt ? , er da noget være noget og lukke ud. Han tog afsted til United pga. af penge?
Selvom Caceres ikke spillede helt vildt godt idag, mener jeg stadig at han har en bedre fremtid end Pique.
Ja selvfølgelig har Cáceres en bedre fremtid end Pique, det har jeg heller ikke sagt noget skidt om. Det med at Piqué gik til Manchester United for pengene vil jeg delvist give dig ret i... Jeg synes sq det er bedre at tjene sine penge og have et godt ry i Europa hos Man U, end at tjene sine penge for en Saudi-Arabisk klub og fuldsændig miste sit ry i Europa. Nu spiller han for Barca, så noget godt må han da have gjort i Man U...
Han kunne da ligeså godt blive og have et godt ry i Barca , som han kunne få det i United ? . ved ikke helt hvor du vil hen? - Så han har din respekt fordi han tog til United for at tjene penge og bedre ry, istedet for at tage til saudi arabien. Det med Saudi arabien ved jeg ikke hvor kommer fra. Ja selvfølgelig har han spillet godt siden Bestyrelsen valgte at hente ham tilbage. Giver vel sig selv ?
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Toure

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Toure »

GiovaniDosBentzen, du har ikke forstået mit budskab...

Piqué forlod Barca fordi han ville have spilletid og den chance var ikke stor hos Barca. Derfor blev han udlånt til Real Zaragoza, hvorfra han blev købt af Manchester United fordi han spillede super. Hos Manchester er han blevet en mere moden og desuden en mere komplet spiller. Barca havde i sommers fået øjnene op for de kvaliteter han besidder (samt de havde forsvarsproblemer) og de købte ham. Indtil videre har han bevist at han er et godt køb, må de fleste være nige med mig i. Han bidrager godt til sidste sæsons småskrøbelige forsvar. Piqué er en solid forsvarspiller med fantastiske fysiske kvaliteter samt en god portion teknisk, hurtig spansk spillestil og temperament. Jeg synes, at han på trods af at han ikke har spillet i næsten et år, har gjort en fantastisk indtryk på mig, og han passer godt ind i truppen.

Cáceres blev også købt i sommers som et utroligt forsvarstalent, selvom Villarreal helst ikke ville af med ham. Real Madrid viste også deres interesse, men han foretrak Barca. Cáceres er ikke vandt til at spille for sådan en stor klub som Barca, og derfor havde han nok lidt problemer i starten. Men du skal se, han kommer nok igen med det talent han besidder. Piqué har spillet for klubber som Barca og Manchester United, og han kender dagligdagen i en storklub. derfor havde Piqué nemmere ved at passe ind i Barcas trup.

Jeg giver Piqué min fulde respekt, og jeg synes han er en god forsvarspiller. Dette er Cáceres også, men han skal i første omgang lune bænken synes jeg.

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 843
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Diabolito »

Zinker skrev: Derfor blev han udlånt til Real Zaragoza, hvorfra han blev købt af Manchester United fordi han spillede super.
United hentede ham som 17 årig. Det var først sidste år han blev udlejet til Zaragoza og det var ikke os, men United, der udlejede ham
El Señor de las Tartas

Toure

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Toure »

Undskyld, men jeg håber GiovaniDosBentzen fatter budskabet...

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Daluigi »

Zinker skrev:Undskyld, men jeg håber GiovaniDosBentzen fatter budskabet...
hvilket budskab? det eneste budskab du sender med dine indlæg, er hvor lidt styr du har på dine transfers. Desuden finder jeg det helt til grin at du sidder og kalder Piqué teknisk stærk og passende i den spanske spillestil :lol: amen come on, han er er et langsomt tårn. Han bliver tøret gang på gang i løbedueller, og han er elendig til at fører bolden fremad! han er barcas svageste led. Dermed ikke sagt han er dårlig.. han passer bare ikke ind i barca.. eller spanien for den sags skyld.
Forumlegende

Toure

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Toure »

Daluigi skrev:
Zinker skrev:Undskyld, men jeg håber GiovaniDosBentzen fatter budskabet...
hvilket budskab? det eneste budskab du sender med dine indlæg, er hvor lidt styr du har på dine transfers. Desuden finder jeg det helt til grin at du sidder og kalder Piqué teknisk stærk og passende i den spanske spillestil :lol: amen come on, han er er et langsomt tårn. Han bliver tøret gang på gang i løbedueller, og han er elendig til at fører bolden fremad! han er barcas svageste led. Dermed ikke sagt han er dårlig.. han passer bare ikke ind i barca.. eller spanien for den sags skyld.
Hvordan kan det så være at Barca er det mindst passerede hold i La Liga? Han bliver ofte rost af sine holdspillere og staben for sit gode spil, og han har da overrasket mig positivt siden han kom til Barca. Det at være fyrtårn er da ikke en dårlig egenskab, og han er den mest hovedstødstærke Barca-spiller efter min mening. (Bortset fra Puyol, når han laver sine sindsyge aktioner :wink: )

Her et bevis på at han er RIGTIG GOD

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7064
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 848 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Daluigi »

Det at han er et fyrtårn gør ham langsom som jeg både skriver og føler siger sig selv! Haha hvor sødt, en video.. det kan jeg da ikke bruge til noget som helst :P alle kan da se godt ud når man klipper det sammen... kære ven, jeg siger han ikke passer i barca... det er min mening, og åbenbart også nogle andres... du må gerne mene modsat, men lad vær med at opstille så lamme argumentationer for din sag. Det er relevant hvordan han klarer sig hele kampe igennem, og ikke enkelte gode aktioner, som han selvfølgelig har haft. Han står bare ikke distancen på vores hold, og når milito blir klar igen, samt Caceres får mere rutine, så ryger han af holdet. Det er mine forudsigelse, og mit KÆMPE håb!
Forumlegende

Toure

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Toure »

Hvor får du disse lamme meninger fra? Milito spillede forfærdeligt sidste sæson, og jeg synes det er ham der burde ryge fra holdet. Piqué har spillet stabilt, mens det er Cáceres der har spillet dårligt. Et ex. er sidste kamp mod Atlético som du forhåbentlig har set. Han var sammen med Bojan den værste spiller på banen... Undskyld, men Piqué er rigtig god. :lol:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af zqa »

No offense Daluigi, men dine argumenter er altså ikke meget værd heller.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: 3 - Gerard Piqué Bernabeu

Indlæg af Flax_Generous »

Hvem har fået den idé, at Pique tog til United for at tjene penge?

Og han nåede desuden aldrig rigtig at imponere for United. Han har allerede nu spillet flere minutter på førsteholdet i Barca end han gjorde i alle sine år i England. Han var et stort talent med sine klare styrker og svagheder, og det var derfor helt fornuftigt, at han skiftede for at få mere spilletid. Der er stadig lang vej før han er verdensklasse, men han bevæger sig i den rette retning. Imodsætning til Caceres som ikke ligefrem har gjort meget nytte indtil videre (det er dog alt, alt for tidligt at afskrive ham).

Til dem som er utilfredse med Pique: Giv ham tid. Han er stadig ung. Han lærer at kompensere endnu bedre for sin manglende hurtighed med alderen. Han er stadig meget ung for en forsvarsspiller.

Til dem som er utilfredse med Caceres: Giv ham tid. Han har jo dårligt nok fået en chance endnu. Desuden er han også meget ung for en forsvarsspiller.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 8 gæster